DPMK už zrejme nie je schopný a ani ochotný vykonať žiadny aspoň trochu normálny a rozumný čin. Každý nový čin svojou stupiditou pretromfne ten predchádzajúci. Akoby v tom súťažili.
Mám na mysli nákup autobusov TEDOM. Ak pominieme dementnú argumentáciu, že 12m busy majú nahradiť klbové Ikarusy, je im celkom lahostajné , že zavádzajú ďalší typ vozidla do už tak pestrého vozového parku . Z hladiska ekonomiky opráv a bežnej údržby je u iných dp snaha o typové zjednotenie vozového parku. Pritom Košice majú v rámci Česka i Slovenska najnehomogennejší vozový park tvorený z malopočetných sérií jednotlivých typov.
Ale v podniku vládne pohodička, "veď kto nám čo može" ...penežky z provízie sú v kešeni... Ludia si zvyknú.
Mám na mysli nákup autobusov TEDOM. Ak pominieme dementnú argumentáciu, že 12m busy majú nahradiť klbové Ikarusy, je im celkom lahostajné , že zavádzajú ďalší typ vozidla do už tak pestrého vozového parku . Z hladiska ekonomiky opráv a bežnej údržby je u iných dp snaha o typové zjednotenie vozového parku. Pritom Košice majú v rámci Česka i Slovenska najnehomogennejší vozový park tvorený z malopočetných sérií jednotlivých typov.
Ale v podniku vládne pohodička, "veď kto nám čo može" ...penežky z provízie sú v kešeni... Ludia si zvyknú.
SHORTY
1. nastúp
2.prilož kartu - prístroj ti nahodí lístok, ktorý je na obrazovke (vždy CL potrebný na dojazd na konečnú danej linky)
3.cestuj
4.pred výstupom prilož kartu a
- ak si cestoval 4 zastávky, tak ti na karte upraví na tento lístok (11,-Sk) a ukončí cestu
- ak si cestoval do 30min, tak ti upraví na 30min CL a zvyšný čas ti zostane na cestovanie v ďalšom spoji (pozor-ráta sa 30min od prvého označenia)
ak ti nahodí 60/30min lístok a chceš ho alebo vieš, že budeš cestovať ďalej, zapamätaj si čas označenia a cestuj 60/30min bez ďalšieho prikladania. Ak si čas zabudol, tak pri označovači po stlačení info si môžeš pozrieť aký lístok máš zakúpený a do kedy ti platí.