Trocha ma mrzi,ze si myslis,ze vypravca je ten najdolezitejsi. Vlastne sa to stale tak berie,lebo je ludom na ociach.(tzv. vonkajsi) Ale aby sme uviedli vsetko na pravu mieru,tak v mensich zst, ktore maju max. 5 stanicnych kolaji, bohate staci jeden vypravca.Dokonca pri mojich navstevach som nie raz videl,ako si len tak lebedia,dlhe hodiny nerobia nic. Vo vacsich su na to dvaja (vnutorny,ktory stavia vlak. cesty a vonkajsi,ktory vyprevadza vlakove supravy), alebo ak je jeden, tak tam ma operatorku, ktora ma na starosti ovladanie inform. zariadeni, resp. zapisovanie vlakov, komunikacia s dispecerom. Ulohy su rovnomerne rozdelene.
Co sa tyka porovnania zab. zar. na kosickej zst a GORDIKONu, je to ozaj obrovsky rozdiel. Kym kosicke zab. zar. je totalny docasny hybrid vselicoho, GORDIKON predstavuje moderne releove zab. zar. A cudoval by si sa, ale ani dalsie zst nie su na tom o nic lepsie.
Ak je cele zariadenie v poriadku, ludi -vypravcov kontroluje technika. Dokonca to robia tak naslepo, streotypne, ze ked sa nahodou nieco pokazi, dokazu riadne zazmätkovat.Dostavame sumare poruch na zab. zar. a kolkokrat je pisana porucha typu: Porucha stanicneho zab.zar. Po nudzovom vybaveni vymen zab. zar. vykazuje spravnu cinnost.
Mnohi by si teda mali uvedomit, ze v sucasnosti je riadenie dopravy suhra viacerych zloziek a ich ludi na zst a este dlho potrva, kym nieco take, ako modelova trat Presov - Plavec, riadena len dispecerom v Presove bez ucasti vypravcov, bude beznou zalezitostou na hlavnej trati.
V Petrzalke pokial viem, sluzi na zmene 1 vypravca a tak ich tato stanica moze mat tak 5 + 1, dvaja striedaci na dovolenky a nemoce. Urcite ich nie je 30, iba ak by v tom pocte boli zahrnuti vsetci vypravcovia spadajuci pod jednoho prednostu stanice. Tzn., ze Petrzalke mozu byt (neviem) podriadene napr. susedne stanice a ten pocet moze byt celkovy pocet. My v Ke sme na zmene 3+1=styria x 5 zmien=20 a nejaki traja striedaci. To, ci je na stanici vypravca, nezavisi od toho, ci si ho tam fyzicky videl. Aj na CD ustupuju, od pre oci pozorovatela, najviditelnejsej cinnosti vypravcu, fyzickej vypravy vlaku, vypravca v mnohych staniciach stoji pri vlaku a uz len kontroluje - nevypravuje a nema cervenu ciapku. Zavisi to od stupna technickej vyspelosti danej zeleznice - centralne uzatvaranie dveri na vlakoch, dispecersky (dialkovo ovladane vyhybky a navestidla v staniciach). BM, ak cestujes z Blavy, pripadne kto tam bol na hlavnej stanici za poslednych 5 dni, nemaju nahodou novu informacnu (svetelnu) tabulu pre odchody vlakov??? Nieco som zahliadol v TV v spravach...
Chcem sa podakovat vodicovi L34 3215 ze na zastavke Lunik 9 otvoril na nastup iba predne dvere. Samozrejme asi 10 romov, co cakalo na 34 nechceli kupit listok a tak radsej ani nenastupili.
Zial o minutu neskor prisla L11 4310 a ta tych ciernych (ozaj ciernych) pasazierov zviezla zdarma.
Tak mi to vysvetli bo Petržalská stanica má 30 výpravcov a mne sa to zdá nehorázne veľa. Veď u nás musí mať každá stanička výpravcu a to som na trati BA P. - WIEN na tých malých staničkách nevidel. Tam výpravca nebol.
