Novinky z DPMK:
Ak všetko vyjde, od soboty je na scéne košických dejín opäť OPTIMA BUS!
Nový, lepší, s krajšou trasou 
OC Optima, konečná - OC Optima, vstup - Kremnická - Drabova - Poliklinika Sídl. KVP - Miestny úrad Sídl. KVP - Húskova - Kláštor - Janigova - Klimkovičova - Iskra - Most Sídl. KVP - Diamantová - Hodonínska - Hronská - Sokolovská - Poliklinika Západ - Kino Družba - Mestský magistrát - OD Terasa - Spoločenský pavilón - OC Kufland - OC Optima, vstup - OC Optima, konečná

Linka by mala jazdiť každých 40 minút, v špičke popoludní každých 30 minút.
Pri téme OPTIMA BUSu mi nedalo neopýtať sa aj na vec, ohľadne ktorej sme sa tu predčasom nezhodli. Vtedy som tvrdil, že pôvodný Optima bus bol nahardený L5 na podnet OC Optima. Oproti môjmu tu bol prezentovaný iný názor, a síce, že vraj DPMK sám žiadal OC Optima o náhradu Optima busu platenou linkou, pretože DPMK unikajú tržby. Tak som sa spýtal ako to bolo ---> O zrušenie Optima busu požiadala Optima. Balík peňazí totiž chcela využiť na iné bezplatné linky a požadovala od DPMK zavedenie verejnej linky k obchodnému centru. Trasa navrhnutá Optimou bola dosť divoká (pohľad na nový Optima bus mi prezrádza, že Optimáci majú radi divoké trasy
), takže DPMK akurát zasiahol v tom, že tou verejnou linkou bude L5 v trase ex-linky W. Dôvodom bolo to, že DPMK očakával, že na tejto linke bude mať viac cestujúcich ako na nejakej pochybnej "vymetacej" trase. Z toho, čo mi bolo povedané, prevážanie sa študentov v Optima buse v tomto nezohralo žiadnu rolu.
Ak všetko vyjde, od soboty je na scéne košických dejín opäť OPTIMA BUS!


OC Optima, konečná - OC Optima, vstup - Kremnická - Drabova - Poliklinika Sídl. KVP - Miestny úrad Sídl. KVP - Húskova - Kláštor - Janigova - Klimkovičova - Iskra - Most Sídl. KVP - Diamantová - Hodonínska - Hronská - Sokolovská - Poliklinika Západ - Kino Družba - Mestský magistrát - OD Terasa - Spoločenský pavilón - OC Kufland - OC Optima, vstup - OC Optima, konečná



Linka by mala jazdiť každých 40 minút, v špičke popoludní každých 30 minút.
Pri téme OPTIMA BUSu mi nedalo neopýtať sa aj na vec, ohľadne ktorej sme sa tu predčasom nezhodli. Vtedy som tvrdil, že pôvodný Optima bus bol nahardený L5 na podnet OC Optima. Oproti môjmu tu bol prezentovaný iný názor, a síce, že vraj DPMK sám žiadal OC Optima o náhradu Optima busu platenou linkou, pretože DPMK unikajú tržby. Tak som sa spýtal ako to bolo ---> O zrušenie Optima busu požiadala Optima. Balík peňazí totiž chcela využiť na iné bezplatné linky a požadovala od DPMK zavedenie verejnej linky k obchodnému centru. Trasa navrhnutá Optimou bola dosť divoká (pohľad na nový Optima bus mi prezrádza, že Optimáci majú radi divoké trasy

Vladimír
No vidím to tak, že pri najlbližšom výlete pôjdem po "potkanej ceste". Prieviezť sa najnovšou motorovou jednotkou najdlhším tunelom na Slovensku môže byť celkom zaujímavé