Reply on: PTI #28512:
Pan Titl, argumentujete pohodlim vodicov, vyhybkami a tym, co je vyhodnejsie pre DPMK. Nuz prezradim vam tajomstvo, MHD tu nie je ani pre vodicov, ani pre dopravcu, ale PRE CESTUJUCEHO. To je zrejme pre vas uplne novy pohlad na vec, vsak?Cestujuci nie je povinny ovladat spamati vsetky odchody vsetkych liniek. Nove linkove vedenie je o tom, ze pridem na zastavku a nieco mi v kratkom case pojde. Teda ziadne 20-min.int. a linky odvsadial vsade.
Verte mi, dlhe roky nielen ja nadavam na usporiadanie Strossmayerovho namestia v Prahe, kde je tiez stvorramenna krizovatka s nastupistami PRED vyhybkami. Clovek chce ist na Hradcansku alebo na Vystaviste a musi sledovat, z ktoreho ramena pojde elektricka ako prva. A ked sa nejaka objavi, skupinky ludi sa zacnu bezhlavo presuvat sprintom cez krizovatku, aby stihli danu tramvaj. Pritom by si mohli pockat, pretoze tie intervaly su predsa len o nieco lepsie, ako v KE, ale predsa sprintuju. Ze tam denne nie su smrtelne nehody, je len preto, ze je tam malo aut. Co sa o kosickom kruhaci neda povedat.
Prekvapujete ma, ze sa tak malo viete vzit do potrieb cestujuceho.
Dimi