Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PTI #32031:
Trosku ste to vytrhli z kontextu. Zabudli ste uviest nazov celej tej "listiny", vystavenej odborarmi, pretoze v tomto pripade vasich argumentacii je teda dost dolezita:


ČO MôŽETE - ALE AJ MUSÍTE ROBIŤ A NIELEN POČAS ŠTRAJKOVEJ POHOTOVOSTI


najdolezitejsie su posledne styri slova tohto nazvu.. Nebojte sa, vodici vedia, co maju robit, ale pocas strajku chcu v niektorych bodoch pritvrdit. Ide hlavne o prejazd na oranzovu, nadcasy, dodrziavanie bezpecnostnych prestavok a podobne. (aj ked to posledne uvedene je velmi diskutabilne)
Reply on: quinn #32030:
Viem, ze sa neda vsetko nasobit dvoma. To bolo povedane ako priklad, je jasne, ze my po Bratislave zaostavame aj vo vyske miezd ako takych, tym som chcel ale povedat, ze mesto neprispieva tak ako by malo. Co sa tyka vrazania penazi do dopravneho podniku: DPMK je sice akciovka, ale je to mestsky podnik. Mozno iba jedno percento mestskych dopravnych podnikov vo svete je sebestacnych a prosperujucich, teda pracujucich bez dotacii v plusovych ekonomickych ukazovateloch. Aby DPMK mohol fungovat sebestacne, potom by si sa vozil nie za 17,- Sk za pol hodinu, ale mozno za 67,- Sk. A prave takemu mestskemu podniku sa vravi verejny, teda sluzi verejnosti a mesto ako stopercentny akcionar, je povinny dotovat takuto instituciu, pretoze sluzi LUDOM a predovsetkym ludom. Tvoje slova o sebestacnosti mi pripominaju slova niektorych poslancov. Presne ako povedal jeden z nasich kolegov, poslanci si ale mylia pojem dotacia. Ked sa u nich jedna o investicie do niecoho, potom je to v poriadku, ze tie peniaze niekam idu. Ale ak sa jedna o dotacie, vidia to tak, ze je to bezodna priepast, kde peniaze netreba vrazat, ale co najskor sa toho zbavit, alebo uplne s dotaciami, teda tiez investovanim, prestat. Ak Kosice nebudu dotovat (teda neinvestuju do) DPMK, stane sa to, co prave vidis. Dotacii je malo, ludia pracujuci v DPMK sa buria. A potom sa budu burit aj ostatni Kosicania, pretoze nebudu mat svoje linky. No a nedajboze ak to nahodou zavru, v tom momente manazment mesta okamzite skonci, lebo budu zapchy na krizovatkach a ludia ich uz v zivote nezvolia. Takze nemyl si mestsku akciovku so sukromnou. Sukromnik ti da obrovske ceny, len aby bol v pluse. Mestsky podnik sa ma prave snazit o preferovanie mhd pred IAD, cize MUSI dopravny podnik dotovat.
Reply on: Arksun #32038:
? ? ?
Re #32039 BMko: ? ? ?
Reply on: PTI #32031:
Poniekory nemaju ani funkcny rychlomer tak nemaju ako dodrziavat rychlost. Mozno to chcel autor povedat. Skor sa tu jedna o technicke nedostatky vozidiel, ako spominam rychlomer neukazuje, nesvietia kontrolky, nefunguje signalizacia, unik oleja a pohonnych hmot, slabe brzdy, vozidlo bez funkcneho kurenia...., tarifny system vypadava a ma nedostatky, to rozptyluje vodicovu pozornost..... a take nedostatky ohrozujuce bezpecnost vodica a cestujucich a porusovanie zakona o technickom stave vozidla. Myslim tym kategoriu, do ktorej sa oznacuju na stk zavady skupiny C
Reply on: PTI #32031:
Tieto ukony niekto porozdával do služieb , nikto nevie kto ,a na pondelkove rano ako vtip to bolo dobre. ? ? ? Vodičov to dosť pobavilo,niektorých až rozčulilo,čo sa tam píše.Až na tie bezpečnostne prestávky a technický stav vozidiel.Len naivný a nie logický uvažujuci človek to môže brať vážne,niejaký papier pod ktorým nieje nikto podpísaný,žiadna organizácia.To si fakt myslíš , že pred štrajkovou pohotovosťou sa tu jazdilo ináč? A že po štrajkovej pohotovosti sa tiež bude jazdit inač. Stále tu jazdia vodiči DPMK bezpečne a profesionalne - opakujem sa.Vodiči DPMK si plne uvedomuju svoju zodpovednoť,nehovoriac o malých detí,Ked tu niekto ohrozuje cestujucich v MHD,tak su to ostatný vodiči cestnej premávky ,a nie vodiči vozidiel DPMK.

