Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SHORTY #31665:

Určite je z hľadiska pplynulosti dopravy lepšie ak sú na štvorprúdovej zbernej komunikácii na vstupe do mesta s hodinovým počtom vozidiel 2000 a viac za sebou dva či tri fungujúce dobre nastavené svetelne riadené križovatky v dynamickom režime a s preferenciou MHD, ako na tomto úseku nezmyselne osadená značka DZ B27a 40, obmedzujúca 24 hodín v kuse rýchlosť na maximálnu 40-ku, a za ňou stoja policajti a vyberajú po 2 tisíc Sk.
Na margo Moskovskej - žiadna norma nehovorí o tom, že na takejto komunikácii má byť zriadená otočka autobusov vrátane ich odstavovania. To je len tak na okraj, táto konečná bola zriadená dočasne, odstavovanie a otáčanie busov mal mať DPMK už 10 rokov vyriešené. Nehľadiac na systém vyčkávacích časov a prestávok na konečných v Košiciach, nenájdete podobnúani jednu konečnú v inom meste na Slovensku i v ČR, aby niekde stálo 5-6 autobusov - a to ešte priamo na komunikácii, verejne prístupnej, a pritom tam chodili dve alebo tri linky. to je košická rarita.
CSS v križovatke Palackého -Krivá: požiadavka na zriadenie je vyše 10 rokov, mesto nezafinancovalo, teraz to konečne postaví SSC v rámci dokončenia 3.etapy križovatky Prešovská - Sečovská ešte v tomto roku...

éodstaendynamvo
Reply on: SHORTY #31669:
Takže 73 nebude končiť na Kláštore ale niekde nad myslavským cintorínom?? ☠ ? ? ?
Reply on: Isidor #31668:
budeme mať konečnú pre linku 73
Reply on: Dimi #31657:
Ako pomôže trolejbusom postavenie otočky na Klimkovičovej?
Reply on: regeta #31654:
Napis mi prosim ta email : dik
Reply on: SHORTY #31665:
? ? ? ? ? ?
Ešte na margo CSS: keby bolo po niekoho vôli (diskutuje tu s nami), tak je semafór pri každej značke daj prednosť! To je ohľadom tej Moskovskej, ktorá údajne spĺňa kritériá na výstavbu CSS. A potom ako ďaleko za ňou zaostáva Paklackého - Krivá - Bus stanica? 20 rokov?

PTI: ad Aupark - kedy vygumujete tú predradnú koľaj z Južnej triedy, ktorá je absolútne zbytočnou? Okrem mimoriadnych udalostí sa v smere z Južnej triedy NIKDY nevyskytujú dve linky pred križovatkou za sebou!!! A v dnešnej dobe viesť ďalšiu koľaj, na ktorú sú potrebné aspoň 3m šírky a miesta je tak málo, je úplný nezmysel. Namiesto toho by sa mala urobiť splietka (potreba len 15cm šírky) a to najmä na Štúrovu pred Dargov (tu by zase bola výhodnejšia predradná koľaj). Nuž čo, keď väčšina projektantov a vyjadrovateľov zo strany DP nemá ani páru, aká je dopravná situácia na konkrétnom mieste, ku krotému treba zaujať stanovisko.
A jeden z ďalších zaujímavých územných plánov:
http://www.kosice.sk/docuStore_getById.asp?id=7156
ráta sa v ňom s električkou na VŠA a dokonca smyčkou niekde za Merkurymarketom 🙂 , ale to ešte zrejme nevedeli o tom multifunkčne zbytočnom štadióne ?
Reply on: Stevqo #31662:
? Ta ja som myslel, že tam ešči starosta sedí. ? A dôchodcom to postávanie nevadí? ?

