Reply on: Furčan #29968:
čo sa týka MHD, tak je tam dosť zmätkov. Napr. :- L 9 v Barci namiesto L 8;
- L 9 na Južnej tr.;
- L 20 sa medzi NO a Moskovskou tr. neobjavuje nikde;
- L 34 sa stráca na Alejovej;
- L 37 sa objavuje v Barci smerom na Šebastovce;
- otočka busu pri konečnej električiek v Barci bez označenia;
- L 27 sa stráca na Štúrovej;
- no a električkové zastávky na Južnej triede južne od Strojára neboli?
Dimi
Jo, pan Tkac je za rozsirovanie TD... Ale cim dalej, tym viac rozmyslam, aj po rozhovore s urcitymi ludmi, ze na THC bude potrebna skor elektricka v buducnosti. THC sa idu rozsirovat, pribudne aj priemyselny park, presun ludi bude nieco cez 3000 za hodinu, co znamena, ze najvhodnejsim vozidlom bude elektricka. (Zatial je to ale stale trolejbus). Zatrolejovanie L16.. O tom sa bavime a bavili sme sa aj my v zdruzeni. Pruser je akurat ta zeleznicna stanica. Stanicne namestie sa bude (niekedy snad) rekonstruovat, nikto ti v dnesnej dobe neda suhlas na zavesenie trolejov v tomto mieste. Lingov - Secovska - Palackeho: jeden zo sposobov, casom to urcite treba zatrolejovat, pretoze nad furcou porastie nove sidlisko. Kym sa tak vsak udeje, som toho nazoru, ze treba dat trolejbusy radsej na tebou spominanu Podhradovu (bez tej stanice teda) a zatrolejovat terajsiu linku 34, co cini Mlynska Basta - MMM - Moyzesova - Vojenska - Ipelska - KVP, pretoze Secovska-Palackeho ma nizku obsluznost. Tuto cast staci poriesit neskor. Tot nazory moje plus par nemenovanych ludi