Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KVKV #24870:
Akéže teoreticky? Ja som síce doteraz 10min. prestupné lístky mal možnosť využívať len v Bratislave a Prešove a nikdy mi nepripadala možnosť prestupu s nimi nereálna.

Pýtam sa ešte raz: prečo, ak by som sa napr. potreboval vrátiť od HyperTesca na Kalinovskú a hneď niečím späť mal platiť 17 Sk, ak ja to do tých 10 min. stihnem? Prečo? Prečo? Prečo?
Dopravca nech sa nestará do toho, čo ja stihnem a čo nestihnem. Či to stihnem, je moja vec. Ak nestihnem, označím si ďalší lístok.
Reply on: KVKV #24859:
Ja zase nerozumiem tomu, prečo by 10min. lístok neprestupný mal byť. Ak aj väčšina ľudí v tomto časovom termíne neprestúpi... no a čo? Ale prečo vôbec niekomu vopred brániť takýto prestup vykonať, pokiaľ ho stihne?

Re #24864 Papyr: Presne. Ako to robíš, že vieš vždy vec zhrnúť tak trefne? ?
Reply on: KVKV #24870:
...15min 14Sk ?.... a nieje predsa len výhodnejší ten súčasný štvorzastávkový za 12.- ?

Nie. Som z KVP ak nastúpim na zastávke Iskra do autobusu číslo 19, tak na zastávku Námestie osloboditeľov je to 7 zastávok, ale len 12 minút podľa CP. Z toho mi vychádza že 15 min. lístok je oveľa výhodnejší. A takýchto príkladov by sa dalo nájsť viacero...

Ako už písal redburger "to postaci az do centra z asi zo vsetkych klas. sidlisk". Treba si uvedomiť že pre tak malé mesto akým sú Košice, 15. minútový lístok je ideálny.
Reply on: KVKV #24870:
Co sa tyka US STEELu, coraz viac zeleziarnikov cestuje do zamestnania inak ako elektrickou. napr. tak, ze idu do Sace 38kou a potom do US STEELu 26kou. alebo sa poskaldaju a idu autom jedneho z nich. A vymalovano. Akoby chcel DPMK trestat tych, ktori pracuju v zeleziarnach.
Reply on: Papyr #24864:

a tiež: #24868 eMareq :

...neprikazuje , ale umožňuje... ALE LEN TEORETICKY.
za navrhovaných podnikom 10 min. sa ďaleko nedostanem, natož v prípade potreby prestúpiť, je NEREÁLNE to stihnúť.
A pridanie dalších 5 min to nevyrieši.
Neberiem ako dokaz , ak to niekto "overí" športovou metodou, že od domu umenia sa zvezie zastávku a na n.o. prestúpi na náhodný bus ktorí tam stojí vedla.

...15min 14Sk ?.... a nieje predsa len výhodnejší ten súčasný štvorzastávkový za 12.- ?

USS by som do T1 nedával, už tak sa zlacnelo cestovanie do býv. 2.a 3. pásma. (pokial sú použité jednorazové prestupné lístky)
Reply on: eMareq #24867:
Kludne, nech to robi kto chce, len nech uz k tym lietadlam nieco jazdi, a hlavne nech to navazuje. Lebo sucasna doprava na letisko je skor vysmechom nez sluzbou.
Ku ankete:

Q: Používali by ste nákup cestovných lístkov u vodiča aj pri jednotnej zvýšenej cene ?
A: Treba rozšíriť sieť automatov s možnosťou kúpy okrem krátkodobých CL tak aj dlhodobých (24h, 7d). Všimol som si, že vo vozidlách sa dá kúpiť aj 24h alebo 7d lístok - pre tých čo majú BČK ako peňaženku.

Q: Vyhovovala by Vám zmena 4 zastávkového neprestupného cestovného lístka na 10 minútový prestupný ? Áno / Nie
A: Áno (alebo namiesto neho zaviesť 15 min a stál by 14 SKK)

Q: Uvítate možnosť dokúpenia a označovania 10,- Sk cestovného lístka pre cestu od OC Optima smer Vstupný areál U.S. Steel a späť pre držiteľov predplatných cestovných lístkov pásma T1 ?
A + Q: A prečo nemôžu byť železiarne v T1?
Reply on: Shadow #24866:
Aby to náhodou nerobila SADka...
Na strenke letiska KE sa objavilo toto :

"Od 30. októbra 2007 letisko Košice zavádza nové linky do /z európskych destinácií lietadlom typu Boeing 737-700 nasledovne: 3x týždenne Londýn, 3x týždenne Dublin, 7x týždenne Praha a 22x týždenne Bratislava. Otvorením nových liniek očakávame v Košiciach nárast počtu vybavených cestujúcich o 250 tisíc ročne.Nové letecké spojenia sú výsledkom jednaní so SkyEurope, podporované predsedom VUC Zdenkom Trebulom a primátorom mesta Košice Františkom Knapíkom. Celému regiónu východného Slovenska sa ponúka väčšia možnosť leteckej dopravy. Michael Hoeferer, výkonný riaditeľ letiska Košice pripomína: “SkyEurope, ktorej základňou sú bratislavské a viedenské letiská, rozbehli v marci tohto roku prevádzku z Viedne do 16 európskych destinícií, pričom zaznamenali výborný nárast cestujúcich. S potešením vítame rozšírenie liniek aj z Košíc.” Viedenské letisko je súčasťou konzorcia, ktoré vlastní 66% akcií letiska Košice. Z tohto nového projektu budú ťažiť všetci- cestujúci dochádzajúci za prácou, turistikou, i návštevníci Prahy, Bratislavy, Londýna a Dublinu. Ďalej chceme týmto pomôcť komunitám Slovákov žijúcich v uvedených destináciách, aby mohli častejšie cestovať za svojimi príbuznými na východ Slovenska. Košický samosprávny kraj a mesto Košice prispejú k tomuto projektu zvýšením počtu liniek autobusovej dopravy medzi letiskom a mestom v náväznosti na novootvorené linky."


