Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Niekde medzi bratislavskými fotkami som videl trať smerom na Starý most, a tak sa mi núka otázak, či chodili niekedy električky v BA cez Starý most??? O tom som nikdy nepočul, tak sa pýtam.
Reply on: Nodes #4963:
Mne sa na tom páči tá pravidelnosť. Jeden panel vypuklý smerom hore, druhý dole, tretí hore, štvrtý dole ...
Reply on: TA #4961:
Podobny tankodrom je realny aj u nas. A nielen na jednom useku. Vsade tam, kde sa panely BKV neulozia na pevny podklad, sa po case urobia vlny.
Reply on: Vladimír #4960:
To ano. Len ten prispevok som myslel zartovne, nie uplne vazne.
Reply on: Nodes #4957:
Žiadne nové koľajové vozidlo sa kupovať nebude. Rekonštrukcie prebiehajú spôsobom dosadzovania nízkopodlažných stredných článkov do KT8D5.
Problém je vyššie - je to otázka koncepcie dopravnej obsluhy MHD v Košiciach. Kým sa nič nezmení tam, električká nosná nebude. V tomto svetle je odstavenie 22 vozňov to najlogickejšie, čo mohla koľajová prevádzka DPMK spraviť. Nikto nie je taký bohatý, aby si mohol vydržiavať to, na čo nemá.
Reply on: TA #4958:
Áno, odstránili. ? ? Ale ja som tú fotku videl omnoho skôr (cca. 1-2 roky). ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Vladimír #4955:
Ono by som to mohol chapat aj ako vytvaranie miesta pre nove resp. vyrazne modernizovane vozidla. Ale to je utopia.
Reply on: Vladimír #4955:
ľutujem, že v Prešove pred 10? rokmi nedali električky...
Ale , teraz sa mi to zdá taký blud! ? ? ?
Reply on: NODES #4952:
Netárajte hlúposti ?
Možno, že všetky električky skončia ako 246, 331, ...
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
... a tako budú vyzerať http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=_vraky&no=2&id=27302aeef2f021f6f4f225 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: NODES #4952:
To si píš, že hej 🙂
( tak potom by som rozvýjal trolejbusovú trakciu ) 😉
SARKO: ZACIATOK KONCA ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY V KE.
Reply on: Diggi #4949:
Ano? Tak som potom objavil teplu vodu 🙂 😉
Reply on: Sarko #4948:
Namám slov....kua kua a ja som za mesiac neurobil ani jednu fotku...no v piatok s tým musím niečo urobiť.. ? ? ?

Z tej prvej šestice bola posledná odstavená 338 a to v auguste 2003...ako prvá bola tuším 358-ka po odpojení od 360 v januári 2003
Reply on: eMareq #4942:
Tých 9 tam je už niekoľko mesiacov..len ich inač preparkovali.
Tak a ešte oficiálne informácie, hodné novinky na úvodnej stránke:

V piatok, 16.7.2004 , sa rozhodlo o odstavení 22 vozidiel typu ČKD T3SUCS. Rozhodnutie nasledovalo po zvážení dlhodobej a momentálnej potreby vypravenosti vozidiel a rozhodnutí o predaji vozidiel tohto typu ešte v stave z prevádzky, nakoľko predaj vyradených a dlhodobo odstavených T3 na kilometre nebol úspešný. Spolu je ku uvedenému dátumu odstavených 21 vozidiel a odstaviť sa má ďalších 7 vozidiel.

6 vozidiel ( #338, 344+340, 360+358 a 366) je na km odstavených už dlhodobo (ak, tak ma doplňte, od kedy).

Zvyšných 22 vozidiel sa rozdelilo na 2 časti, prvá je odstavená od 16.7.2004 a jedná sa o týchto 14 vozidiel:
348+347
363 ("B")
357 ("B")
370+371
372+373
374+375
379 ("B")
381 ("B")
383 ("B")
385 ("B")

Zvyšných 8 vozidiel bude odstavených v ďalšej etape, zatiaľ je isté len, že budú odstavené vozidlá, ktoré nemajú zrkadlá Bahoza, ale kvôli platným celoplošným reklamám musia byť v prevádzke. Sú to #351+350 (Lucka), 369+368 (Podravka) a 377 (LIVE!).

V tejto súvislosti sa zriadili z "A" vozidiel nové súpravy:
362+356
380+382
378+384

Vodič z bývalej súpravy 382+383 však loboval za zmenu vozidiel súpravy 380+382, takže už o niekoľko dní vznikla súprava 382+380.
Reply on: Esíčko #4941:
Vďaka za ochotu! No keď to používa aj naša železnica, tak by som nevidel problém, aby to používal aj náš DPMK. ? Skúsim zistiť, prečo sa používa pevné upevnenie, ak v tom nie je z finančného hľadiska veľký rozdiel.
Reply on: Maťo #4944:
Ahá, tak už som v obraze, takéto upevnenie som už videl. Medzi podkladnicovým a nepodkladnicovým je potom aký rozdiel?

Škoda, že sa nepoužije to pružné upevnenie, lebo po 12 rokoch od rekonštrukcie rýchlodráhy a použitia otvoreného železničného zvršku je vidieť, že zvršok je vozidlami dynamicky namáhaný a dosť rozrušený (početné osové a smerové nerovnosti) a treba ho častejšie opravovať, podbíjať a vymieňať týmito nerovnosťami opotrebované koľajnice.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.