Križovatka Palackého - Krivá - Bajzova už nebude postrachom
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=7.3.2008/29635KV
Reply on: eMareq #31647:
No, aby som to trochu uviedol na pravu mieru, pretoze problematika Myslavy a dopravy sa ma bytostne tyka. Obecny urad uz dlhsi cas nesidli v budove, v ktorej kedysi sidlil (to je ta stara velka biela v strede dediny). ObU sidli uz v zrekonstruovanom Kulturnom dome, ktory je mimo hlavnej trasy, takze asi aj preto o tejto informacie nevies/ete. Momentalne je v starej budove i nadalej klub dochodcov a pod. To, ze trolejbusy, ktore tam stali/stoja vadili ex-starostovi bol jeho problem a samozrejme iba drist, navyse, ja ex-starostu velmi nemusim. Je ale pravdou, ze vadili a vadia tie troliky dodnes tamojsmi obyvatelom. Mam pocit, ze si tam urcite aspon raz bol a iste uznas, ze ak by ti meter a pol pred domom (chodnik + 40 cm zelen) stal 18m trolejbus a ty by si miesto normalneho vyhladu a slnecneho svetla v dome mal mat vyhlad na BUSE transparent alebo nieco podobne 24 hod denne, asi by si nebol rad. V Myslave nastastie budem byvat inde, ale s tymito ludmi trochu sucitim. Na druhej strane je pravdou, ze sa to tyka tak maximalne 2-3 rodin, ktore tam byvaju, cize nejde zase o tragediu nedoziernych nasledkov. Tak, ci tak, pevne verim, ze trolik nam ostane, pretoze mi to celkom dost vyhovuje, vzhladom na to, ze sucasnou L20 chodi 500 ex-indov a iba zopar slusnych ludi (neratam spicku) a navyse, ako som uz nie raz vravel, subeh L20 a L72 z NO je riadna pakaren. Komunikacia Moskovska-Klimkovicova je potrebna ako sol a drzim tomuto projektu palce. Nech si aj troleje potiahnu, ale nech nam nerusia L72 ? . Este otazka na PTI - Naco je dobra subezna komunikacia Kopa-Girbes? Nestaci na to sucasna Klimkovicova a potom jednoducho krizovatka na buduci(?) most na Kop do Myslavy? To je tiez nieco, co by ma velmi zaujimalo.
Reply on: PTI #31660:
Do kelu, do toho treba mesto natlacit, aby tam tie trolejbusy pustili.. Zda sa, ze dozrel cas zase zatlacit ?
Reply on: Dimi #31657:

Severná strana Moskovskej - združený chodník pre peších a cyklistov, zatáča potom hore na sever k športovému areálu. Ak si obrázok zväčšíte, je to tam písané.
Koncepcia je vždy niečo, čo sa predpokladá, že sa časom realizuje. Na to aby sa ozaj koncepcia premenila na drobné, závisí od samosprávy, v tomto prípade ako magistrátu, tak aj MČ KVP, aby sa držala toho, čo sa schválilo a postupne sa to realizovalo. Je to vecou každoročného rozpočtu mesta na dopravu - koľko na dopravu naplánuje a koľko z toho zrealizuje. Čo sa týka prepojenia komunikácií Moskovská - Klimklovičova, pevne verím že tento rok sa tých 150 m komunikácie šírky 7 m postaví, a čiastočne sa odstráni aj problém kľučkujúcich autobusov MHD okolo OC Iskra.
Reply on: 5 #31656:

Účelnosť zriadenia CSS v súlade s STN 73 6102 Projektovanie križovatiek na pozemných komunikáciách sa posudzuje podľa nasledovných kritérií:

- kritérium bezpečnosti dopravy
- kritérium intenzity dopravy z hľadiska vozidiel
- kritérium intenzity dopravy z hľadiska chodcov

Pri kritériách intenzity dopravy dosiahnu počty motorových vozidiel na jednotlivých vstupoch do križovatiek z hlavných aj vedľajšieho smeru a na priechodoch pre peších požadované hodnoty pre zriadenie cestnej svetelnej signalizácie.
Z hľadiska bezpečnosti dopravy je celá Moskovská dlhodobo sledovaná ako komunikácia kde dochádza najmä z titulu nedodržiavania maximálnej povolenej rýchlosti ku kolíziám medzi vozidlami a chodcami.

