Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #33457:
Kde presne je v Miskolci letisko? Trasu z Repülőtér do centra mám prejdenú. V blízkosti obratiska je akurát hyperTESCO a zvyšok cesty sú samé bytové domy a nemocnica. Navyše tých liniek tam premáva viac. Takže buď si uviedol zlú linku, alebo len jednu z viacerých.
Reply on: TA #33463:
Asi ti nemusim hovoriť čo u EMTesťakov znamená "skúšobná prevádzka" ? Dnes pri Carrefouri opäť automat mimo prevádzky a pekne to tam blikalo ako šetrič ? Mal som chuť hodiť po ňom tu plechovku PEPSI čo som mal v ruke (plnu)
Reply on: eMareq #33460:
Vsak naco podporovat MHD ked ti ludia maju na zahlcovanie ciest.. zabit ich je malo..
Reply on: TA #33463:
Zajtra idem overiť dobíjanie karty z EP, tak uvidíme, či aj takáto funkcia funguje.
Reply on: LeLe #33462:
som zvedavý, ako dlho bude trvať " chvíľka strpenia ". Síce faktom je, že systém je ešte iba v skúšobnej prevádzke, takže asi to berú tak, že chybičky sa môžu vyskytnúť. ?
Košičania hromžia na MHD, na výdavky z automatov čakajú zbytočne

http://www.expres.sk/?action=2&id=38777&navid=2
Reply on: eMareq #33460:
Isteze. Letisko funguje najlepsie bez cestujucich. (To je varianta na temu skola funguje najlepsie bez studentov a nemocnica bez pacientov.)

A to tvrdenie o tom, kto tvori gro cestujucich, je donebavolajuca bohapusta LOZ. Proste Stankovic by si za kazde slovo v tom prehlaseni zasluzil jednu poriadnu facku.
Reply on: TA #33459:
Keby tam ráčili dať v ten deň uja dispečera čo by cestujúcim povedal, že nech sa zbytočne netlačia, o minút ide fosília ako posilový spoj?

Re #33457 Papyr:

"Gro cestujúcich tvoria zamestnanci a im má slúžiť mestská doprava. Cestujúci, ktorí majú na letenky, majú aj na taxík, alebo ich chodia čakať príbuzní či šoféri firiem," komentoval šéf odborov vodičov Vladislav Stankovič."

Veru, prečo majú byť v linke na letisko okrem zamestnancov ešte aj nejakí cestujúci čo idú letieť!? Zaviesť nástup cez predné dvere a dnu púšťať len zamestnancov letiska, ktorí sa preukážu zam. preukazom. Však doteraz zvyšok taxíkoval. ☠ ?
Reply on: Papyr #33457:
no pekne, miškovecká doprava jednoznačne vedie - tá linka obsluhuje len letisko a nič viac? Na to mi pripadá až príliš zbytočne hustá.

Posilový spoj si nepredstavujem tak, že ide minútu pred štandardným. Načo je to potom dobré? Veď to je v podstate ešte horšie, akoby zavesili 2. vozeň na L 2, pretože všetci ľudia sa budú tlačiť v prvom posilovom spoji a druhý spoj o minútu pôjde takmer prázdny.
Reply on: Papyr #33457:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=61&x=104857695264

Súhlasím. Zaviesť intervalovú dopravu (aspoň cez pracovné dni). Napr. počas špičky každých 20 minút a v sedle každých 30 minút (to som len tak z brucha dal).
Reply on: Papyr #33456:
A este tretia vec. Kosicke letisko zaziva obrovsky boom, pravidelnych liniek tam kazdodenne pristava a startuje niekolko, plus nehovorim o charteroch. Je sice dobre, ze linka 23 sa za poslednych par rokov vyrazne zlepsila, ano, to chvalim, ale...

...ale vezmime si pre porovnanie letisko Brno (BRQ), letisko Karlovy Vary (KLV) a letisko Miskolc (MCQ). V porovnani s letiskom Kosice (KSC) je na nich totalne miziva premavka.