Som velmi zvedavy co bude obnasat to navsenie poctu liniek. Zeby sa konecne niekto zobudil a zacal riesit katastrofalnu dostupnost letiska s MHD ???
Reply on: kubik #24856:
Plasty na Citelisoch neskripu, ak sa pravidelne dotahuju skrutky, na ktorych tie plasty visia. Holt to nie je bezudrzbove vozidlo ako Ikarus 280.
Reply on: KVKV #24859:
Co je vacsia volovina a co je pre cestujuceho prijatelnejsie?

a) 15 minutovy listok prestupny
b) 15 minutovy listok neprestupny

Predtym, nez odpovies, uvedom si prosim, ze prestupny listok prestupit UMOZNUJE, nie vsak PRIKAZUJE.
Reply on: Axel #24862:
jj videl som ako to urobili... ?
Maturoval nad tym dispecer, ktory polozil kuzele (bolo to v krizovatke) a polievacie auto, ktore schladilo kolaj. Za 10 minut bola doprava opat v normale. Dnes na trati nic nevidno.
Reply on: Isidor #24858:
som pozeral ako je to u vás ? ? heh koľko ľudí tam maturovalo nad tým ? ? ☺
Reply on: T3SU #24845:
? ? ....
Reply on: redburger #24855:

Akokolvek uvažujem, ale 10 alebo aj 15min. PRESTUPNÝ lístok je úplná volovina.
Berme návrh dpmk, teda 10min., no kam sa s prestupom za ten čas dostanem ??? To je tak na dve zastávky ak náhodou po tej prvej stihnem prestup.
Domnievam sa ,že skutočný dovod návrhu je ten ,že si dpmk uvedomilo, že 12Sk lístok sa dá využiť v mnohých prípadoch (ak sa zoženie) a im sa vytráca efekt zdraženia cestovného.
Ale ten sa vytratil aj pri prestupnom lístku 20Sk, Podla starej tarify to cestujúceho s jedným prestupom vyšlo na 24Sk.

Avšak zdraženie 24h lístka o viac ako 100% a 7denného o 100% ,to už hej!
Ja proste nerozumiem filozofii stanovenia novej tarify.
Reply on: Axel #24853:
anóóó, BKV rulezz ? ? Dúfajme, že nebude žiaden KORID(or), lebo nám z nich polovicu vytrhajú ? ?
Reply on: Axel #24843:
To uz aj u vas? ? ? ?
Reply on: Irisb #24841:
Chodievam s nimi...zopar chlapov co na nich jazdia som vyspovedal a sam som si vsimol, ze maju perfektny podvozok...drzia v zakrutach naopak Citelisy plavu...mam troch znamych na velkych Citelisoch-18-kach...stazuju sa na dynamiku, dvere a poruchovost...a co je uplne strasne, tak to je to nehorazne skripanie kabiny a plastov--lacne a zle uchytene plasty. SOlaris som este osobne nevidel hrkat a rozpadavat sa ani nic podobne a to som siel aj s 3501, 3504, 3505, 3507, co su pomerne stari pani a bol som spokojny...az na trosku "pytomejsie" sedenie napravo vpredu pri okne...ale ja (180 cm) som sa tam este upratal, ale kamarat (187 cm) uz nie...vynikajuce si najma DAF-motory...hoci ani Iveca nie su zle, ale maju tam nejake divne cerpadla a pobiednejsie ulozene stojate motory...

Sedel som na oboch za volantom...to bolo celkom podobne...moznoze Citelis mal trosku funkcnejsiu sedacku, Solaris mal vsak lepsi vyhlad...najma doprava sa z Citelisu blbo kuka kvoli hrubemu stlpiku na kabine a musis sa vyklanat. Na zavesenie kolies Solarisov som zle veci nepocul zatial, no Citelisom pekne deru o blatniky a su teda dobre tvrdo odperovane...jeden znamy hovori, ze ako rebrinak. Co ma Citelis prim, tak, ze sa vie lepsie otocit, ma nizsi polomer otacania tusim, ale to je uz len taka zanedbatelna hovadina...lebo je to docela maly rozdiel...

Takze ked to mam OBJEKTIVNE zhrnut, Solaris je kvalitnejsi(najma tie plasty a materialy), dynamickejsi a modernejsi (Citelisova konstrukcia je povodom z roku 1983)--porovnatelny rok narodenia s Karosou B731/2!!!
Reply on: dragula #24854:
hm... to by bola celkom lakava zmena.... ved 4 zastavky byvaju vo vacsine pripadoch menej ako 10 minut.... cca 5 - 7 minut
a ten 15 min. by bol ovela lepsi... to postaci az do centra z asi zo vsetkych klas. sidlisk

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.