Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Toto auto tu takto lážo-plážo postáva už pol dňa. Zaujímavé, že to nikoho netrápi. Policajtov som nikde nevidel, vodič po nehode možno ušiel. Ešte o 18:06 toto auto so svojím mobilným telefónom zvečnil Esíčko: http://media.am-im.net/m/?id=AQTR3bQTwE
Reply on: 1018 #7171:
K dopytu. Ked ho budu mat vsetky vozidla, mozno sa zacne rozmyslat o jeho pouzivani.
Rychlo a v skratke:

1. Zmena sluzobnych CP, ktora mala zacat platit v suvislosti s novou upravou Zakonnika prace (konkr. Zakon 121/04 ... Shorty xixi) od utorka 12.10.2004 platit predsa len nezacne, kvoli velkym protestom a nedostatkom. Datum zavedenia teda ostava neznamy.
2. Zensky hlas je v hlaseni zastavok je hlas pani K., zamestnankyne DPMK, pracujucej na ekonomickom useku v garazach na Hornadskej. Myslim si a je to viacmenej vseobecny nazor, ze zensky hlas je priatelnejsi vo vsetkych typoch hlasenia informacii.
3. Odbor Dopravne sluzby sa premenoval na Odbor Priprava dopravneho procesu, v skratke OPDP.
4. Skor ako temperovanie vozidiel by ma trapilo nepouzivanie dopytoveho otvarania dveri vo vozidlach, pricom uz vyse 50% z nich je takto vybavenych, v sedle (cize celodenne sluzby) toto cislo narasta na cca 75%... HANBA
?
Nodes: neviem ako konkretizovat to mam, proste mi nesedel ten zensky hlas 😉 tak ale zas inemu sa pacit moze 😉
Zaujimalo by ma, koho sprosty napad bol, aby 512 mala dvere z vnutornej strany natrete tmavosivo a nie svetlym odtienom, ako 517 a 521. Poznamka: Na strednych dverach na A clanku sa odlepilo tesnenie. Vzhladom k tomu, ze 512 je pomaly viac vo vozovni ako vonku, to nikomu neprekaza.
Reply on: Bon-Cu #7165:
Co sa tyka elektriciek, BUSE su len v NP KT8 a v niektorych T6. Co sa tyka T3, maju ich 361+414, T3MOD 359, ktora je pre poruchu odstavena uz niekolko meisacov a 337, ktora po rozsirenej velkej prehliadke do prevadzky este nezasiahla. Takze si mal asi stastie na elektricky s BUSE. Co sa tyka zenskeho hlasu oznamujuceho zastavky, skus trosku konkretizovat, ako Ti vadil.
Reply on: Sarko #7151:
Ad 3. : ten interný predpis povoľuje len náskok 2 min. alebo aj meškanie 2 min( prípadne iné) ??
BMko,ja akceptujem aj tvoj argument ale ked ma sofer az doslova provokativne kratke rukavy a cestujuci mrzne,to uz je na povazenie...

a ked este aj na otazku isteho cestujuceho ci moze aspon kusok zapnut kurenhe odpoveda: a viete vy ake peniaze to stoji?!? mate sa lepsie obliect!!!
Nodes: uhm, dik.
Som sa pytal bo som si vsimol ze v BUSoch a elinach vnutorne transprenty s casom boli v kazdej masine kt. som isiel...
Aj ohlasovanie zastavok niekde fugovalo, jedine ten hlas tej zeny mi troska vadil 😉
Reply on: Bon-Cu #7159:
Co sa tyka oznacovacov, elektronicke pridu an rad asi az so zavedenim cipovych kariet. Podla vyjadrenia I. Reipricha by to malo byt v novembri alebo v decmbri, najneskor v januari. Ako vieme, podnik ma teraz ine starosti ako verejnu sutaz na cipove karty, takze elektron. ozancovace budu ktoviekedy.
Reply on: ender #7131:
den otvorenych dveri mas v mhd stale, staci sa postavit len na zastavku
Reply on: d #7161:
Skus riadit v zime a mat na zodpovednost cestujucich, ktory v tom sedia max. 50 minut a vodic ktory tam sedi 9hodin. Si egoista. Do vozidiel sa kuri, len vlcaci su sprosty a otvaraju okna a k tomu sa neustale otvaraju dvere, takze je dost problematicke vykurit vozidlo aby to slo.

Co sa tyka temperovania priestoru pre elektricky, neviem pochopit do dnes, preco sa na kazdy den v Kosiciach urcuje stupen kurenia kaloriferom. Aky to ma zmysel?
a rovno si aj odpoviem: kedze sa im nepodarilo pretlacit zvysenie cestovneho tak sa budu vsetci vyhovarat ako oni setria a smiat sa,pritom si kurit len pod vlastnym zadkom... kabinka vodica? teplucko,kuri sa... priestor pre cest.? ladovna a bude este horsie!
ja sice chapem znizovanie nakladov, ale ked je vonku kosa ako teraz, ako je mozne ze dispecer nevyda plosny rozkaz aspon temperovat vozidla min. do urcitej hodiny?!?
Ach a som zabudol otazku dat:
Kedy sa v KE chysta nejaka investicia do oznacovacov ? tie stare dierkovace tam chcete mat este ako dlho?
Reply on: Dominik #7156:
Je to tak, CP sú postavené zle, až nešťastne. Ale v dohľadnom čase by malo dôsť k výrazným zmenám kvôli zmene zákonníka práce a takisto kvôli nátlaku zo strany mesta na hľadanie vnútorných rezerv. Tie by sa mali hľadať napr. aj cestou čo najefektívnejších prejazdov medzi jednotlivými spojmi a čo najmenšími čakaniami na konečných. Bude veľmi ťažké niečo také zosúladiť a brať do úvahy nespočetné množstvo faktorov, ale ak je niečo také možné v Prešove, tak sa to musí zvládnuť aj tu.
Dominik:Prehľad máme ale kompetencie nemáme.Idem si teda vo svojej jaskyni odpojiť budík s DCF77:).A tou synchronizáciou som mal na müsli meškania,ktoré vznikajú pri prenose...
Vševedko (WAP) - Ved vy mate v tomto 10krat vacsi prehlad ako pracovnici DPMK, preto sa pytam, aj ked viem ze tato stranka s DPMK nic nema. A co sa tyka atomovych hodin. Tam su vsetky casove zony,staci si vybrat,a potom to zosynchronizujes s PC/mobilom/rucnymi hodinkami.. To si asi nevedel. Asi si zil v jaskyni, lebo vsetky televizne, meteorologicke stanice, doprava a neviem ake este zriadenia sa nastavuju podla tohto casu ?

Sarko - dakujem. No ten CP je aj tak na *** a vsetci to dobre vieme ? . A smial som sa hlavne na napade nasadit na lunik tie najstarsie autobusy. A potom poznamka ze "je potrebne aby chodila 34 a 11 castejsie, a tym sa zmensi koncentracia spoluobcanov v nich" ?
Tak teda pardoon, 23 to ma byt 😉

Nefotil, ale vsimol som si ze prve nastupiste sa opravuje...
Potom som chcel fotit tatranske elektricky, casu bolo, ale pocasie na prd, v hmle a dazdi sa tazko foti 😕
Reply on: Bon-Cu #7152:
Počuj a na železničnej stanici si náhodou nefotil?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.