Reply on: Sarko #2394:
Ja sa na ten datum pozriem a potom napisem ci je to ono.
Čo sa týka 322 a 323, neviem, či máš správne údaje, ja disponujem dátumami od AdamaT, ktorý si údaje zisťoval u referenta koľajovej dopravy a dátum vyradenia oboch vozidiel je spoločný - 19.2.1993.
Na 30GB ovom disku sa miesto najde vzdy
.
Ja si naopak myslím, že veľa štandardných vecí nemusí vyhovovať (viď napr. základné fonty vo worde, skiny Windowsu a pod...). Ohľadne verzií nemám až taký dobrý prehľad, takže k tomu sa neviem vyjadriť, dúfam, že tak urobí jeho autor, ktorému to začne pomaly, ale isto tiež unikať 

ja to mam doma na kompjutri personalnyj - Sputnik2 




a za komáčov jeden stál na Kalinovskej
Vladimír
Inak dnes som videl nové vonkajšie i vnútorné BUSE (vonkajšie na 5222, vnútorné na nejakej 32xx). Moje stručné hodnotenie:
vnútorné - krása, nech to tak zostane
vonkajšie - nepáči sa mi
Ideálny stav - vonkajšie po starom, vnútorné po novom.
Inak začínam strácať prehľad o rôznych verziách BUSE. Napriek tomu, že pravidelne čítam diskusiu som dnes objavil niekoľko typov, o ktorých som vôbec nevedel. Napríklad - odkedy sa v Košiciach akusticky vyhlasuje, že nasledujúca zastávka bude konečná? Odkedy sa miesto "Sídlisko Košického vládneho programu - Iskra" hlási "Sídlisko KáVéPé - Iskra"?
Ak sa už hlási konečná, prečo sa v niektorých vozoch vypisuje na konečnej "Ďakujeme, že ste použili služby DPMK, a.s." a v niektorých nie? Keďže sa v oboch prípadoch čísla na pásme a čase zobrazovali po starom, odkedy vlastne takéto ďakovné vety sú naprogramované? Veď v pôvodnej verzii, kde sa doplnili šípečky, označníky a reklamy to nebolo! Alebo áno? Začínam mať zmätok. Verzií v obehu je už nad moje chápanie veľa.