Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dimi #32045:
zdravíme GR alebo inú kompetentnú fórum čítajúcu osobu ?
Reply on: BMko #32039:
"tarifny system vypadava a ma nedostatky, to rozptyluje vodicovu pozornost..... "

Hlavne to skvele emtresťacke pípanie počas jazdy keď ti vypadne označovač ☠
paragan
ok,ale preco diferencovat zvysenie platov?Vodici 7%, ostani 5%,ale myslim,ze je to uz rozhodnute 5% bez rozdielu.
Reply on: paragan #32047:
Mato co dodat ?
Važeni, ked sa tyka zvyšovania platov, tak všetci by sme sa mali zjednotit a podporit tuto vec. Ja si myslim ,že platy v tejto spoločnosti su ubohe. Je načase ,že už sa to pohlo v dpmk a teraz treba len vydržat a trvat na svojom ,aby sme si vybojovali lepšie životne podmienky. Nepači sa mi polemizovanie o tom či vodiči pojdu štrajkovat alebo nie. Berte si priklad z inych štatov ako napr. francuzko.Tam štrajkuju naraz 4500000 ludi. To je jednota! Papalaši sa maju dobre a mi robotnici mame byt cely život žobraci? Tak držme spolu všetci, či uz robime v dpmk alebo nie. JEJ RUB!
Reply on: Dimi #32044:
Vedia,maš pravdu.Len su tam niektore body,ktore robia z vodičov pirátov ciest a samovrahov. ? To ich rozčulilo. Určite to nebolo zle myslene,ale zle podane.
Reply on: Isidor #32043:
Nieco mi vrta hlavou, ak si to overim a bude to pravda, potom ti to tu napisem a zasmejes sa so mnou ?
Reply on: Arksun #32038:
No vies.. Ak chcu odborari nieco robit vo svoj prospech, vo svoj plat atd, potom nejako zacat musia. To, ze uviedli v liste body ake uviedli, to je ich vec, po pravnej stranke sa to zda byt v poriadku, no vodicom to bolo dane zrejme prave kvoli bodom, cez ktore chcu upozornit na seba.. Mas pravdu, ze nie je nikto pod tym podpisany, no vsetci predsa vedia, o co ide. Ci nie ? 🙂
Reply on: eMareq #32036:
"Tkáč avizoval, že DPMK sa navyše plánuje tento rok uchádzať o asi 500 miliónov Sk z eurofondov na približne 40 nových autobusov na plyn a možno tiež niekoľko električiek."
Reply on: PTI #32031:
Trosku ste to vytrhli z kontextu. Zabudli ste uviest nazov celej tej "listiny", vystavenej odborarmi, pretoze v tomto pripade vasich argumentacii je teda dost dolezita:


