Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
~> Balky - L7 je hlavne "zosynchronizovana" s L3, kedze obe koncia na Vazci, kdezto L4 nie (i ked maju spolocnu trasu). Nahodou je to vymyslene s L7 a L4 velmi dobre, ja sam to vyuzivam. Je mi ist lepsie L4 a potom L7 na Jazero ako sa vyvazat celou Terasou deviatkou.
Reply on: 5 #2203:
Moj nazor na L70 je taky, ze je to umelo vytvorena, nezmyselna linka len do poctu. Ved nakoniec, kolko liniek mozeDPMK vytvorit v jednej trase? Ved L71 a 72 maju skoro identicku trat.
Esteze DPMK nenasadil linku 73 so smerom NO-Biely dom-KVP klastor.
Je jasne,ze niektore linky si mozu dovolit luxus, ine, potrebne, su na zozname zrusenia. Nikdy nepochopim, preco sa kadetade rusia rusia linky, no napriklak spominana L14 ma uplne zanedbatelnu prepravu, hlavne v useku ZST- pri hati. Keby sa DPMK zameral na nu, obmedzil jej nezmyselnu trasu aP na 120 minut, potom by sa dalo hovorit o setreni na pravom mieste.
Nakoniec aj spominana L4. Stve ma, ked ide L4 od Kuzmanyho a vzapati L7.Dve naraz po skoro jednej trase. Stacilo by upravit CP L4.
A k zrychlenym spojom nemam slov. Stve ma, ked stojim na zastavke a popri mne prefici skoro prazdna L5x. Skor by som setril na tychto linkach.
~> Dopravak - nemaj obavy, bude este horsie 😉 v priebehu roka sa este dockame prekvapeni od DP 🙂

Ja som povodne zamyslal urobit z L35 zrychleny spoj trebars L57 s mensim poctom zastavok, ale prakticky to nebolo k nicomu, rozhodne by som rusil 35-ku. Sice nebude "priamy prepoj" z klastora na Tahanovce (sam DP zistil, ze niektore linky co vymyslel ucel neplnia - co sa tyka prepojenia sidlisk), ale pomocou L71 + L27
Dnes som pri HyperTescu (smer Ťahanovce) videl L27, L34 a L36 stáť za sebou a boli dosť plné. Chudák Ťahanovčania! Z jedného smeru im ide všetko naraz a povedzme z Nám. Oslob. im ide jeden spoj raz za 30 minút. 😞

A zase od Ťahanoviec prišla L35 vystúpil z nej jeden cestujúci a ďalej až po mier pokračovala prázdna (samozrejme okrem vodiča a mojej maličkosti 🙂 )

Tak aj takýto je obraz Košickej MHD.
Postavila sa tu trolejbusová trať na to, aby sa teraz na nej rušili linky? Obmedzovanie ekologickej dopravy ... hmm.

A viete o tom, že v KE sú už len 2 autobusové linky, ktoré majú v popoludňajšej špičke 15' interval? L12 a 53. Veľmi by ma zaujímalo, prečo práve tieto linky majú takýto "luxusný" interval, hlavne keď vyťaženosť L53 je popoludní hlavne v úseku NO-Mier-Madridská dosť biedna. Určite by na nej postačoval 20' interval.

A keď už chce DPMK niečo obmedziť, tak nech sa najprv pozrie na L14 v úseku NO-Pri hati a L4 cez voľné dni do Barce. Vozenie vzduchu každých 20 minút.
Takze prave v relacii Pozor, zakruta! odznel rozhovor s I. Reiprichom. O.i. povedal, ze v tomto roku maju v plane 15 mil. vozkm, co je o 200 tisic menej, ako min. roku. Ale pri dobrych marketingovych aktivitach by to cestujuci nemali pocitit.
Reply on: Dopravák #2200:
Mas pravdu, ale co narobis. To je uz tak. Brzdy mestske su brzdy mestske
Reply on: Vladimír #2174:
(téma trolejbusy) Tak to nemyslíš vážne! 😞 Ja považujem súčasnú trasu trolejbusov za najlepšiu linku aká v Košiciach je (mohla ako prvá vzniknúť). Obsluhuje obsiahlu časť mesta (Furča, Mier, Centrum, Súd, Magistrát, KVP, Myslava). A neviem prečo by mali kopírovať autobusovú linku. V Ke predsa autobusy jazdia dosť nezmyselne. A nespomínaš si na L30, ktorá predtým jazdila od Nám. Oslob. ako súčasná L71.

