Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bystrik #17295:
Profilove prieskumy sa robia pravidelne, ostatny raz to bolo v utorok rano a dnes znova, a to prave na vyjazde zo Sídliska Tahanovce pri CS PHM. Zistene cisla podnietili vznik tu uz tolko spominanej L51.

PTKe - Magistrat o L51 predsa vedel, ziadost sla a vsetky nalezitosti boli s nimi telefonicky konzultovane + bol udeleny predbezny ustny suhlas. Myslim si, ze ak ide o stovky tlaciacich sa ludi v rannej spicke, tak sa vynimocne moze zauzivany postup predbezne obist, aby sa situacia dala operativne riesit... ?
S499.1023 a Nodes: Dakujem za info k RT6. Ja som si myslel, ze v Poznani vykuchali vyzbroj a dali tam nieco uplne ine. No smutny to koniec za CKD...

Dopravak: T do Kavecian? Neblazni, pri jedinej linke s 30/60' intervalom jedine autobus. A prioritou by malo byt najprv dokoncit planovany usek z Furce cez Secovsku na NO a z NMM cez Vojensku na KVP, aby siet T bola rozvinuta a menej zranitelna pri mimoriadnych udalostiach. Nebolo by zle pripadne natiahnut droty na Moyzesovej, ako manipulacna trat by mala velky vyznam a po krizovatku s Postovou to ani nie je vela.
Reply on: Dopravák #17287:
To by trvalo, kým by na seba zarobil trolejbus do Kavečian. ?
Kedy sa bude v KE zase robit dopravny prieskum? Pripada mi to tak, ze nova linka sa zriadi tam, kde ludia najviac kricia, nie tam, kde to je potreba. Predsa sa da zistit, odkial kam a kedy je najvacsi dopyt po urcitom spoji. Alebo sa to robi v DPMK stylom pokus-omyl?
Reply on: eMareq #17293:
Myslim, ze s tymi Trolinami prehanat nemusite.
Reply on: TA #17291:
To platí pre aj pre urbiná rôznych dĺžiek, korešpondujúcich s dĺžkami trolín. Teda aj U12 - T12, U15 - T15. 😉
Keď sa ešte vrátim ku tej L51. Tak na Palackého zo všetkých piatich zrýchlených liniek (51, 53, 54, 55, 56) idú 4 na Ťahanovce. Z toho 51, 53 a 56 hornou vetvou a 54 vetvou dolnou. Z Ťahanoviec sa ku 51, 53 a 56 pridáva aj 57.

Inak tá koordinácia 51 s 53 sa rozplynula, keď ráno to ešte vyzerá ako tak, ale poobede ide za L51 o 4 min. neskôr L53. Príčina je jednoduchá, zle určené odchody pre L51, namiesto 03, 18, 33, 48 ich bolo treba posunúť o 3 min. skôr (je problém aj s chronometrážou, zatiaľ čo po Sofijskú časy sedia od leteckej akadémie sa rozchádzajú). ? V smere späť sú odchody v preklade, ale chronometráž tiež nebárs e-e.