Z MCQ nelieta ziadna pravidelna linka, iba chartery.
Z KLV lieta tyzdenne 1 let do Prahy, 1 let do Petrohradu-Pulkovo a 4 lety do Moskvy-Seremetevo, celkom teda 6 odletov a 6 priletov tyzdenne. Plus chartery.
Z BRQ lieta tyzdenne 18 letov do Prahy, 7 letov do Londyna-Stansted, 2 lety tyzdenne do Moskvy-Vnukovo a 4 lety tyzdenne do Barcelony-Gerona. Celkom teda 31 odletov a 31 priletov tyzdenne. Plus chartery.
Z KSC pritom lieta tyzdenne 30 letov do Prahy, 12 do Viedne, 3 do Londyna-Luton, 3 do Dublinu a 22 letov do Bratislavy, celkom 70 odletov a 70 priletov tyzdenne. Plus chartery.

A ako vyzera spojenie MHD na tieto letiska?

MCQ: http://www.mvkzrt.hu/menetrend/?line=12
BRQ: http://www.idsjmk.cz/jrady/076.pdf
KLV: http://www.dpkv.cz/jrady/008/08000.htm
KSC: http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!023-07&x=69656

Nech sa na to divam z ktorej strany chcem, stale mi to vychadza na hanbu preveliku pre Kosice. Asi inde nemaju takeho Stankovica. Obcas, ked citam jeho a jemu podobnych kydy, mam dojem, ze kod letiska KSC nebol vybrany nahodne.
Reply on: Papyr #33454:
A este jedna vec: Minuly piatok som doletel do Kosic rannym letom NE0052 z Prahy, ktory ma pravidelny prilet 7:45. Prileteli sme s 22-minutovym naskokom, sadali sme teda o 7:23. O 7:30 odchadza linka 23. Na schodikoch z lietadla som videl, ako 23-ka pristavuje k nastupnej zastavke, na ktorej boli naozaj traja cestujuci. Nemal som registrovanu batozinu, takze som doslova preletel halou, a len co som sa dostal pred nu, pred autobusom sa zdvihla zavora a prachsproste mi usiel pred nosom. (Podla mojich hodiniek s minutovym naskokom.) Z nastupnej plochy linky 23 bolo pritom VELMI DOBRE vidiet na Boeing stojaci asi 50 metrov od autobusu.

No samozrejme. Z Boeingu vystupilo asi 80 cestujucich, vacsina pobrala taxiky alebo zavolala znamych, a o hodinu, ked isla opat linka 23, sme nou cestovali asi desiati.
Reply on: Nodes #33452:
po tom, čo tu už pán Stankovič popísal, ma takéto hlúposti neprekvapia. Typický zadubený odborársky pohľad. Papyr to presne vystihol.
Reply on: Nodes #33452:
Kto ma na spiatocnu letenku do Prahy a nazad (749 Sk), NEMUSI MAT zbytocnych 450 Sk na taxik z letiska na stanicu. Ten taxik stoji totiz viac, ako jeden smer letu!

HOWGH!

A neviem, o akych TROCH cestujucich pindaju zamestnanci letiska. Kosicke letisko som pouzil za posledne dva mesiace 4krat, a vzdy bolo v 23-ke aspon 10 ludi. Podotykam, leteckych cestujucich, nie ziadnych zamestnancov. Pokial teda zamestnanci nie su ti ludia, co so sebou tahaju kufre so stitkom KSC.
Reply on: Nodes #33452:
To mi pripomína slová Reipricha: "Kto má na to aby šiel cez noc žúrovať, tak má aj na taxík a teda nočáky nám netreba."

http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=17.8.2004/46493K

Pamätáme...
Reply on: eMareq #33451:
Prislo mi kus zvlastne vyjadrenie, ze kto ma na letenku, ma aj na taxik. Ale povedzme. Nebudem o tom viest polemiku.
Reply on: Nodes #33450:
Nech sa ozvú aj ďalšie skupinky...

Re #33448 TA: Pokiaľ viem, tak posilový spoj má vždy chodiť pred riadnym spojom. Takže? A také že, zo stanice 6 a potom prestup na 4? ?
Reply on: TA #33448:
No co, klasicke vlacikovanie - prvy spoj napratany a minutu za nim tanecny parket s poloprazdnym hladiskom...
Reply on: 5 #33447:
to vyzerá ako výsmech z cestujúcich, ak ide posilový spoj minútu pred klasickým a potom 19 minút diera. ? ( odchody zo stanice )

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.