V trolejbuse môže vodič ´´šľapať´´ na jazdu a zároveň na vzduchovú brzdu- vozidlo ´´podrží´´ vzduchovou brzdou a pedálom jazdy sa pomaličky pohne,zároveň ´´púšťa pedál vzd.brzdy.
Nie je to možné ak má zošliapnutý pedál jazdy a elektrodynamickej brzdy,vtedy je jazda elektronicky podriadená brzde t.j. pri zošliapnutí pedálu jazdy sa vozidlo nepohne /sú blokované stykače jazdy/
Chcel by som vidieť, či by si zastavil do kopca na centimetre za 359! Ver tomu, že by do teba buchla a pritom vodič nemôže ovplyvniť cúvanie tohoto vozidla pri rozjazde....
A v trolíku sa dá naraz šlapať na brzdu aj jazdu??? (neviem-pýtam sa)
Isidor: Ja som dnes zo zadneho vozna cumel ako sa dokazu na zastavke na seba nalepit 2 supravy T3 len aby stihli prejst krizovatkou spolu. Klaniam sa vodicovi vozovne Zizkov lebo to chladnokrvne ubrzdil na rozdiel centimetrov a vyzeralo to ako 4xT3
Re TA: Neviem ako v KE, ale prazske predpisy obsahuju odstavec "Mezi dvema za sebou stojicimi vlaky na trati nesmi byt vzdalenost mensi nez 1 m (mereno mezi hlavami sprahel)."
Moyzesova bola uzavretá kvôli cyklistickým pretekom Okolo Slovenska. Cyklisti urobili tri mestské okruhy - od 12:00 do cca 12:25 a potom išli von z mesta.
O 16:00 bol naplánovaný cieľ 1. etapy pretekov pred križovatkou Južná trieda - Požiarnická pri zastávke OD Astória v smere do centra.
Kto chce vedieť o pretekoch viac, klik na http://www.kosice.sk/article.asp?id=103.
BTW na štarte bolo cca 50 ľudí a pri cieli takých 30.
Trapas á la Slovakia : tesne pred koncom pretekov, vypadol organizátorom kompresor, ktorý nafukoval poloblúk nad cestou vzduchom označujúci cieľ ( ako sa to vlastne volá ?). Kedže vzduch už dovnútra neprúdil, tá somarina spadla na cestu a organizátori mali čo robiť, aby to odpratali, kým nedošli prví cyklisti do cieľa, čo bolo takých cca 20 sekúnd po tom, ako to odstránili z cesty. ?
Dnes máme v uliciach samé mimoriadnosti, o 12-tej zastavila polícia križovatku Štúrova - Moyzesova - Rastislavova, o zhruba 10 minút, keď prešlo aj posledné policajné auto nejakej kolóny sa premávka obnovila, ale so zákazom odbočenia v smere od Krajského súdu na Moyzesovu. Okolo 14-tej bolo pokladanie vencov pri pamätníkoch na Nám. osloboditeľov električky liniek 3, 4 a 7 sa zdržali približne pol až trištvrte hodiny. O 16-tej sa konali nejaké cyklistické preteky a zastavená bola premávka na Južnej triede v smere z VSS od Astórie po Nám. osloboditeľov, kde na parkovisku oproti zastávke liniek 3, 4 a 7 bola tribúna a okoloidúci sa mohli dať do reči s primátorom mesta. No a nakoniec ešte mystery zážitok v 402 na L6, keď si "mašina" zmyslela zastať na zastávke Nám. osloboditeľov samočinným spustením KB aj po viacnásobnom reštarte:)
Čo hovorí zákon o bezpečnej vzdialenosti stojacich vozidiel? Nič také neexistuje. S električkou aj s trolejbusom som vždy zastavoval na doraz v záujme bezpečnosti cestujúcich, ktorí by sa tam inak pchali a skákali pod okoloidúce vozidlá.
A trolejbus s trojpedálovým ovládaním skutočne namá i pri silne podpriemernom vodičovi problém NEcúvnuť ani pri rozjazde do kopca
A prečo by mal byť na vine vodič trolíka? A čo tak dodržanie bezpečmej vzdialenosti??? Veľmi často vídavám, že 2 busy sa nalepia na seba doslova ne centimetre!!!! Pri elinách máme nepísané pravidlo zastaviť aspoň na metrovú vzdialenosť medzi tiahlami(to neplatí za 359, tam radšej 30m).
kevin 19: Tak aspoň stručne: Interval na L 19 má ostať zachovaný: 15/30/20. Meniť sa bude čas odchodov, napr. v sedle: Z KVP: 08, 38 a z MLYNA: 15, 45. Takže 5-tého septembra bude veselo...
A k nehode: Viem len že sa jednalo o SU 15 - 3507 a na vine bol vodič trolejbusu. Aj keď sa zastávka MOST zdá byť na rovine, vozidlo po odbrzdení ujde dozadu, čo bol aj tento prípad...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK