TA: Vychadzam zo sucasneho stavu stanovist pri Slovane, pretoze kym sa vysporiadaju spory okolo zmeny v uzemno-spravnom cleneni, podozrivo nizkej ceny za pozemky, nezrovnalosti co kto a ako postavi v okoli centra a nakoniec kym sa uskutocni samotna vystavba Auparku, tak moze pretiect vela vody Hornadom. Ale ak uz, najoptimalnejsie by boli 3 stanovistia -
1. na Zelezniky,
2. na Luniky a Sacu a
3. na KVP a Moyzesovu.
Tvoj navrh ma nadalej tu nevyhodu, o ktorej som hovoril - cestujuci na Moldavsku budu opat pobehovat medzi dvoma stanovistami (naviac aj pre cestujucich po Hodoninsku, ak by bola L15 oddelene od L19 a spol.). Smerom na Moldavsku sa pritom nestoji
az pri kruhovom objazde, este si zabudol Krajsky urad a este, ze tu smeruje velky pocet spojov a aj nezanedbatelna cast cestujucich.
A nerozumiem celkom, ako by sa mali cestujuci predierat medzi sebou, ak by doslo k preskupeniu liniek, prosim opis mi konkretnu situaciu.
No ale vratim sa spat. V sucasnej situacii by sa mi javilo najjednoduchsie zamenit 2 linky medzi sebou - L29 a 55 s L11 a 20. Vysledok=
a) medzi stanovistami uz budu "pobehovat" len cestujuci na Krajsky urad, lenze ti maju bohatu ponuku spojov a nemusia sledovat cas a cakat v aktualnom case na prislusnom nastupisti
b) cestujuci na SOU dopravne budu moct pohodlne prist na jedine nastupiste bez potreby sledovat cas a prislusne stanoviste
c) rozumny kompromis, ktory az tak vyrazne nezatazi 1. nastupiste vdaka presunu L29 a 55
d) logicke rozmiestnenie liniek na "juznu cast" (smery Lunik VII/Saca, Lunik VIII/Lunik IX a Zelezniky) a "severnu cast" (smery Luniky/KVP a Moyzesova).
No a nakoniec, preco by mal niekto cestovat cez pol mesta na Furcu od Slovanu, ked moze nastupit na tuto linku na stanovisti v opacnom smere a na Furcu priamo?
1. na Zelezniky,
2. na Luniky a Sacu a
3. na KVP a Moyzesovu.
Tvoj navrh ma nadalej tu nevyhodu, o ktorej som hovoril - cestujuci na Moldavsku budu opat pobehovat medzi dvoma stanovistami (naviac aj pre cestujucich po Hodoninsku, ak by bola L15 oddelene od L19 a spol.). Smerom na Moldavsku sa pritom nestoji
az pri kruhovom objazde, este si zabudol Krajsky urad a este, ze tu smeruje velky pocet spojov a aj nezanedbatelna cast cestujucich.
A nerozumiem celkom, ako by sa mali cestujuci predierat medzi sebou, ak by doslo k preskupeniu liniek, prosim opis mi konkretnu situaciu.
No ale vratim sa spat. V sucasnej situacii by sa mi javilo najjednoduchsie zamenit 2 linky medzi sebou - L29 a 55 s L11 a 20. Vysledok=
a) medzi stanovistami uz budu "pobehovat" len cestujuci na Krajsky urad, lenze ti maju bohatu ponuku spojov a nemusia sledovat cas a cakat v aktualnom case na prislusnom nastupisti
b) cestujuci na SOU dopravne budu moct pohodlne prist na jedine nastupiste bez potreby sledovat cas a prislusne stanoviste
c) rozumny kompromis, ktory az tak vyrazne nezatazi 1. nastupiste vdaka presunu L29 a 55
d) logicke rozmiestnenie liniek na "juznu cast" (smery Lunik VII/Saca, Lunik VIII/Lunik IX a Zelezniky) a "severnu cast" (smery Luniky/KVP a Moyzesova).
No a nakoniec, preco by mal niekto cestovat cez pol mesta na Furcu od Slovanu, ked moze nastupit na tuto linku na stanovisti v opacnom smere a na Furcu priamo?
Ak áno, potom nerozumiem, ako povedie ďalej, lebo momentálne to vyzerá, že pôjde priamo cez ruskú časť Blšáku.
Sarko