Uz teraz je denny priemer na kosickom letisku vacsi ako 1000 ludi. Ked sa spustia tie dalsie linky, tak to bude okolo 700 tisic ludi rocne. Tam uz bude treba 30 min interval.
Tak porovnávať košické s ostatnými je asi padnuté na hlavu tiež. To naše nechŕli tisícky ľudí denne. ?
Re #24910 dragula: Ja som hovoril o košickom. (preto ta 23ka) ?
Odporucal by som Ti najprv niekam letiet a az potom hodnotit. Evidentne si okrem Kosickeho letiska ine nevidel. Inak by si nevypustil taky nezmysel. Letiska co prevadzkuju rozne airport-expresy musia byt asi padnute na hlavu, ze ? A tie kvanta ludi co ich vyuzivaju asi tak isto..... No comment
A kto tu vravi o dzedzinach ? Ked mam na mysli expresny bus, tak samozrejme po dialnici. Ide len o to , aby sa dal vyuziat aj na dopravu z PO do KE a tak isto z KE na letisko. Lebo ekonomika. Inak nechapem preco idu Kosice z extremu do extremu. Teraz tam chodi bus raz za dve hodiny, takmer absolutne nezosuladeny s odletmi a priletmi, a zrazu sa tam chce tahat trat za miliardy. Mylsim ze Kosice nie su Schwechat aby potrebovali vlak kazdych 30 minut. Respektive takto - bolo by to pekne, ale v sucasnej situacii vynalozit na to miliardy je nezmysel. Zavedenie kvalitnej autobusovej dopravy by ucel splnilo a stalo by to stotinove naklady v porovnani s tratou.
idealne by bolo, keby letisko malo aj vlakove spojenie.... z PO by bola parada...a nie len to z celej juznej aspon po LC by si sa dostal do dvoch hodin na KE letisko..
CO sa tyka expresneho busu, ked ho budes vyuzivat v kazdej dzedzine po ceste, tak nebude expresnym...
Nápad je to dobrý... ? Napr. v Kysaku by mohol byť prestup z autobusov z okolitých obcí, a napr. 5 - 10 min. po príchode posledného z autobusov (max. rozostup medzi príchodmi autobusov = 2 min.) príde "RegioTram" z Prešova a hurá do Košíc... ? Len pochybujem trošku s jeho vypracovaním... ?
Josip3211