Moze mi niekto vysvetlit naco dali panely na zastavky vyluky pri astorii.Len mi nepovedzte,ze je to koli pohode cestujucim ktory nastupuju a vystupuju z autobusu.Mal som tu cest robit tuto linku a dve pani si tak nabili usta ze jedna radost.Na travu to nieje pohodlne vsak?Este ze tie baby nevedie lietat jak superman.Rozdiel panel a druhy schod v buse je velky.Bus sa pristavit neda blizko lebo dvere osuchaju panel no hroza.
Tak to určite nie, pretože historické T3 už máme. Aj keď to nie je práve ČKD T3 #246, budeme mať nemenej zaujímavú a jedinú ČKD T3SU, #261/II a prvú ČKD T3SUCS #336.
Ostatné vyradené T3 sa budú šrotovať priebežne a pravdepodobne už nenastane situácia, ako v prípade 246, ktorá chátrala roky a roky.
A ešte prosba, obmedz prosím Ťa používanie smajlíkov, na čo je dobré ich tu toľko hádzať?
Niekde medzi bratislavskými fotkami som videl trať smerom na Starý most, a tak sa mi núka otázak, či chodili niekedy električky v BA cez Starý most??? O tom som nikdy nepočul, tak sa pýtam.
Žiadne nové koľajové vozidlo sa kupovať nebude. Rekonštrukcie prebiehajú spôsobom dosadzovania nízkopodlažných stredných článkov do KT8D5.
Problém je vyššie - je to otázka koncepcie dopravnej obsluhy MHD v Košiciach. Kým sa nič nezmení tam, električká nosná nebude. V tomto svetle je odstavenie 22 vozňov to najlogickejšie, čo mohla koľajová prevádzka DPMK spraviť. Nikto nie je taký bohatý, aby si mohol vydržiavať to, na čo nemá.