Som si myslel, že novinári rozmýšľajú keď niečo píšu a neuveria všetkému čo sa im povie. Neverím že 18 ročný bus ma 640 tis km, keď 10 ročná Karosa má cez 720 ?
citát:
Je to však stále málo. Až 43 autobusov má nad 15 rokov. Okamžite by sme potrebovali dokúpiť až 50 vozidiel,“ konštatoval generálny riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice Michal Tkáč. V tohtoročnom rozpočte je vyčlenených 100 miliónov Sk (3,1 mil. €) na nové autobusy. „Potrebovali by sme dokúpiť hlavne dlhé vozidlá, takže by sme si mohli dovoliť 9 až 10 kusov. Je však možné, že sa kúpi viac krátkych autobusov,“ dodal M. Tkáč.
ano, keby L 23 chodila kazdu polhodinu cely den, to by bola pohoda, to by som hadam nemal ani problem ist MHD ckou na letisko. Ale takto ked to chodi hala bala je to o nicom.
ZAse ale problem je ten, ze vela vzduchu by sa vozilo.
Este mozna to vyriesit nejakym kyvadlom od kruhaca ... mno neviem. Idealne by bolo, keby na rychlodrahe bola normalna doprava a ziadne busy kopirujuce rychlodrahu a kyvadlo s daskade od optimy ze? no ale snivajme....
Inak neviem, ale aj letisko by mohlo bud to zriadit, alebo prispievat na nejaku taku linku.... nemyslim si, ze nejak trokaria...
Hmm, tak už som si to vygooglil. Najviac sa mi páči veta "Miskolc Airport is a small unpaved airport in Miskolc". Takže to "agroletisko" má viac-menej výhodu vhodného umiestnenia (asi ako keby košické ležalo na konci Sídliska nad Jazerom) a MHD tam nepremáva len (ani prevažne) kvôli jeho potrebe, ako to mohlo vyznieť.
Kde presne je v Miskolci letisko? Trasu z Repülőtér do centra mám prejdenú. V blízkosti obratiska je akurát hyperTESCO a zvyšok cesty sú samé bytové domy a nemocnica. Navyše tých liniek tam premáva viac. Takže buď si uviedol zlú linku, alebo len jednu z viacerých.
Asi ti nemusim hovoriť čo u EMTesťakov znamená "skúšobná prevádzka" ? Dnes pri Carrefouri opäť automat mimo prevádzky a pekne to tam blikalo ako šetrič ? Mal som chuť hodiť po ňom tu plechovku PEPSI čo som mal v ruke (plnu)
som zvedavý, ako dlho bude trvať " chvíľka strpenia ". Síce faktom je, že systém je ešte iba v skúšobnej prevádzke, takže asi to berú tak, že chybičky sa môžu vyskytnúť. ?
Isteze. Letisko funguje najlepsie bez cestujucich. (To je varianta na temu skola funguje najlepsie bez studentov a nemocnica bez pacientov.)
A to tvrdenie o tom, kto tvori gro cestujucich, je donebavolajuca bohapusta LOZ. Proste Stankovic by si za kazde slovo v tom prehlaseni zasluzil jednu poriadnu facku.
"Gro cestujúcich tvoria zamestnanci a im má slúžiť mestská doprava. Cestujúci, ktorí majú na letenky, majú aj na taxík, alebo ich chodia čakať príbuzní či šoféri firiem," komentoval šéf odborov vodičov Vladislav Stankovič."
Veru, prečo majú byť v linke na letisko okrem zamestnancov ešte aj nejakí cestujúci čo idú letieť!? Zaviesť nástup cez predné dvere a dnu púšťať len zamestnancov letiska, ktorí sa preukážu zam. preukazom. Však doteraz zvyšok taxíkoval. ☠ ?
no pekne, miškovecká doprava jednoznačne vedie - tá linka obsluhuje len letisko a nič viac? Na to mi pripadá až príliš zbytočne hustá.
