Ďalší článok o Auparku --> http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.2.2004/43407K
Do pozornosti dávam myšlienku: "...pretože Námestie osloboditeľov je významnou dopravnou tepnou mesta, kde sa stretávajú všetky typy dopráv-koľajová, autobusová a kolesová"
Čo je kolesová doprava???
Do pozornosti dávam myšlienku: "...pretože Námestie osloboditeľov je významnou dopravnou tepnou mesta, kde sa stretávajú všetky typy dopráv-koľajová, autobusová a kolesová"

Čo je kolesová doprava???
Vladimír
Inak dnes som videl nové vonkajšie i vnútorné BUSE (vonkajšie na 5222, vnútorné na nejakej 32xx). Moje stručné hodnotenie:
vnútorné - krása, nech to tak zostane
vonkajšie - nepáči sa mi
Ideálny stav - vonkajšie po starom, vnútorné po novom.
Inak začínam strácať prehľad o rôznych verziách BUSE. Napriek tomu, že pravidelne čítam diskusiu som dnes objavil niekoľko typov, o ktorých som vôbec nevedel. Napríklad - odkedy sa v Košiciach akusticky vyhlasuje, že nasledujúca zastávka bude konečná? Odkedy sa miesto "Sídlisko Košického vládneho programu - Iskra" hlási "Sídlisko KáVéPé - Iskra"?
Ak sa už hlási konečná, prečo sa v niektorých vozoch vypisuje na konečnej "Ďakujeme, že ste použili služby DPMK, a.s." a v niektorých nie? Keďže sa v oboch prípadoch čísla na pásme a čase zobrazovali po starom, odkedy vlastne takéto ďakovné vety sú naprogramované? Veď v pôvodnej verzii, kde sa doplnili šípečky, označníky a reklamy to nebolo! Alebo áno? Začínam mať zmätok. Verzií v obehu je už nad moje chápanie veľa.