Košiciam bohužiaľ chýba rozšírenejšia trolejbusová sieť. Krásne by mohla nahradiť L18, L16 atď 🙂
Veď predajte 14TrMky Žiline či Prešovu.
Reply on: Dopravák #2197:
Klidek, Peto....to chce len predychat...raz....dva....tri....:-)
No to snáď nie!!! Trebalo mi to teraz v noci čítať! L70 sa rušíííí! 😞 😞 Tak, budeme asi jediné mesto, ktoré bude mať 7ks 14TrMiek čo budú 5 dní stáť v depe a cez víkend na L72.
Alebo ma napadla katastrofálna myšlienka: celotýždenne na L72 sólo 😞 Tak to je posledný klinec do MHD! Nastáva koniec "kolaps" MHD v Ke!!!


Ináč k téme či bus, alebo trolej - jednoznačne trolej (celé mesto). A máme aj tu rýchlo jazdiacich vodičov (také jazdy čo som ja zažil 🙂, obehovačky až priam neuveriteľné 🙂 )
Reply on: J #2195:
Aha, tak Hier ist der Hund begraben:-). Ja som totiž študoval na FiFUK Gondova 2.
I.
No mne zase tie mená nič nehovoria.
Neviem, ale kde si ty študoval a kedy si skočnil, bo ja študujem na PdFUK na Moskovskej. A doc. Bartl bol počas dôb minulých nepohodlný človek a tak robil zapadnutý v archíve. Ale je to šedivý, asi 60 ročný pán.
Reply on: J #2191:
Hej, na to som sa pýtal, meno mi však nič nehovorí. Predsa len som už starší kus. Ja si pamatám tak Baďuríka, Sopuškovú, Hlavu a tak.
I.
Reply on: Vladimír #2189:

Veru, veru, je to šialenstvo. No ale čo už, je to daň za jalové vozidlové km a nehľadanie vnútorných rezerv. Tých sa nájde ako vody pod geotermálnym vrtom v Ďurkove...

K tomu rušeniu a-linky, vieme veľmi dobre, že dopravný riaditeľ nemá v MHD dobrý rozhľad. Preňho je L37 len posledným číslom v poradí (ešteže vie, že L38 je prečíslovaná L52 a L40 skibus).

Re #2190 Nodes:
Neboj sa, ja viem, že si to nenechá, aj tak by to nevydržal držať v tajnosti 😉
galiyosha: áno, musíš to napojiť na ZSE, ale stále to bude o zisk nejakej elektrárne menej. Iné mestá takéto možnosti nemajú.
Neviem koľko toho ročne DPB spáli a koľko spalovňa elektriny vyrobí, ale oplatilo by sa zistiť.
S499: Ak sa pýtaš u koho som mal PVH tak u docenta Juliusa Bartla a za A (pre starších 1) 🙂
Reply on: Sarko #2188:
Ved vladimir pise, ze si to NEMOZE nechat pre seba...Cakaj a mozno to da aj sem.
Reply on: Sarko #2188:
Veruže nechám 😉 Chcem to mať všetko hotové a potom to predstavím. Všetko má svoj čas 🙂

Ešte k návrhu - som presvedčený, že rušenie liniek je v súčasnosti šialenstvo. Ak by som mal však na krku nôž ja a musel jednu vybrať, asi by som vybral jednu z 35 alebo 55. L37 však určite nie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.