P.S Dufam že si to nemyslel osobne,veď nemaš prečo.Nezabudaj !!! Pre idiota,každý idiot.
Reply on: Peter55 #32024:
CSS by mohlo byť ešte viac. Ako inak chceš vyriešiť takéto kritické miesta? Na tých priechodoch pre chodcoch boli smrteľné DN, keďže väčšina slovenských vodičov tak skvelo " dodržuje " predpisy. A pochybujem, že by sa našli peniaze na podchod alebo nadchod.
Patrilo by sa už do katalógu zaradiť aj TEDOMy 5604-5619, nie?
Reply on: PTI #32022:
Cestujúcich jak cestujúcich.... čo nastúpi, vezú ...(vo väčšine prípadov šahovinu) ? ? ?
Re #32031 PTI: Súhlasím. Koho ste mali na mysli? (myslím toho idiota) ?
Re #32033 regeta: Nie veľa, možno len trojnásbok... ? ? ?
Reply on: Arksun #32029:
vodiči MHD majú zdravotnú prehliadku ,psychotesty,preskúšanie a musia mať nervy na cestujúcich a premávku. Ostaní vodiči nemusia mať nič.ale oni sú majstri sveta. Potom človek ktorý plánoval semafóry nevie pochopiť prečo idú vodiči do ľavého pruhu pri bielom dome, lebo inak by čakal na další interval.? Teraz ku platom vodiči zarobia 13,14,15 tisíc za základ samozrejme z výkendami v tom, koľko zarobí poslanec v mestkom parlamente?
Reply on: quinn #32030:
samozrejme že DPMK-má rezervy v kanceláriach na Bardejovskej ked prijmu jednu pani penzistku nazad s nemalým platom-asi je nenahraditeľná , prečo nekumulujú funcie a v dielni nemá kto robiť,alebo dielňu prenajmu Tempusu. Teraz ku semaforom sú zbytočne veľa mám dojem že ten istí človek robí semafóry a zároveň ich navrhuje. Potom budeme mať semafory na každom kroku hlavne že má prácu mi to už nejak zvládneme. Napríklad semafory od Kauflandu po Popradskú smer KVP je toho vizitkou patrí niekomu zato Nobelová cena.
Reply on: Arksun #32029:


Cestovné poriadky nie sú vyššou právnou normou ako dopravné predpisy.
a) v žiadnom prípade teda nechodiť na červenú!!!
b) v prípade krátkeho intervalu oranžovej nevstupovať do križovatky ani na tento signál. Vozidlá sú dlhé a vy ste v križovatke, keď už má zelenú krížny smer.
c) nevynucujte si prednosť v križovatke bez svetelného zariadenia za každú cenu. Ohrozujete tým cestujúcich a svoje živobytie.
d) dodržiavať hlavne v meste ale aj mimo mesta povolenú ale aj konštrukčnú rýchlosť vozidla! (Máte na vozidle takúto tabuľku?!)

