Reply on: KVKV #3312:
Aby som ta dostal do obrazu. To ze ake budu intervali urcuje magistrat a nie DPMK. Financie na DPMK su, ved za co by sa kupovali autobusy? Jedina ziskova doprava je zatial autobusova, ktora pokryva ciastocne straty elektrickovej a trolejbusovej trakcie. Podla toho co sa mi dostavilo do usi a pred oci malo by ist o vybavenie strojcekov R&G Mielec a dokupenie zbytkovych BUSE panelov.Najvacsie naklady budu na elektrickovu trakciu lebo tam BUSE takmer vobec nieje. Pricom na trolejbusoch je 45 % palubnych pocitacov., Takze problem malicky. a co sa tyka autobusky , ta je zase na na tom vitazne, lebo 88% vozidloveho parku ma BUSE. Co sa tyka udrzby zvladaju udrzbu Solarisov a novych Karos, takze problem to taky velky nieje. Totiz dielne su vybavene uz aj laptopmi.
Co sa tyka udrzby BUSE, je podla mna 2krat lepsia ako v Blave, len skoda ze sa nevie ustalit to co robi 1018
S499.1023
1) Keď som naposledy navštívil KE, tak som si žiadny celodenný lístok kúpiť nemohol, pretože v automatoch nebol a predpredaj bol zavretý, bo perši maj.
2) Tá teória, že niekoho "nezabije, keď si kúpi štyri jednorazové lístky" je úplne, ale úplne pomýlená, pretože keď si dotyčný spočíta náklady na cestovanie a časové straty z použitia MHD, tak si vlezie do IGK alebo zavolá taxík a nabudúce spraví čo? Nabudúce už na NHD ani len nepomyslí.
3) zpeť - to ja v akom jazyku ? ?
I.