Reply on: eMareq #33749:
Aj tak by ma zaujímalo, ako autor tejto myšlienky odôvodnil jej zmysel. Čo nové tá linka prináša, kde bude jej potenciál, koho bude voziť. Dôchodcov na magistrát, aby nemuseli prestupovať 1 zastávku zo 17-ky? Do neba volajúca sprostosť. Táto linka by si zaslúžila osobitné pomenovanie po vzore medzinárodných rýchlikov "L 32 Jozef Filipko". Aby sa nezabudlo. Re #33764 Apeer: 37-ka vtedy chodila aspoň k nemocnici... čo ešte aký taký zmysel dalo.
BMko
Mna by skor zaujimalo ci bude mat zc mysel linka c 32? ak si pamatate existovalo to v trosku pozmenej trase ako linka 39 myslim, ale bolo to fiasko. A dalsia vec co ma zaujima je, ci sa rano vyriesi skolsky spoj pre deti z Cermela. Osobne za ten kratky cas co robim 29 som mal vzdy pri odchode 6:59 a 7:30 plny autobus deti na smer k Merkuru. Alebo nechame 6 rocne deti prebehovat cez krizovatku na mieri? Osobne tento navrh linkoveho vedenia oproti 1 verzii je na figu. Hlavne, ze do Dzunle bude chodit autobus pre ciganov. Studenti ktory 22ku vyuzivali uz ju vyuzivat nebudu moct a na to aby sme vozili vzduch a smrad km mame. V dzungli nastup na predne dvere a po hlavnej ceste maximalne, bez zachadzok po ulickach, kde ma clovek problem prejst. Osobne by som skor obnovil staru 13tku a dzunglu bez dopravy. V blizkom okruhu ma dostatocny pocet liniek na vsetky smery. zbytocny luxus a kilometre. Linku na letisko by som skratil ako som uz minule pisal len po spolocensky pavilon s prestupom na linku 6 z pravidelnym intervalom. S tym ze prvy spoj by zacinal uz od stanice a posledy spoj by od letiska vykonal zachadzkou N3, ak by bolo potrebne pokryt aj neskorsi jazdny cas. Dalej za oslabenie povazujem linku 34 len od Posty 13 a nie od madridskej, nakolko cestujuci z madridskej nebudu mat okrem L27 ziaden spoj smer MM. Linka 34 a 27 budu medzi sebou urcite prelozene, takze prestup cestujucich na MiU bude znamenat stratu z predplatneho cestovneho listka a preto v priebehu dna skoordinovat linku 10 z 34 aby cestujuci aj na koniec sidliska mohli dojst.