Ale všetko, čo prechádza uzlom Sečovská-Prešovská-Južné nábr. nemá zmysel trolejovať pred dobudovaním mimoúrovňovej križovatky.
V najbližších rokoch by bolo asi najlepšie zatrolejovať úsek Dom umenia - Hala Cassosport, ktorý je dnes dosť problémový. Takto by mohla vzniknúť T-linka s trasou Hala Cassosport - NO (to je jednosmerne 12 min.), a pri 10 min. celodennom intervale by na nej vystačili 3-4 krátke trolejbusy (aspoň by sa konečne využili). Zároveň by vznikol priestor pre čiastočné obmedzenie A-liniek v danom úseku.
Ja som za strolejovanie useku Lingov - Secovska - Nam. Osloboditelov; Nam. Oslobod - presovska - Tahanovce (bud vrchom, alebo spodkom) a useku NMMM - Fakultna nemocnica (bud okolo amfiteatra, alebo okolo posty) - Sidl. KVP, Klastor; + prerobenie konecnej v myslave z terajsesj na konecnu v Myslave Masi
Suhlasim a dodavam, ze aj sidlislo Tahanovce by mohlo byt zatrolejovane. Rozmyslam skor horna vetva (Sofijska - Belehradska - Hanojska - Berlinska - MU - Nadchod az Madridska) ako dolna.
Mna napadlo zatrolejovat Podhradovu + Mier s napojenim na stavajucu trat. Moyzesku + Rastislavovu, potom som chcel tahat trolej az do Barce , lenze narazil som na problem co so Sebastovcami.
Nodes > V Prahe by som sa nedivil,keby to nebolo pre nehodu. Tam totiz maju love .
RW > 6421 si dovolim tvrdit, že v KE nebola a presvedčí ma len foto. Mohlo ist jedine o 6221, ktora potom niekolko rokov plnila funkciu TO-5 a karieru ukončila v novembri 2003.
Neviem ako to bolo zo 6416,ale ja som vydel 6421 koncom roka 1992 uz neviem na ktorej linke na furci.Ako to bolo presne to neviem,ale mohol tam byt chaos v cislovani.
Nuž, aj ja viem o tom, že 4082 je vymenený za 6416. Otázne však je, či tá Karosa skutočne v Košiciach jazdila alebo bola dodaná do Bratislavy ešte pred zaradením do košickej premávky.
Plne súhlasím s Vladimírom, hlási sa dokonca aj večer do 22.00. Jedna B941 (nebudem menovať) má dokonca večer hlasenie zastávok len vizuálne, iba večer. Neviem teda či ide o šikovnosť vodiča, alebo majú naprogramovanú aj takúto variantu.
RW : 4083 a 4084 jazdili tuším nie viac ako 6 rokov v mhd. Pôvod autobusov musíš hľadať vo vtedajšej ČSAD Košice, odkiaľ boli odkúpené. V tej dobe bol kritický nedostatok kĺbakov. Ja osobne si pamätám Ik280 na L12, L30 atd. To boli časy . Pôvodný košický nie je ani IK280.08L #4082. Ten bol zakúpený z Bratislavy. Dokonca sa hovorí, že bol vymenený za Karosu B732, ktorá by v KE jazdila pod číslom 6416. Ale neviem to potvrdiť.
Vcera na 5222 a 5224 BUSE blblo uplne: vpredu volajako porozhadzovane porozsvecovane body, cislo linky (tma), na boku "cez Sidl. Mier". Vzadu pekne 22.
spank
myslim, co sa tyka cisla linky