Ak si myslíte že toto sú úkony, ktoré majú vodiči profesionáli, vezúci a zodpovedajúci za životy aj vyše 100 cestujúcich, medzi nimi aj malé deti, DODRŽIAVAŤ IBA TERAZ V ČASE VYHLÁSENEJ ŠTRAJKOVEJ POHOTOVOSTI, a až sa im zvýšia platy podľa požiadaviek, TAK MOŽU JAZDIŤ OPAŤ NA ČERVENÚ ČI NEDODRŽIAVAŤ RÝCHLOSŤ - tak potom táto diskusia vôbec nemá význam, lebo s idiotmi sa nemienim baviť.
Reply on: Dimi #32026:
no dnes som sa zbezne pozrel na zaverecne spravy v KE a BA za roky 2006 a neda sa len tak z brucha vsetko vynasobit krat 2 ako uvadzas v jednom zo svojich predoslych prispevkov
aj ked populizmus je niekedy dobry pri poukazovani nedostatkov, suhlasim, ze dotacie od mesta nie su v postacujucej vyske, ale mesto ako take ma dotovat len dopravu vo verejnom zaujme, ktoru si od DPMK objedna, obnovu vozidloveho parku by si mal DPMK zabezpecovat z vlastnych zdrojov.
Ziadny akcionar nebude donekonecna vkladat do svojho podniku svoje peniaze, na zaciatku podnikania ano, ale potom uz pozaduje, aby bol podnik sebestacny.
Teraz budem trochu populisticky ?, myslim, ze DPMK ma velke vnutorne rezervy na znizovanie nakladov a na druhej strane zvysovanim kvality poskytovanych sluzieb na rast vynosov.
Reply on: PTI #32022:
Tak tu istotu nebudeš mať nikdy,kludne sa miesto autobusu može na teba vyrutiť niejaky silný jeep ? . Kto tu najviac dodržiava predpisy su vodiči DPMK - je to ich práca. Nie ako vy čo si sadate do aut lebo inak si to ani neviete predstaviť isť niekam,a furt sa niekam všetci ponahlate,ako keby ste jazdili na cestovný poriadok. Vodiči DPMK jazdia profesionalne a bezpečne , maju nato papiere - osvedčenie D,lekarsku prehliadku a psychotesty , narozdiel od vas všetkých čo si sadáte do aut.
Reply on: Furčan #32027:
? ? ?
Reply on: PTI #32022:
nemáte po ruke svoju fotku? Tu SVETELNÚ križovatku by som taky čas s radosťou prešiel na červenú. ? ?
Reply on: Diggi #32021:
Co posobi populisticky ? 🙂 .. Aby bolo jasne, neplanujem si u niekoho splhnut, ani sa niekam vysplhat cez moje aktivity a clanky. Praveze mojim konanim som si vedomy toho, ze si znepriatelim par ludi, pretoze sa snazim o nieco, co predstavitelia mesta nechcu alebo co nevidia.. Ak sa ti zdaju moje prispevky populisticke, budis, neberiem ti to, aj ked som z toho smutny, z titulu, ktory som ti uz napisal. Tymto to uzatvaram a uz sa k tomu nevratim ?
Reply on: Peter55 #32024:
Ešte k tomu pchaniu do ľaveho pruhu, vodiči OMV su 100x drzejši a kym pusti nikto autobus tak pretečie v hornade veľmi veľa vody a to ešte začne nejaky KS trubiť ? A na prechode pre chodcov kym sa "nehodim" pod auto ta ho ani netrapi zastaviť ?
Reply on: Diggi #32023:
Plny suhlas, semaforov je tu oveľa viac ako je zdrave ? A keď už tak nech su nastavene nejak poriadne a nie, že na jednom je červena na tom čo je za nim je červena a naopak a o nastaveni pre chodcov hlavne pri OC TESCO na NAD JAZEROM radšej mlčim ?
Reply on: PTI #32022:
Ehm ale prečo je to tak? Ak má vodič napríklad linky 54 na otočku pár minút, ktoré prestojí na nezmyselných semafóroch , ktorých je na Toryskej viac ako je zdravé, je podľa mňa len viac ako logické, že sa zaradí do pruhu cez ktorý sa skôr dostane cez križovatku. Cez ten semáfor stihne prejsť jedno auto a jeden trolejbus, ak tam nie je trolejbus tak max. 4 autá. Keď sa konečne dostane do zastávky a pohne sa z nej má zase červenú aj keď nikto cez cestu neprechádza, lebo všetci len stlačia dopyt na semafóre ale prejdu cez cestu v čase keď im svieti červená. Keď sa dovalí autobus už je červená pre auta a po prechode pre chodcou nejde ani živá duša. Minimálne semafóry pri Lidli a Pohotovosti sú nezmysel a keď už niekto ich tak tam veľmi chce mať tak nech to spraví tak aby nebrzili dopravu. Jaaj ale som zabudol že v tomto meste sa preferencia týka len električiek ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.