Prepacte, spal som po nocnej... Takze. Vladimir, v piatok si 2x840 na 2. nastupisti 7. kolaji videl velmi spravne, ved sam som ju tam pustil
. Celo mohlo byt podla mna ovela lepsie, nepochopitelne (pre mna) sa zhora nadol zuzuje, tak to spolu s navestnymi svetlami vyzera ako potkania tvar... Od 26.11. jazdia tieto jednotky v skusobnej prevadzke s cestujucimi v 1-6 s vl. 1823 Zv-Ke prichod 9.12, v 7 vl. 1829 prichod az 13.27, naspat uz spominany 1822 Ke-Zv odchod 16.00. Tento stav ma byt do konca tohto GVD, t.j do 13.12. V novom GVD su planovane na vl. 1821 Zv-Ke dalej otocia v 7-4 na vl. 1905 Ke-Humenne, naspat navrat druhy den rano o 5.26 vl. 1906 He-Ke (bude jazdit len v
a hned vl. 1820 (terajsi 804 o 5.56) Ke-Zv. Fotecku, J, by som mal co som fotil v piatok ale len mobilom, ak ste uz nieco na Nete neobjavili poslem na mail ako MMS prinajhorsom... Sarko, ano, aj ja som sa tym spojom viezol
a vidim, ze som sa nemylil. Vystupili sme pri OC Optima. 840 su designovo urcite lepsie ako tatranske 425 ale na take Desiro to zdaleka nema. Co sa tyka nedostatocnej kapacity a rozvrhnutia sedadiel, plne s Tebou suhlasim. Jedna jednotka ma vcitane sklopnych sedadiel 110 miest na sedenie a aj zvacsa studentov v piatok skoro preslo pociatocne nadsenie, ked cestovali z Ke natrieskani ako v MHD. Ani podla mna sa na dlhsie trate typu Zv-Ke nehodia, ale ti, ktori ich tam zaradili to isto-iste vedia lepsie...



Dopravák