Reply on: PTI #32031:
Trosku ste to vytrhli z kontextu. Zabudli ste uviest nazov celej tej "listiny", vystavenej odborarmi, pretoze v tomto pripade vasich argumentacii je teda dost dolezita:ČO MôŽETE - ALE AJ MUSÍTE ROBIŤ A NIELEN POČAS ŠTRAJKOVEJ POHOTOVOSTI
najdolezitejsie su posledne styri slova tohto nazvu.. Nebojte sa, vodici vedia, co maju robit, ale pocas strajku chcu v niektorych bodoch pritvrdit. Ide hlavne o prejazd na oranzovu, nadcasy, dodrziavanie bezpecnostnych prestavok a podobne. (aj ked to posledne uvedene je velmi diskutabilne)
.. Aby bolo jasne, neplanujem si u niekoho splhnut, ani sa niekam vysplhat cez moje aktivity a clanky. Praveze mojim konanim som si vedomy toho, ze si znepriatelim par ludi, pretoze sa snazim o nieco, co predstavitelia mesta nechcu alebo co nevidia.. Ak sa ti zdaju moje prispevky populisticke, budis, neberiem ti to, aj ked som z toho smutny, z titulu, ktory som ti uz napisal. Tymto to uzatvaram a uz sa k tomu nevratim ?
quinn
aj ked populizmus je niekedy dobry pri poukazovani nedostatkov, suhlasim, ze dotacie od mesta nie su v postacujucej vyske, ale mesto ako take ma dotovat len dopravu vo verejnom zaujme, ktoru si od DPMK objedna, obnovu vozidloveho parku by si mal DPMK zabezpecovat z vlastnych zdrojov.
Ziadny akcionar nebude donekonecna vkladat do svojho podniku svoje peniaze, na zaciatku podnikania ano, ale potom uz pozaduje, aby bol podnik sebestacny.
Teraz budem trochu populisticky ?, myslim, ze DPMK ma velke vnutorne rezervy na znizovanie nakladov a na druhej strane zvysovanim kvality poskytovanych sluzieb na rast vynosov.