Neni to TEN Titl, čo ešte nedávno , keď bol ešte "na koni" v dpmk, že nevidí rozdiel medzi trolejbusom a autobusom? Že autobusy sú ešte ekologickejšie? Podobné momótiny tam ktosi plácal. V určitých kruhoch sa podobným žvástom a nápadom hovorilo dokonca "titloviny".
Všetci fandovia trolejbusovej dopravy od 15 rokov s BČK, naskytla sa možnosť bezplatnej brigády pre Vás práve na záchranu TD. Viac info k tomu cez niektorý z komunikačných programov na nete. ICQ: 286 661 663; mail: solaris.maniak@centrum.sk; skype: bus3701
Vyrabovať - vydrancovať - nakradnúť, potom nechať skrachovať a nakoniec lacno predať spriaznenej osobe, ktorá sa znenazdajky vynorí ako pravý americký hrdina čo to tu chce spasiť so svojim premysleným plánom (tunel ako hrom). Cestujúci je samozrejme na tom poslednom mieste. Však čo by konieckoncov chcel?
_Ale keď nie je kontrola nad tými peniazmi čo do podniku tečú?_ Tak sa netreba čudovať, každý si chce urvať niečo pre seba, najmä ak sa jedná o nemalé peniaze.
To sú debiliny až to bolí, ale ich zjavne nie. Dej blbci funkci...
Chcel by som vedieť dokedy budú v predstavenstve osoby, ktoré neváhajú takto demagogizovať a zavádzať verejnosť + osoby čo si tam prišli robiť vlastné kšeftíky a musia to nejako zakryť!?
A investor dokáže preložiť električkovú trať "bez reptania", čo je omnoho finančne náročnejšie ako preložiť vedenie pre trolík(y)?
Prosím vás , čo nám to mažú okolo "huby" za s**čky?
To sme úplní idioti alebo čo? Ktot to má žrať od nich tie nezmyselné demagogické bláboly?
Zhrnuté:
1/preložka NEMOŽE stáť 300-400mil.Sk
2/Úprava hlavnej komunikácie Senný trh-N.O.-Kr.súd NEMOŽE trvať dlho , lebo by to vážne narušilo nielen mhd ale aj celkovú dopravnú situáciu.
3/Na dobu rekonštrukcie južnej časti onej komunikácie, može tbus končiť v smyčke na Bottovej. Pokial by v tomto úseku vadilo jeho vrchné vedenie, tak VADÍ AJ ELEKTRIČKA!
4/Ako má byť riešená behom výstavby doprava na stanicu???
5/Aké má byť konečné riešenie komunikácie po dokončení "gayparku"?
Košický dopravný podnik chce postupne rušiť trolejbusovú dopravu pre výstavbu auparku. Dnes mal o tom rokovať dopravný podnik s mestom a investorom auparku. Investor však na rokovanie neprišiel a preto ešte nerozhodli o osude trolejbusov. Predseda predstavenstva dopravného podniku Ladislav Bruňák ale pripustil, že jedným z plánov je trolejbusy okolo auparku zrušiť.
RDZ 50