Počty chodcov na priechodoch pre peších dosahujú hodnoty pre zavedenie CSS

Podľa normy STN 73 6102 účelnosť zriadenia CSS v križovatke je potrebné preukázať splnením aspoň jedného z vyššie uvedených kritérií.
Reply on: PTI #31646:
krása. ešte sa chcem opýtať aký je časový horizont realizácie tejto štúdie? Výstavba prepojovacej komunikácie sa odkkladala každý rok.
Taktiež viem , že na Moskovskej sa pokúšalo postaviť svoj hypermarket tesco, ale neprešlo to dokonca tam chcela cirkev kedysi aj kostol.
Ako pozerám tak parkovisko na klimkovičovej pre nákladne automobily zmizne. Ako je poriešené to? V poslednom čase sa mi zdalo, že je dosť využívane, dokonca tam parkujú aj autobusy jedného košického dopravcu
Reply on: PTI #31646:
Dakujem pekne pan Titl, toto som zhanal uz skor. ? .. Este mi prezradte ako donutit mesto, aby tam tie trolejbusy aj postavilo, ked maju k nim taky postoj ako tu popisal eMareq.. Dokonca predstavenstvo si medzi sebou sepka, ze ich nechaju dozit, to sa im ale nepodari. A dalsia vec.. Kde tam budu cyklisticke chodniky ?
Reply on: PTI #31646:
Opäť semafórofília s červenou vlnou pre MHD. Už keď tam bude deliaci trávnatý pás, načo ešte ďalšie semafóry pre peších? Ťah Moskovská - Toryská bude teda vyzerať...
Tak nakoniec Košický THP zarobia viac ako v Bratislave ospravedlňujem sa za úpravu kopíroval som to nevyšlo to.Vodičom hovoria že v Bratislave sú vyššie platy!
DPMK, a.s. KOŠICE
ZAMESTNANCI ODMEŇOVANÍ MESAČNOU MZDOU od 1. 7. 2005 od 1. 4. 2007
1 7 550~8 300 1 8 650 } 1
2 7 900~8 650 2 9 000
3 8 350~9 100 3 9 500 } 2
4 9 300~10 250 4 10 700
5 9 800~10 800 5 11 250 } 3
6 10 550~11 650 6 12 150
7 11 600~12 900 7 13 450 } 4
8 12 950~14 350 8 14 950
9 14 250~15 850 9 16 500 } 5
10 15 550~17 300 10 18 000
11 16 900~18 850 11 19 650 } 6-7
12 18 200~20 300 12 21 150

DP BRATISLAVA
ZAMESTNANCI ODMEŇOVANÍ MESAČNOU MZDOU
od 1. 9. 2005 od 1. 4. 2007
1 8 710~10 860 1 9 230~11 510
2 9 030~11 500 2 9 570~12 190
3 9 680~12 260 3 10 260~13 000
4 10 320~13 010 4 10 940~13 790
5 10 970~13 870 5 11 630~14 700
6 11 930~15 700 6 12 650~16 640
7 13 220~18 060 7 14 010~19 140


Ak hovoríme o mzdách a o tom, že porovnávať mzdy zamestnancov v Bratislave a Košiciach nie je možné, keďže vo všetkých profesiách sú v Bratislave vyššie mzdy ako v Košiciach a aby sme hovorili o tom istom, posielam Vám
v prílohe porovnanie odmeňovania

a) zamestnancov odmeňovaných mesačnou mzdou
Reply on: PTI #31646:
Čiže konečná na Moskovskej sa ruší?

Re #31645 matway: Hej, ja chcem linku premavájúcu cez Wuppertálsku ?
Reply on: PTI #31646:
nebolo kedysi dávno 🙂 pôvodne v pláne trolejové prepojenie až ku Kláštoru?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.