Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nedávno ste sa tu bavili o premerných rýchlostiach na električkových linkách a L8 ste brali ako linku s dĺžkou 8,4km.
Ale podľa prevádzkových údajov DPB je najkratšia linka L6 (Kamenné nám. – ŽST Nové Mesto) so 9,1km (4,5v jednom smere) a má na to 15minút v jednom smere a 21 v druhom.
Najdlhšia je L5 (Pri kríži – Komisárky) s 39,1km a túto trasu prejde v jednom i druhom smere za 52minút. Takže si vypočítajte priemernú rýchlosť.
Pri L5 je 22,55km/hod pri L6 je to 15,16km/hod. Avšak taká L12 by mala byť na tom podstatne lepšie, keďže v centre má len pár zastávok. A oproti L5 sa vyhýba takým križovatkám ako Floriánske, Račko, Pionierska, ŽST Vinohrady. Myslím si, že práve 12tka by bola najrýchlejšou linkou v BA.
Reply on: Esicko #2118:
Bohužiaľ, ani mne sa to nepáči ale M152.2 a Btax majú prakticky rovnakú kapacitu ako M286.0 s prívesom (u vás to snáď boli Bnp a nie Bmx?) a polovičnú spotrebu aj udržiavacie nákaldy. A pri prozákazníckom prístupe ZSSK a vynikajúcej prístupnosti staníc na hlavnej trati (Rožňava, Moldava) po odstavení lokálok ma skor príjemne prekvapuje, že tam vobec ešte ničo jazdí...
I.
Reply on: Dopravák #2125:
No tak ten text uz sem jednou cetl v cestine v casopise Mestska Doprava. Nektery (mozna vsechny) pasaze jsou citovany doslova . Tam to bylo tusim ve spolupraci s Pragoimpexem, tady vidim jedinyho autora a zadny nebo upozorneni nazdroj . Mistr vobslehovic/xeroxovic asi taky cte nektery casopisy.
http://www.strojarstvo.sk/inc/index.php?ln=SK&tl=3&tpl=archiv.php&ids=2&cislo=1/2004&idclan=904

Tak tu je článok o nízkopodlažných elinách. Ďakujem istej osobe, že mi priniesola ukázať tento časopis.
Reply on: Nodes #2123:
To je vsetko od poziadavky DP.
Reply on: BM #2120:
Vsimol som si, ze to Trollino ma zlte drzadla. Preco take nemaju aj nase Urbina?
Reply on: BM #2120:
sORRY TO JE PRE RIM
Reply on: Vladimír #2116:
Som za .
Odporucam si vsimnut usek Poliklinika - Sokolovska - vodic tam ma na 250m useku jazdnu dobu 2minuty. pani takto sa nici vyzovy park (motor trpi)
http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01069/html/kep10.htm


hadajte co to je???
To je spatne zrkadlo v Solarise Trolino 18, ktory zakupila Budapest
Reply on: Esicko #2118:
Nielen o tom s Tebou chcem dat rec...ked budes robit.
Reply on: Vladimír #2114:
ZSSK v ramci "zvysovania" kultury cestovania nahradila stare motorove supravy 850+050 rekonstruovanymi starymi 812+011 na ramene Kosice - Plesivec. Stare mali konstrukcnu rychlost 110, nove 80 km/h a naviac pri dosiahnuti tejto rychlosti tieto dvojnapravove vozidla plavaju po trati ako na mori... Osobne nechapem, naco je dobre vrazat peniaze do vozidiel zvratenej koncepcie urcenych povodne pre najlokalkovejsie lokalky.
~> Vladimir - Na kosickej MHD je stale co zlepsovat 🙂 A to nielen intervaly, zastavky.
Reply on: eMareq #2115:
Hlavne, že Košice zaručene zastávky na znamenie nepotrbujú 😕 Aj lepšie chronometráže by sa zišli.
~> Vladimir - co sa tyka naskokov, uvediem priklad: Siel som L13 z Kostola, no a cestou po zastavku Ovsenu sme mali okolo 5 minut naskok (nikoho po ceste nebral), tak sme tam cakali az do 21.53.
Reply on: Sarko #2108:
Veď práve to, že v Košiciach vodičovi nehrozí strhnutie prémií takmer za nič. Inak si nedokážem vysvetliť často nehorázne náskoky oproti CP a pod.

Tvoje vyjadrenie bolo ohľadne denného prechádzania, ale to bolo už dávno, krátko potom, čo sme sa spoznali 🙂

Re #2109 Esicko: Včera ma po príchode do KE prekvapila odstavená súprava 812+011 (dúfam, že som ten vlečniak napísal správne). Na takéto súpravy som zvyknutý na trati PO - BJ, na košickej stanici ma doslova prekvapili. Kam jazdia?
Reply on: S499.1023 #2111:

Je to síce tak, ako píšeš, ja som však chcel porovnávať len tie prechody medzi kabínami. Na polhodinový interval L5 by bolo v KE veľkým luxusom, aby vodič vyčkával na konečnej a odchádzal s iným vozidlom, zvlášť, keď každý má pridelené to svoje. Napokon na tomto mieste nie je ani zázemie, kde by vodič mohol čakať.
Reply on: BM #2110:
Diky!
Reply on: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...
Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
Reply on: Esicko #2109:
Prijemnu nocnu 🙂
Vladimir, na ospravedlnovanie to nebolo, ved som tam mal 🙂 Prve, ked som vcera prisiel po dovolenke do dennej som sa pytal na Potkany (840-ky), ci jazdia. Dostal som odpoved NIE NEJAZDIA. Ako sme pozerali ako puci cela stanica, ked sa nam teraz v nocnej dovalili 840001-2 a 840003-8 ako vl. 1821 zo Zvolena! Rano ich budem vypravovat ako vl. 1820 do Zvolena s odchodom o 5.55 hod.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.