Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Balky #10451:
A prečo by boli takéto súpravy neefektívne? Aky je v tom rozdiel, či je ten vozeň 1 alebo ich je 15? Obchádzať súpravu musíš stále rovnako.
Reply on: Esicko #10463:
Noo, skusim zajtra.
Balky, zajtra denna, nedela nocna.
Reply on: Esicko #10460:
Kedy budes najblizsie v praci??
Reply on: igino #10448:
O riadiacich vozoch si mozme niekedy pokecat na klube.
Game over, on az v pondelok.
Reply on: Balky #10451:
Hmm, osobne nevidim rozdiel medzi neefektivnostou riadiaceho vozna na 2-3 voznovej a viacvoznovej suprave, ale zjavne hovorime inymi jazykmi. Aby nas tu teda nezozrali, z mojho pohladu koncim tuto temu.
Reply on: TA #10455:
Jedna jedina, aj to bola klasicka T3, len mala novu kasnu-specificku. A dokonca stale existuje...
Reply on: Papyr #10453:
Kde jazdia na tratiach ZSR poschodove vozne?
Reply on: Esicko #10454:
No niekto tu písal, že toto je diskusné fórum výhradne len o MHD. Ale pri IDS, kt. sa tu údajne buduje, treba rátať i so železnicou.
Reply on: Papyr #10450:
Ja ta chapem a chapem aj vyznam riadiacich vozov. No osobaky vacsinou koncia v staniciach, kde je aj nejaky posun (teda tam mas posunovacov) a do koncovych stanic na lokalkach vacsinou chodia len solo 812. A fakt si treba uvedomit, ze ZSSK nedisponuje s abnormalnym financnym prebytkom, ako napr. SPP. Takze: Su v podmienkach ZSR, ZSSK potrebne, kedze v sucasnosti je to poriesene? Nehovorim, v buducnosti to mozno bude na tratiach ZSR bezne, ale asi to bude az s novymi supravami, napr. aj za pantaky 460.
Igino, ja som len nechapal Tvoj prispevok #10441.
Reply on: Balky #10451:
Tri poschodove vagony uvezu 650 ludi, co je teda dost. A koniec koncov, Pershing ked taha malu vahu, tak aj malo zerie, nie?
Reply on: Balky #10444:
Ked to poviem vulgarne, tak riadiaci vozen sa da urobit aj zo standardneho vozna druhej triedy, akurat sa mu odstranmi na jednom konci zachod a dvere jak bocne, tak celne, urobi sa mu nove celo a dosadia sa riadiace prvky... A z pripojneho vagona radu 010 urobis riadiaci voz 910 uplne "za hubicku".
Reply on: Esicko #10446:
Takze este raz: Neefektivne su supravy persing(pegas) za nimi 2-3 vozy (lebo osobaky viac nemaju)+riadiaci. Toto som tvrdil a nie, ze riadiace vozy su neefektivne a nemaju opodstatnenie. To je trocha rozdiel, niee?
Reply on: Balky #10436:
Ale preco to robit zlozito (vsade kde to je mozne obiehat vlak) ked to ide jednoducho (odist na druhu stranu)? Ludi mas v kolajisku, chlapa na spriahanie musis zamestnat (a to napriklad by nebolo potrebne v spuste stanic - v kazdej, kde konci osobna linka a nespajaju sa tam nakladne vagony), tiez to posunovanie spali nejaku jalovu energiu a jalovy cas... atd.
Balky, ZSSK minimalne uvazuje o riadiacich voznoch, lebo si uvedomuje dozivanie pantakov radu 460, ktore relativne rychlo dokazu v konecnych staniciach menit smer jazdy. A zas nie su taki bohati, aby mohli vozit 6-8 voznovu supravu dvoma hnacimi vozidlami na jej koncoch samozrejme s dvomi rusnovodicmi, ked vykon jedneho HV na vozbu takeho vlaku bohato postacuje.
Ja som len reagoval na Balkyho príspevok ohľadom riadiaceho vozňa na OŽ. Ináč som za riadiace vozne v súpravách. Videli ste čo stvorili MAV s Bzmot?
Reply on: igino #10442:
Mozno ked to spustia, tak aj tam budu behat s masinou vzadu ?
igino, ale pokial viem, tak tu neriesime problem riadiaci vozen na stupani. Ano, je logicke ze pre zvysenie bezpecnosti to tak je. Problem ktory riesime je ten, ze Balky vyjadril svoj nazor, ze riadiace vozne su neefektivne, ze nemaju opodstatnenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.