Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PTI #28512:
Pan Titl, argumentujete pohodlim vodicov, vyhybkami a tym, co je vyhodnejsie pre DPMK. Nuz prezradim vam tajomstvo, MHD tu nie je ani pre vodicov, ani pre dopravcu, ale PRE CESTUJUCEHO. To je zrejme pre vas uplne novy pohlad na vec, vsak?

Cestujuci nie je povinny ovladat spamati vsetky odchody vsetkych liniek. Nove linkove vedenie je o tom, ze pridem na zastavku a nieco mi v kratkom case pojde. Teda ziadne 20-min.int. a linky odvsadial vsade.

Verte mi, dlhe roky nielen ja nadavam na usporiadanie Strossmayerovho namestia v Prahe, kde je tiez stvorramenna krizovatka s nastupistami PRED vyhybkami. Clovek chce ist na Hradcansku alebo na Vystaviste a musi sledovat, z ktoreho ramena pojde elektricka ako prva. A ked sa nejaka objavi, skupinky ludi sa zacnu bezhlavo presuvat sprintom cez krizovatku, aby stihli danu tramvaj. Pritom by si mohli pockat, pretoze tie intervaly su predsa len o nieco lepsie, ako v KE, ale predsa sprintuju. Ze tam denne nie su smrtelne nehody, je len preto, ze je tam malo aut. Co sa o kosickom kruhaci neda povedat.

Prekvapujete ma, ze sa tak malo viete vzit do potrieb cestujuceho.
Reply on: Axel #28540:

Robila tak niekoľkokrát aj L32 na ulici ČSA pri radnici smerom na Nám. MMM. Dá sa aj tak, že sa autobus zahrá na električku 🙂
Reply on: TA #28538:
CSS prisposobovat netreba, autobusy mozu zastavit na elektrickovej zastavke a stihnu sa v okne dostat cez krizovatku skor ako naskoci zelena pre auta. Pisal som o tom pred tusim 3 tyzdnami, ze som tak zazil jazdu, ked bolo velke meskanie.
Reply on: TA #28538:

Chodník je široký dosť, je pravda. Celá dĺžka chodníka je asi 250 metrov, potom je semafor s odbočovacím pruhom vpravo. Môžu nastať kolízne situácie autobusov s automobilmi. A určovanie prednosti pri výjazde zo zastávky...pri našich slovenských vodičoch... ?
Reply on: grofmathias #28537:
je tam dosť široký chodník, takže dalo by sa z neho ubrať, len treba chcieť, prípadne zriadiť zastavovanie busu na elektriškovej zastávke ( + prispôsobiť CSS ) .
Reply on: Stevqo #28534:

Žiaľ, myslím, že kvôli dopravnej vyťaženosti komunikácie nie je možné v smere do centra mesta spraviť zastávku. Jedine, ak by sa vytvoril pruh pre autobusy tak, ako to je pri Tatrabanke (zastávka Dom umenia). Navyše je to v zákrute.
Reply on: grofmathias #28535:

Re #28533 Axel:
http://img228.imageshack.us/img228/1015/p1020046kd2.jpg

Podľa mňa na výhybky najjednoduchšia verzia. Len si neviem predstaviť, či ten celý okruh pri odbočovaní VĽAVO (samozrejme) budú vedieť električkové nápravy absolvovať...
Reply on: Axel #28533:

http://img228.imageshack.us/img228/1015/p1020046kd2.jpg

Podľa mňa na výhybky najjednoduchšia verzia. Len si neviem predstaviť, či ten celý okruh pri odbočovaní vpravo budú vedieť električkové nápravy absolvovať...
Ked uz sme pri zastavkach, ako je to so zastavkou pri Steel Arene v smere na NO? Je to hanba, ze pri takomto stanku nemame zastavk a musim pesovat bud ku Domu umenia alebo z Ruzovej dole kopcom...
Reply on: TA #28532:
Nemozte ten kolajovy okruh niekto aspon schematicky nakreslit aj so zaznecnim cesty? Akosi si to neviem predstavit na priestore mensom ako 200m v priemere tak, aby z toho nebola splet kolaji a vyhybiek.
Reply on: PTI #28502:
zriadenie zastávok na Šrobárovej by možno nebolo od veci, avšak zastávky pri KS sú veľmi blízko. Takže je otázne, nakoľko by bolo zastavovanie efektívne a či by len nezdržiavalo. Avšak ak by došlo len k presunu zastávok, t. j. súčasné pri KS by sa zrušili, došlo by pretrhnutie možnosti prestupu pri KS na bus smerom von z centra. To by sa ľuďom nepáčilo ( keďže pri Dome umenia sa nenachádzajú zastávky v tomto smere - ak by sa tam postavila aj zastávke v opačnom smere, tak by to bol reálnejší plán ).