Posilový spoj si nepredstavujem tak, že ide minútu pred štandardným. Načo je to potom dobré? Veď to je v podstate ešte horšie, akoby zavesili 2. vozeň na L 2, pretože všetci ľudia sa budú tlačiť v prvom posilovom spoji a druhý spoj o minútu pôjde takmer prázdny.
Súhlasím. Zaviesť intervalovú dopravu (aspoň cez pracovné dni). Napr. počas špičky každých 20 minút a v sedle každých 30 minút (to som len tak z brucha dal).
A este tretia vec. Kosicke letisko zaziva obrovsky boom, pravidelnych liniek tam kazdodenne pristava a startuje niekolko, plus nehovorim o charteroch. Je sice dobre, ze linka 23 sa za poslednych par rokov vyrazne zlepsila, ano, to chvalim, ale...
...ale vezmime si pre porovnanie letisko Brno (BRQ), letisko Karlovy Vary (KLV) a letisko Miskolc (MCQ). V porovnani s letiskom Kosice (KSC) je na nich totalne miziva premavka.
Z MCQ nelieta ziadna pravidelna linka, iba chartery.
Z KLV lieta tyzdenne 1 let do Prahy, 1 let do Petrohradu-Pulkovo a 4 lety do Moskvy-Seremetevo, celkom teda 6 odletov a 6 priletov tyzdenne. Plus chartery.
Z BRQ lieta tyzdenne 18 letov do Prahy, 7 letov do Londyna-Stansted, 2 lety tyzdenne do Moskvy-Vnukovo a 4 lety tyzdenne do Barcelony-Gerona. Celkom teda 31 odletov a 31 priletov tyzdenne. Plus chartery.
Z KSC pritom lieta tyzdenne 30 letov do Prahy, 12 do Viedne, 3 do Londyna-Luton, 3 do Dublinu a 22 letov do Bratislavy, celkom 70 odletov a 70 priletov tyzdenne. Plus chartery.
Nech sa na to divam z ktorej strany chcem, stale mi to vychadza na hanbu preveliku pre Kosice. Asi inde nemaju takeho Stankovica. Obcas, ked citam jeho a jemu podobnych kydy, mam dojem, ze kod letiska KSC nebol vybrany nahodne.
A este jedna vec: Minuly piatok som doletel do Kosic rannym letom NE0052 z Prahy, ktory ma pravidelny prilet 7:45. Prileteli sme s 22-minutovym naskokom, sadali sme teda o 7:23. O 7:30 odchadza linka 23. Na schodikoch z lietadla som videl, ako 23-ka pristavuje k nastupnej zastavke, na ktorej boli naozaj traja cestujuci. Nemal som registrovanu batozinu, takze som doslova preletel halou, a len co som sa dostal pred nu, pred autobusom sa zdvihla zavora a prachsproste mi usiel pred nosom. (Podla mojich hodiniek s minutovym naskokom.) Z nastupnej plochy linky 23 bolo pritom VELMI DOBRE vidiet na Boeing stojaci asi 50 metrov od autobusu.
No samozrejme. Z Boeingu vystupilo asi 80 cestujucich, vacsina pobrala taxiky alebo zavolala znamych, a o hodinu, ked isla opat linka 23, sme nou cestovali asi desiati.
eMareq
Re #33457 Papyr:
"Gro cestujúcich tvoria zamestnanci a im má slúžiť mestská doprava. Cestujúci, ktorí majú na letenky, majú aj na taxík, alebo ich chodia čakať príbuzní či šoféri firiem," komentoval šéf odborov vodičov Vladislav Stankovič."
Veru, prečo majú byť v linke na letisko okrem zamestnancov ešte aj nejakí cestujúci čo idú letieť!? Zaviesť nástup cez predné dvere a dnu púšťať len zamestnancov letiska, ktorí sa preukážu zam. preukazom. Však doteraz zvyšok taxíkoval. ☠ ?