Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: cybernetic #18106:
Nie, neviem to od mojho otca, moj oco vie o tom ovela menej. Mal som to mat totiz na starosti v KE este pred 2 rokmi, 1018 ti to potvrdi. 2. Na Hornadskej som pracoval, poznam velmi dobre to co sa tam dialo. Add 3: Dnes sa mi donieslo do usi, ze ty programujes pomocou LSI karty ale Toni pomocou laptopu. Povedz mi v com som sa pomylil, ked som pisal prispevok na ktory si tak divoko reagoval a plietol do toho mojho otca, ktory zo mnou co sa tyka tychto tiem nema nic. Alebo narazas na to, ze Toni ma z toho peniaze? Ak ano, tak preco to ma platene? Preco sa toho nechce vzdat? ... no odpovedz, mi laskavo priamo.
Reply on: Juraj #18121:
Na to, ze ste riaditel DPMZ, myslel som, ze pochopite problem o aky tu ide
Reply on: TA #18141:
Nepochybne. Asi podam ziadost.
Reply on: VLK #18135:
a nedá sa to ešte nejakým spôsobom? Potom by si DPMK mohol predplatiť paušál 250SMSViac. ?

Re #18133 1018 + Re #18126 SHORTY : takže prví dvaja vodiči, ktorí sa priznali k jazde na červenú ?

Re #18135 Nodes : keby chodil len po Oštepovej, tak by nemala význam. Vieš ale taká trasa Oštepová - NO - Furča - KNV - NO - Šaca - ... - Nám. MMM - NO - Oštepová s intervalom 48 minút by určite prilákala cestujúcich...

Re #18139 1018 : takže premávať bude relatívne dlho. Pri myšlienke zriaďovania novej linky ma napadá otázka : Ako vyťažená chodí L 51 ❓
Reply on: Juraj #18121:
karta je zastaralá preto, že môže dôjsť ku jej poškodeniu a tým nenávratnej strate dát. Súčasné komunikačné technológie sú natoľko rozvinuté, že takýto prenos dát je dávno out.

U nás signál pokrýva plochu [podľa výberu zákazníka - zväčša odstavnú plochu vozovne], kde vodič nemusí zasahovať do komunikácie, iba odparkuje voz a server si sám s komunikuje s palubným počítačom a prenesie či aktualizuje dáta... komunikácia sa ráta rádovo na sekundy...
Reply on: TA #18134:


Linka 39 ma v polhodinovom intervale premavat v case 7-11 a 13-17 hod, nasadene budu male autobusy.
Trasa: Lingov - OC Torysa - Kalinovska - Sofijska - Hanojska - MÚ - Madridska a spät.
Reply on: TA #18134:
Preco by som ho mal tlacit? Ved mame antabusy odvsadial vsade. Len na Ostepovej este chyba.
TA - nadherne sme Ti obaja so SHORTYm opisali jednu a tu istu vec rovnakym sposobom... 🙂
Reply on: Juraj #18123:
a inak tento systém myslím že využíva každá MHD... aj tu spomínaný Brnenský RIS [s GPS]...
Reply on: TA #18130:
Juraj mal na mysli prenos dát o polohe na hlavný server... ono, keď máš GPS vo vozidle, je to dobrá vec, ale nejaké tie dáta musíš dostať na server, aby dispečer videl, kde sa vozidlo aktuálne pohybuje...
Reply on: Nodes #18129:
Jeden veľa myslel, vymyslel fúrik a musel ho tlačiť. Budeš ty tlačiť ten bus po Oštepovej? ?

Inak tá linka THC - Furča bude asi len špičková, že? Alebo v DPMK komusi riadne drblo a bude premávať celý deň?
m2001 - Ano, ide o kompletku.

Isidor - veta o tom, ze si mozme dovolit dalsiu linku bola myslena tak ironicky, ze je az skoro v tej dnesnej ironickej situacii v linkovom vedeni aj pravdiva...

TA - akonahle elektricka pride do zastavky "TU", trva zhruba jeden cyklus (zhruba 2 minuty), kym dostane zelenu. Niekedy sa ale naozaj stava, ze krizovatka sa ako keby zasekne a cyklus sa toci ale bez zelenej pre elektricku. Ja som to osobne ako vodic zazil 2x a vtedy nepomaha nic ine, iba vystihnut prelom medzi dvoma zelenymi, prst na zvonec, maximalna pozornost, pieskovace otvorene a jazdny pedal az po zem. Inac sa odtial nedostanes...
Reply on: Juraj #18123:
áno, v podmienkach MHD, kde sa vyskytuje pokrytie vlastnou sieťou nemá význam posielať dáta iným spôsobom...

SMS nenašlo uplatnenie, my ponúkame GPRS prenos, ktorý našiel uplatnenie pre prímestskú a diaľkovú dopravu. Hlavne u vozidiel, ktoré sa málokedy vracajú späť do vozovne. taktomám ich polohu, môžem vyčítať štatistiku ako aj aktualizovať CP bez toho, žeby som musel voz poslať do vozovne.
Reply on: Juraj #18122:
áno, aj taký máme... ? ja som zatiaľ ukázal, to čo je a funguje, nerád ukazujem niečo, čo ešte nie je nikde...
Reply on: Juraj #18123:
" GPS by bolo dobre vtedy, keby sa dopravca nenutil do investicii a prevadzkovych nakladov za SMS alebo GPRS prenos, co stoji navyse peniaze. " - tomuto som akosi neporozumel. Čo má spoločné GPS s SMS a GPRS ❓
Reply on: 1018 #18118:
Tak ja si zmyslim, ze chcem linku na Ostepovu.
Reply on: SHORTY #18126:
a to bežne vodiči využívajú takéto " pichnutie " sa do križovatky na červenú ❓ I keď samozrejme donekonečna sa stáť na zastávke nedá.

Ono celkovo táto križovatka mi pripadá nastavená dosť chaoticky.
Reply on: 1018 #18118:
bodaj by stratila na význame čo najskôr...
Reply on: TA #18124:
Pri jazde smerom z konečnej je čidlo na troleji pred zastávkou a CSS reaguje tak, že sa dokončí cyklus, potom prebehne ešte raz celý a potom dá voľno. A práve tu je pes zakopaný. Často čidlo zareaguje (viď oranžové svetlo, ktoré oslepuje vodiča!) a svieti a svieti a niet konca.... Ak zhasne, tak potom treba očakávať signál voľno. Ale ak sa to zasekne (čo sa stáva často) signálu sa nedočkáš a to dokonca ani keď oproti idúce vozidlo si navolí "voľno", lebo od Zimnej nedáva signál "voľno" aj pre opačný smer (neviem prečo? ? ). A keď to je zaseknuté vodič nemá možnosť prejsť vtedy, keď by mal nasledovať električkový signál, lebo ten sa úplne vynechá. Jediná možnosť je spolu s autami od Merkúru ale musí počkať kým odbočia vľavo a až potom sa môže pichnúť...
Reply on: 1018 #18108:
aspoň, že je jasno v tom, že bude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.