Najblizsie robim az v utorok a stedrovecernu nocnu. Ano, tam pracujem, ale spominane dve zmeny budem tzv. vonkajsi, t.j. ten, ktoreho vacsina ludi ako vypravuje vlaky a na zaklade toho ziju v presvedceni, ake to je lahke a jednoduche.
Nodes: Myslím, že jedna návšťeva SOI znamená krach daného obchodíku. Tú pokutu jednoducho nezvládne. Aspoň keď sa mu znížili príjmy kvôli hypermarketu.
Tak nieco take. Tebe som tó Vladimir uz vravel.
citujem z vylukoveho rozkazu
"Od stredy 24.12. 22.00 hod až do ukončenia posilovej dopravy vo štvrtok 25.12. berú všetky električky a trolejbusy cestou do vozovne cestujúcich (u trolejbusov to neplatí pre cesty z konečnej Lingov); električky zaťahujúce z konečných OC Važec a Barca - servis budú pritom premávať cez Nám. osloboditeľov.
Ja zajtra pridem asi SPISANOM do Kosic mozno sa za tebou stavim aj ja. Podla toho co tu je napisane tak pracujes na 1. perone, v tej krasnej hnedo-ciernej budke pre riadenie dopravy.
Sam som dlhu dobu robil v TESCU a Cerrefoure. Mozem potvrdit co Vladimir tvrdi. Heslo ktorym sme sa riadili, bolo za kazdu cenu predat. Si predstavte ze taka spol. ako je Cerrfour nema na vahu na peniazze. Tak dava prepocitavat pokladnikom trzby, rucne. Okradaju vlastnych zamestnancov, denne. NApriklad ked ti necha zakaznik v maloobchode tringelt tak si ho ako pokladnik nechas. Ale ked som dostal tringelt od zakaznikov v CARRF. a TESCU tak som ho nemohol vziat. Raz som si zobral a dostal som vyhadzov.
Areálom ŽST Košice prechádzam každý pracovný deň, takže to hádam nebude problém. Keďže však momentálne čerpám vytúžené vianočné prázdniny, počas ktorých sa jednak zotavujem zo semestra a súčasne psychicky a čoskoro aj prakticky pripravujem na skúškové obdobie, v Košiciach sa ukážem najskôr 12. januára 2004. Potom niekedy nájdeme termín...
Re #1451 Nodes: Tak teda ja som vo svojom mladom živote zažil viac svinstiev a podrazov zo strany veľkoplošných, než maloplošných predajní. Ak človek ide do Tesca, či nebodaj do Kauflandu, to aby neustále pozeral, na čom ho okradnú a kde oklamú.
Myslim, ze SOIka si rada zgustne na obchodnikov, ktori nevydavaju blocky. Ale pokial v predajni nestoji za pokladnou sam majitel, ale zamestnanec, ktory blocek nevyda, este to automaticky nemusi znamenat moje zelanie, aby skrachoval.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
balky
Co sa tyka porovnania zab. zar. na kosickej zst a GORDIKONu, je to ozaj obrovsky rozdiel. Kym kosicke zab. zar. je totalny docasny hybrid vselicoho, GORDIKON predstavuje moderne releove zab. zar. A cudoval by si sa, ale ani dalsie zst nie su na tom o nic lepsie.
Ak je cele zariadenie v poriadku, ludi -vypravcov kontroluje technika. Dokonca to robia tak naslepo, streotypne, ze ked sa nahodou nieco pokazi, dokazu riadne zazmätkovat.Dostavame sumare poruch na zab. zar. a kolkokrat je pisana porucha typu: Porucha stanicneho zab.zar. Po nudzovom vybaveni vymen zab. zar. vykazuje spravnu cinnost.
Mnohi by si teda mali uvedomit, ze v sucasnosti je riadenie dopravy suhra viacerych zloziek a ich ludi na zst a este dlho potrva, kym nieco take, ako modelova trat Presov - Plavec, riadena len dispecerom v Presove bez ucasti vypravcov, bude beznou zalezitostou na hlavnej trati.