Reply on: BM #3314:
R+G MIELEC -nie sú to tie označovače čo boli donedávna v niektorých autobusoch? Je táto zostava a jej spolahlivosť overená v cca dvojročnej prevádzke v niektorom meste SK,CZ ?Pokial je v KE najstratovejšia elektrická trakcia , tak je niekde velká chyba. Električkové trate bývajú vo velkých mestách nad 100tis. obyv. najvýkonnejším a ekonomicky najvýhodnejším systémom, tvoria páter mhd, autobusy by mali tvoriť len úlohu "napájačov" ed, nie jej konkurovať ako v KE. Cca 80 percent ed je v súbehu s ad. To nie je v poriadku. Je to dovod prečo sa stále stavajú nové trate a obmedzuje sa ad. -viď Praha-Barrandov.
Postupné obmedzovanie električkovej dopravy a likvidácia vozového parku v Košiciach skončí tak za 10rokov katastrofou-kolapsom ed. Vobec nie je pravda ,že Košice majú nadbytok električiek.
BM
Najvacsie naklady budu na elektrickovu trakciu lebo tam BUSE takmer vobec nieje. Pricom na trolejbusoch je 45 % palubnych pocitacov., Takze problem malicky. a co sa tyka autobusky , ta je zase na na tom vitazne, lebo 88% vozidloveho parku ma BUSE. Co sa tyka udrzby zvladaju udrzbu Solarisov a novych Karos, takze problem to taky velky nieje. Totiz dielne su vybavene uz aj laptopmi.
Co sa tyka udrzby BUSE, je podla mna 2krat lepsia ako v Blave, len skoda ze sa nevie ustalit to co robi 1018