Toho trapoša zo Zvolena či skade dávali aj v rádiu a dali tam aj tú super hlášku, že autobusy sa vyrovnajú čo do ekologie trolejbusom. No ten človek je kus vola. Ked to podla neho nemá emisie, tak by mohli v telke odvysielať, ako hadicou od vyfuku tak desať minut dycha " čisty vzduch " produkovany motorom splnajucim euro IV, ci kolko uz je to.A potom nech dačo beseduje o ekologii, chruňo.
Vladan: V prvom rade demagogiu siria predstavitelia dopravcov. Nie je ochota prevadzkovat ekologicku dopravu. Je narocna na udrzbu trati, hlavne elektricky. Konkurencia relativne lacnych NP antabusov je velka. Znovu opakujem a budem opakovat, ze ziadny antabus pohanany palivom na baze uhlovodikov sa ekologicky ani hlucnostou nevyrovna trolejbusom.
Re #18888 tbus: Predbežný predpoklad zaradenia nových SU18III je o dva mesiace.
No a teraz mi dovoľte naše 3 nové prírastky (SU18 III) trocha predstaviť :
Do Košíc dorazili včera (29.12.2005) v skorých ranných hodinách, pričom Bolechowo opustili ( 28.12.05 ) o cca 12:00 hod. Tak kedže ide ho tretiu generáciu, tak sú tieto Solarisy v hornej časti viac hranaté. Zmenilo sa im predné čelo, kde na starom mieste je nový maskot Urbina (je to stále pes, len viac živý). Medzi svetlami je nové logo Solarisu. Zadná maska je zmenená celá. Stačí spomenúť usporiadanie svetiel- v rovine smerovky sú vysunuté trochu vyššie, horná časť masky je čierna, kde sú smerovky a svetlá. V tejto sérii SU chýba brzdové svetlo pod oknom. Raritou je, že tieto Soláče majú až dva bočné panely BUSE ! Nievšak rovnaké. Pri predných dverách klasické, a vo vlečke niečo medzi zadným a stredným. Dá sa to rozpoznať tak, že slovo "MANIPULAČNÁ JAZDA" je v klasickom bočnom, v jednom riadku, zato na tom novom v dvoch riadkoch. Vozidlá majú starý typ okien. Tak a teraz poďme dnu. Kabína vodiča je zmenená od základu. Kúrenie po pravej ruke vodiča sa stratilo, je tam úložný prietor. Palubovka ostala pôvodná (všetko tam je ako doteraz), zdá sa mi, že je to taký štýl ako u Citelisov (al. Citybusov.) Viac tlačidiel pribudlo pod oknom vodiča. Skrinky pre vodiča sú čierne. Kabínky sú veľkosťou také, ako napr. u 3501, a zadné čelo kabínky je biele. V interiéri je jedna novinka, panel BUSE "ČAS a PÁSMO" rovnako ako vpredu aj vo vlečke = aj vnút. panel linka+cieľ+zastávky. Sedačky majú pôvodné čalúnenie. Mňa osobne zaujali 3 sedačky, ktoré sú umiestné bočne. Tak asi toľko zatiaľ. Predbežný odhad ich zaradenia je o 2 mesiace, všetky tri majú ísť na L18 tuším do služieb 18011-2, 18021-2, 18031-2.
Všetci čo radi fotia pozor... od zajtra nastupuje SBSka... možnosť preniknúť do areálu bude minimálna...
nové busy sa nasadia na L18...
Re #18883 Vladan: mojko.. mal by si sa prejsť do BB na rozlúčku s Trolejbusovou trakciu a tam by sme Ti vysvetlili čo je trolejbus a čo je "gasprd"... ?
Prosim Ta, ved je dokazane, ze prevadzka trolejbusov je lacnejsia ako antabusov. len tu niektori si zmysleli, ze je to naopak. Nezabudni dalise dve veci. akykolvek spalovaci motor, hoci na zemny plyn, produkuje urcite emisie. A co sa tyka hlucnosti, trolejbus je tichsi ako kazdy CNG antabus.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jimino