Re #28512 PTI: v tomto riešení - kruhovom objazde pre električky - vidieť 1 veľkú výhodu, a to, že ED by mala prednosť pred IAD: Inak si však neviem predstaviť koľajový okruh na takom relatívne malom priestore. Existujú na to nejaké plány?
Reply on: Dimi #28529:
kua, nejako mi nefunguje klavesa N, ci co.. sabotaz! ?
Reply on: SHORTY #28524:
?
PTI: Viete vobec, ze zilinska firma EMTest ma na krku niekolko trestych oznameni, z viacerych slovenskych miest prave kvoli nefukcnostiam systemu a vdaka DOBRE POSTAVENYM ZMLUVAM zo strany dotkutych miest ? 🙂 .. Viac o EMTeste nevypisujte, vieme, ze je to robota starsich vedeni dpmk, ale to, ze toto a predosle vedenie s tym nic nezmohlo, znamena jedno.. ze mesto azda nedokaze postavit zmluvy, ktore by boli vyhodne prave pre mesto a nie pre dodavatela ? Teraz si dodavatel diktuje to, co on chce a mestski poslanci na cele s primatorom si mozu akurat tak oplut sami seba v zrkadle, ze sa zachovali tak, ako sa zachovali.. Na magistrate su fakt perfektni pravnici, ktori dokazu nadherne podkopavat mesto a klincovat mu rakvu.. Co som pocul, ta su tam mlade baby ako pravnicky, ktore nic nevedia.. Inak by to napriklad aj s viacerymi peticiami nedopadlo tak, ako to dopadlo.. Takze pfuj! Oplut emtest a... no, to radsej nie.. oni si opluju zrkadlo..
Reply on: Dimi #28527:
Vidno ? ? ?
Reply on: Peter55 #28525:
PTI zrejme do toho az tak nevidi, bol sice pri tvorbe EMTestu, ale neskor uz nie..
Reply on: Peter55 #28525:
? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: PTI #28510:
EMTrest relatívne funguje a poskytuje mnohé? Jaaaaj väčši vtip som ešte v živote nepočul, kokso ani taký smajlík tu není aby som vyjadril svoj smiech ? ? ? ? ? ? ? ? Chodte s apovoziť a vypočujte si tie nadávky a pod. 10x tam treba strčiť lístok aby ho označilo a 20x prikladať kartu lebo vypisuje "Karta neplatná ERROR 45x 456780000000000" (nie konkrétne toto ale podobne) Jedine čo je dobre na tom testovacom systéme sú pekné nálepky a to je asi všetko. ? ? ?
Reply on: PTI #28510:
EMtest je najväčším omylom DPMK! Nikdy nefungoval , nefunguje a ani nikdy nebude fungovať pri takom prístupe k dodávateľovi ako je to v súčasnosti. Dielo nefunguje na 100% (cca na 60%) a nikto s tým nič nerobí!!!!!!!!!!!!!!!! Ono aj by sa možno dalo ale viete si predstaviť demontovať 10% zariadení (palubáky, čítačky, označovače, tabule, GPS) a poslať ich na reklamáciu do Žiliny dodávateľovi??? To by bola možno polovica vozidiel a v dnešnej dobe, keď vodiči musia čakať na električku alebo autobus, lebo nie je s čím ísť na linku!
Reply on: 5 #28505:
Nechaj tak, na Furču každy YEBE ❗ ❗ ☠ ? ? ? ? ? ? To nove LV je na 3,14ču a bolo robene pre dva uzly THC- DPMK ? ? ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.