Ad "rampy" v Tahanovciach. Je pravda, ze priecestne zabezpecovacie zariadenie so zavorami (PZZ) na zastavke Tahanovce v poslednej dobe hapruje. Kontrolne prvky od neho mame v dopravnej kancelarii v Kosiciach. Jeho neumerne dlhe uzavretie, resp. uzavretie, aj ked ziadny vlak nejde, je sposobene diletantstvom projektanta tohto PZZ. Niekto to skratka takto navrhol a druhy kxkxt to takto schvalil... Zase by sme sa dostali k tomu, ze je tu majslabsi clanok o ktorom som tu predcasom pisal. My uz volavame na dispecing DPMK, minule jazdili z tohto titulu 14-ky z oboch stran po zavory a nejaky dispecer tam riadil prestupy cestujucich.
eMareq
Zistil som, ze u mojej L55 sa vyskytla chyba.
Oprava: Lingov - Tr. L. Svobodu - OD Mier - M.B. - N.O. - Dom umenia - UPJS - Hlavna posta - Poliklinika Zapad - Starozagorska - Huskova - Klastor.
Ale aj druha trasa je zaujimava :): do (N.O. ako minule) N.O. - Krajsky sud - Mestsky magistrat - KVP: Most - Poliklinika - MU - Huskova - Klastor
Iste ste citali, ze su problemy s L14 a priecestim na Tahanovciach, nieco som vymyslel, ako by sa dali obist rampy, ale nieco by utrpelo (nic nieje zadarmo)
Konkretna trasa L14:
Tahanovce: Kostol - ZS - Magnezitka - Slovnaft - HM Tesco (Dopravna ul.) - HM Tesco & Baumax - HM Tesco (Hlinkova ul) - Pri Hati - OD Mier - OD Beta - Nar. namestie - M.B. - Vodna - Jakabov palac - N.O. - Z. St. - Posta 2 - Zel. nemocnica - Alvinczyho - Svornosti - Piloimpregna - Slovenska - Pri Hati
Na useku Majova - Zel. zastavka Tahanovce by zastavovala L29 nasledovne:
Kavecany -> Alpinka (vysek)
variant a) Na kazdej zastavke by zastavovala: Atleticka, Majova, Anicka, Chrastie, Zel. zastavka Tahanovce, Chrastie, Anicka, Majova, Vodarenska a zbytok po starej trase
variant b) Presun na Zel. zastavku Tahanovce a potom Chrastie ... Majova, Vodarenska atd
Alpinka -> Kavecany
Variant a, alebo Vodarenska, Majova, ... Zel. Zastavka Tahanovce, presun na Atleticku, zbytok po starom.
Variant (c) - zastavka na znamenie, ak by niekto potreboval vystupit/nastupit na tomto spoj by zastavil.
T.j. L29 by zachadzala na tento usek. Interval by bol hodinovy, v spicke 30 min. Prelozeny s L14 tak, aby ludia mohli pohodlne prestupit z L29 na L14 a opacne. Rampy by sa takto obisli.
~> Valec - ak sa Ti postasti - tak hadam uvidis aj KT8D5.RN2