Takže - aby bolo jasné, v niektorých posledných príspevkoch som použil takú taktiku, aby som to tu trochu rozburcoval. Ale ako vidím, jediný, kto to pochopil, je S499.1023. No nevadí, vidím, že namiesto rozumne vysvetľujúcich príspevkov som sa dočkal až osočovania. Z tohto dôvodu som sa na tom až tak dobre nepobavil, ale na druhej strane je to pre mňa zaujímavá skúsenosť. Viacerí by si mali uvedomiť, že tu chodia aj ľudia, ktorí doprave nerozumejú a radi by sa jej priblížili, ale zdá sa, že pre takú skupinu ľudí tu z dôvodu netolerancie proste nie je žiaden priestor... Škoda.
Vladimír
1) Oukej, chápem, môže byť +3. Ak by som chcel byť uštipačný, napísal by som, že v Prešove máme +-1. Ale nenapíšem
2) Sorry, ale toto nemôžem inak nazvať, ako tak, že si trepol riadnu somarinu. Ešte raz sorry. Ale to Ti vôbec nenapadlo, že kontrola dispečingom zamestnáva podstatne viac ľudí ako kontrola PP? Vôbec neberieš do úvahy, že kontrola dispečingom nemôže byť všade, ale kontrola PP kontroluje všetky spoje? Nezaujíma Ťa, že kontrola dispečingom nemôže zabezpečiť správnosť odchodov 24 hodín denne, ale kontrola PP áno? Ak si aspoň na jednu z otázok odpovedal kladne, tak potom už vôbec nechápem, ako môžeš niečo také nehorázne akože kontrola PP bude bezpredmetná, tvrdiť?
Záver: Absolútny rezolútny a nekompromisný NESÚHLAS.
P.S.: Vonkajší dispečeri pri ich dnešnej náplni práce sú prežitkom dôb dávno minulých.
3) Nuž, ak Ty si to pochopil takto, tak potom OK...