mno, mám pocit že by to malo oveľa menší efekt, predsa len klasické plagáty v rovine kolmej na smer trate/cesty si všimne zaručene každý čakajúci (pri príchode na zast.) a tiež ľudia v autách, prípadne autobusoch/električkách, kdežto na zadnej strane (tzn. rovnobežne s cestou) jedine chodci prechádzajúci po chodníku týmto smerom, aj to sa musia špeciálne zadívať ale tak to si musí spočítať firma (JCD), či je to pre nich atraktívne umiestnenie.
btw: kde je fotený posledný záber z dnešného balkánskeho updatu?
Je mi jasné. Možno iný typ prístrešku s reklamným panelom vzadu. Ani panel by nemusel mať. Možno by stačil len polep na sklo.
Aj takto by sa dalo poriešiť ?
no práve, JCD sa zaujíma o (a stará a platí) také prístrešky, kde si môže zboku drbnúť nejakú reklamu, čo na uzučkých ostrovčekoch na Triede SNP nehrozí...tam jedine niečo na štýl OC Optima, ak vôbec
Nuž práve preto som sa pýtal, ako to vlastne je.
Myslel som si, že JCD to má v prenájme a stavbu a údržbu hradí z vlastného vrecka. Peniaze sa JCD s5 vracajú z reklám ktoré sú osadené v bočniciach...
Re #29840 Isidor: To môže. Možno treba trošku osekať električky a už už sa šup zmestia ?
Nebolo vidieť prichádzajúce auto po hlavnej, keď si odbáčal z moldavskej k optime. Autá čo išli od perešu sa stratili za prístreškom, čo bolo dôvodom častých DN.
nemôže byť problém v malej šírke nástupišťa/ostrovčeka? Na to sú snáď nejaké normy...i keď ktovie či si v tomto meste niekto s normami láme hlavu, že ☺
To moje protirecenie je viacmenej napisane v prispevku #29818, nechce sa mi to od 5-ky odpisovat...
Ludia (a priznam sa ze medzi nimi aj ja) proste nevidia nic dobre na tom, ze sa zacne vyuzivat viac ED. Pre bezneho cloveka nove LV prinasa pre neho nezaujimave benefity (o ktorych vdaka "marketingu" DPMK 99% ludi mozno ani netusi, ze nejake budu).
Mozno bude viac spojov, ale 80% ludi ajtak bude cestovat len tym jednym rannym a jednym poobednajsim. (ak je to nespravne cislo, opravte ma) a tu rozpravku s castejsimi odchodmi mu musi niekto povedat. No zatial nema kto.
Naco mi je prestupne LV, ked v meste neexistuje normalny prestupny uzol? NO ani nahodou, NMM (a okolite zastavky Ml.Basta,...) ? , Zeleznicna stanica? (preco tam nie su VELKYM oznacene nastupistia so smerom ochodu? Clovek neznaly veci musi obehat vsetky 4, kym najde svoj spoj), Moldavska (tax maximalne z busu na elektricku, zastavky na Alejovej a SNP nemozeme ratat ako prestupne), OC Vazec? (uznavam, konecne tam funguje osvetlenie zastavky), ...
Preferencia ED? Ked sa v spicke postavim pri OD Terasa na zastavku elektricky a vidim, ze elektricka je este len pri Druzbe, tak sa prejdem krizom a nastupim na nu pri Steel Arene ?
Diggi
azda len zmeny:
5222 trhané, vodič z 5206
5223 trhané, vodič z 5201
ak sa nemýlim tak 5229 až 5232 idú na nočáky, alebo iné Karosy ale budú 4 na nočných
5238 Šaca
a do šace má ísť vraj aj 3002