ČO MôŽETE - ALE AJ MUSÍTE ROBIŤ A NIELEN POČAS ŠTRAJKOVEJ POHOTOVOSTI


najdolezitejsie su posledne styri slova tohto nazvu.. Nebojte sa, vodici vedia, co maju robit, ale pocas strajku chcu v niektorych bodoch pritvrdit. Ide hlavne o prejazd na oranzovu, nadcasy, dodrziavanie bezpecnostnych prestavok a podobne. (aj ked to posledne uvedene je velmi diskutabilne)
Reply on: quinn #32030:
Viem, ze sa neda vsetko nasobit dvoma. To bolo povedane ako priklad, je jasne, ze my po Bratislave zaostavame aj vo vyske miezd ako takych, tym som chcel ale povedat, ze mesto neprispieva tak ako by malo. Co sa tyka vrazania penazi do dopravneho podniku: DPMK je sice akciovka, ale je to mestsky podnik. Mozno iba jedno percento mestskych dopravnych podnikov vo svete je sebestacnych a prosperujucich, teda pracujucich bez dotacii v plusovych ekonomickych ukazovateloch. Aby DPMK mohol fungovat sebestacne, potom by si sa vozil nie za 17,- Sk za pol hodinu, ale mozno za 67,- Sk. A prave takemu mestskemu podniku sa vravi verejny, teda sluzi verejnosti a mesto ako stopercentny akcionar, je povinny dotovat takuto instituciu, pretoze sluzi LUDOM a predovsetkym ludom. Tvoje slova o sebestacnosti mi pripominaju slova niektorych poslancov. Presne ako povedal jeden z nasich kolegov, poslanci si ale mylia pojem dotacia. Ked sa u nich jedna o investicie do niecoho, potom je to v poriadku, ze tie peniaze niekam idu. Ale ak sa jedna o dotacie, vidia to tak, ze je to bezodna priepast, kde peniaze netreba vrazat, ale co najskor sa toho zbavit, alebo uplne s dotaciami, teda tiez investovanim, prestat. Ak Kosice nebudu dotovat (teda neinvestuju do) DPMK, stane sa to, co prave vidis. Dotacii je malo, ludia pracujuci v DPMK sa buria. A potom sa budu burit aj ostatni Kosicania, pretoze nebudu mat svoje linky. No a nedajboze ak to nahodou zavru, v tom momente manazment mesta okamzite skonci, lebo budu zapchy na krizovatkach a ludia ich uz v zivote nezvolia. Takze nemyl si mestsku akciovku so sukromnou. Sukromnik ti da obrovske ceny, len aby bol v pluse. Mestsky podnik sa ma prave snazit o preferovanie mhd pred IAD, cize MUSI dopravny podnik dotovat.
Reply on: Arksun #32038:
? ? ?
Re #32039 BMko: ? ? ?
Reply on: PTI #32031:
Poniekory nemaju ani funkcny rychlomer tak nemaju ako dodrziavat rychlost. Mozno to chcel autor povedat. Skor sa tu jedna o technicke nedostatky vozidiel, ako spominam rychlomer neukazuje, nesvietia kontrolky, nefunguje signalizacia, unik oleja a pohonnych hmot, slabe brzdy, vozidlo bez funkcneho kurenia...., tarifny system vypadava a ma nedostatky, to rozptyluje vodicovu pozornost..... a take nedostatky ohrozujuce bezpecnost vodica a cestujucich a porusovanie zakona o technickom stave vozidla. Myslim tym kategoriu, do ktorej sa oznacuju na stk zavady skupiny C
Reply on: PTI #32031:
Tieto ukony niekto porozdával do služieb , nikto nevie kto ,a na pondelkove rano ako vtip to bolo dobre. ? ? ? Vodičov to dosť pobavilo,niektorých až rozčulilo,čo sa tam píše.Až na tie bezpečnostne prestávky a technický stav vozidiel.Len naivný a nie logický uvažujuci človek to môže brať vážne,niejaký papier pod ktorým nieje nikto podpísaný,žiadna organizácia.To si fakt myslíš , že pred štrajkovou pohotovosťou sa tu jazdilo ináč? A že po štrajkovej pohotovosti sa tiež bude jazdit inač. Stále tu jazdia vodiči DPMK bezpečne a profesionalne - opakujem sa.Vodiči DPMK si plne uvedomuju svoju zodpovednoť,nehovoriac o malých detí,Ked tu niekto ohrozuje cestujucich v MHD,tak su to ostatný vodiči cestnej premávky ,a nie vodiči vozidiel DPMK.

P.S Dufam že si to nemyslel osobne,veď nemaš prečo.Nezabudaj !!! Pre idiota,každý idiot.
Reply on: Peter55 #32024:
CSS by mohlo byť ešte viac. Ako inak chceš vyriešiť takéto kritické miesta? Na tých priechodoch pre chodcoch boli smrteľné DN, keďže väčšina slovenských vodičov tak skvelo " dodržuje " predpisy. A pochybujem, že by sa našli peniaze na podchod alebo nadchod.
Patrilo by sa už do katalógu zaradiť aj TEDOMy 5604-5619, nie?
Reply on: PTI #32022:
Cestujúcich jak cestujúcich.... čo nastúpi, vezú ...(vo väčšine prípadov šahovinu) ? ? ?
Re #32031 PTI: Súhlasím. Koho ste mali na mysli? (myslím toho idiota) ?
Re #32033 regeta: Nie veľa, možno len trojnásbok... ? ? ?
Reply on: Arksun #32029:
vodiči MHD majú zdravotnú prehliadku ,psychotesty,preskúšanie a musia mať nervy na cestujúcich a premávku. Ostaní vodiči nemusia mať nič.ale oni sú majstri sveta. Potom človek ktorý plánoval semafóry nevie pochopiť prečo idú vodiči do ľavého pruhu pri bielom dome, lebo inak by čakal na další interval.? Teraz ku platom vodiči zarobia 13,14,15 tisíc za základ samozrejme z výkendami v tom, koľko zarobí poslanec v mestkom parlamente?
Reply on: quinn #32030:
samozrejme že DPMK-má rezervy v kanceláriach na Bardejovskej ked prijmu jednu pani penzistku nazad s nemalým platom-asi je nenahraditeľná , prečo nekumulujú funcie a v dielni nemá kto robiť,alebo dielňu prenajmu Tempusu. Teraz ku semaforom sú zbytočne veľa mám dojem že ten istí človek robí semafóry a zároveň ich navrhuje. Potom budeme mať semafory na každom kroku hlavne že má prácu mi to už nejak zvládneme. Napríklad semafory od Kauflandu po Popradskú smer KVP je toho vizitkou patrí niekomu zato Nobelová cena.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.