Prečo si bolo treba vymýšľať vlastnú chronometráž, keď ju stačilo iba opísať z CP L53. Veď keď sa jedná o podmnožinu už jestvujúcej linky, tak na nej tie časy platia predsa rovnako. ?
Reply on: Dopravák #17287:
" A ešte jedno, konečne zjednotiť vozový park... " --- >>> Solaris Urbino 18 a Trolino 18 ?
Ako už niekto predomnou veľmi správne poznamenal, nosná časť trolejovej infraštruktúry smerom na THC je už dnes v prevádzke....
Reply on: Dopravák #17287:
Ale plne s tebou suhlasim 😉
Reply on: Dopravák #17287:
A ty nevies, ze v Kosiciach je najlepsie robit vsetko presne naopak ? 🙂 A potom opravovat a opravovat. Stale sa cudujem, preco v tom priblblom vedeni sedia komunisticke, zakomplexovane dochodcovske hlavy. Treba tam skusenych ludi, ktori pocuvaju vodicov a cestujucich a potom sa to snad pohne smerom, o ktorom pises 😉
Reply on: yeti #17252:
kedže nie som odborník na dopravu, nebudem tu polemizovať, čo je vhodné a čo nie... Vševedko to tu pekne učebnicovo popísal ? ...
Pre mňa ako "trolejbusofila" je podstaté, aby hneď po hlavnej nosnej trakcii, ktorou má byť električka, bol na druhom mieste trolejbus... Trolejbus je veľmi vhodný do mestského kopcovitého terénu... Aj keď výstavba trate pohltí nemalé finančné prostriedky, z dlhodobého hľadiska sa to oplatí, pretože trolejbus si vie na seba zarobiť... A aj dnes, keď už sme členom EU, tak si myslím, že práve tam treba hľadať finančné zdroje na "ekologickú stavbu" . Lenže to by musela "sršať" ochota z DP a hlavne z Magistrátu.
Cena ropy každým dňom stúpa a bude to ešte horšie. Preto je čas, aby sa magistrát konečne rozhodol, čo vlastne chce. Zničiť elektrickú trakciu v Ke, alebo konečne niečo robiť pre záchranu tejto trakcie...

Ťahanovce, Podhradová, Blšák a postupne aj Kavečany, to všetko si pýta trolejbus... Dá sa to, len treba chcieť.

A autobusy samozrejme na koniec. Tie majú byť, ako doplnkové k nosnému systému. Ale k tomu je potrebná prestupná tarifa.

A ešte jedno, konečne zjednotiť vozový park... Tam sa pri opravách "udržbe" dajú ušetriť nemalé finančné prostriedky... ?
Reply on: TA #17285:
No v Poznani to z nich vyhodili, aby nebola poruchova.
Reply on: PTKe #17283:
potom to ale musia byť veľké " zvieratá " v DP, keď si môžu zriadiť len tak novú linku

Re #17282 S499.1023 : Čo ti zostane z poruchového vozidla, keď ho ešte vypitváš ❓
Reply on: PTKe #17283:
Buď vydrží, alebo jej životnosť bude veľmi krátka. Som zvedavý ako sa toho chytí tlač (námet už je známy).
Len pre zaujímavosť: Linku 51 DPMK nemá odsúhlasenú Magistrátom, je to vlastne zatiaľ súkromná iniciatíva niektorých zamestnancov DPMK. Som zvedavý, ako to dopadne, až sa to prevalí, že sa ide prevádzkovať nová linka, o ktorej Magistrát nevie !!!
Reply on: Sarko #17279:
Áno, v LB plačú aj nad tou RT6S1. RT6N1 nezošrotoval DPML ale Siemens SKV, ktorý bol celý čas jej vlastníkom.
V Poľsku je 10 ks RT6N1 v Poznani, ktoré jazdia za cenu poľského riešenia - vypitvanie z vozidiel všetkého (najmä ochrán), bez čoho sa len trochu dá jazdiť. U nás by takéto prevedenie našťastie nikdy nemohlo byť spôsobilé pre premávku.
Reply on: Sarko #17279:
V Poznani ich je desat. Udajne, z toho dve su uz odstavene na nahradne diely.
EMarek- pokial nemame v ke prestupny tarif tak rusit 37 sa neoplati. A hore na vsa sa preklady daju spravit 37, 30 a 16.
Papyr: V Liberci vsak maju uz len RT6S1 s vyzbrojou Siemens, aj nad tou placu? Nemal si na mysli tu prototypovu RT6N1, ktoru uz medzitym zosrotovali?

A ak uz sme pri RT6-kach, nema niekto informacie o tych v Polsku, ktorych by malo byt viac, nez tych 10 v CR.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.