A preco vystupovat na razcesti, ved cestujuci mozu ist L30 o jednu zastavku dalej na Peres a tam si prestupit na L31. Alebo ist na konecnu OC Optima a prestupit na linky 5 (ZST), 11 (Nam. oslob.), 15 (Exnarova cez Nam. oslob.), 23 (Pri hati cez ZST) a expres 56 (Sidl. Tahanovce cez Nam. oslob.).
Ked ma ist cestujucim 2x tolko autobusov ako doteraz, viac pravidelne, s nadvazujucim prestupom a s prestupom bez oznacovania dalsieho listka. T.j. za hodinu sa po novom cestujuci dostanu v cene jedneho hodinoveho listka takmer kamkolvek v celej sieti alebo za dokonca o 5 Sk lacnejsie minimalne do centra, dnes len RAZ ZA HODINU a s jednym listkom maximalne do Dzungle cez Nam. oslob., Zel. stanicu a Mier. Tak co este viac chciet?
Ten jednosmerny maly okruh mesta je dost stara vec a nie som si isty, ci to vymyslel Titl. Ta jednosmerka by dost pomohla, pretoze by vznikli nielen 3 prudy pre IAD, ale aj vyhradeny prud pre BUS. Mam pocit, ze na Moyzesovej alebo Stefanikovej by mal byt aj jediny protismerny prud, ale iba cisto BUS.
Inak nejde len o riesenie uz dost zahlteneho okruhu, ale najma o stazenie tranzitu, pretoze mnohi vodici este stale oblubuju prejazd mestom namiesto vyuzitia vypadovky cez Jazero.
Ja predpokladám, že áno. Tu výnimka tam výnimka, zopár komromisov a to torzo čo ostane, keď nebodaj prejde, bude mať trochu bližšie k prestupnej tarife. Malo sa začať ešte ráznejšie, alebo zakážeme prestup zo zákona a bude pokoj. ?
Toľko ste bojovali za trolejbusy a už vadia... ?
chcel by som sa spýtať tých z vás, ktorí ste dnes boli na diskusii o auparku, aký ste z nej mali pocit a najmä aký ste mali pocit z dopravného riešenia pána Titla, ktoré ukázal, takmer v samotnom závere - išlo o mestský jednosmerný okruh s dopravou pohybujúcou sa proti smeru ručičkových hodiniek. mal som spočiatku z pána Titla veľmi zlý pocit, jeho vystupovanie bolo hrubé, až gadžovské, ale v priebehu diskusie sa mi zdalo, že ako jediný z diskutujúcich na pódiu sa vyjadroval ku zvolenej téme, veľmi fakticky, veľmi fundovane. bez ohľadu na vaše sympatie, či antipatie, čo hovoríte na jeho, podľa mňa (v našom meste) revolučný návrh, vnútorného jednosmerného mestského okruhu (pre tých ktorí tam neboli - v smere štúrova - štefánikova - hviezdoslavova - moyzesova) ?
Lebo Ťahanovce majú dnes VYŠŠIE nároky na dopravu (chvíľu to bude trvať a potom sa to utrasie). Je tam veľa školopovinných detí, ktoré cestujú do mesta do školy. Zatiaľ čo furča je už za svojím zenitom (vrchol dosiahla v 80-tych rokoch minulého storočia).
márna práca, myslenie typického Košičana (bohužiaľ k videniu aj na MHD-fóre) je "čím viac liniek, tým lepšie". Mali sa tým dedinským vymetačom dať každému spoju vlastné číslo linky, to by asi poniektorí odpadli od šťastia..
Terajsie nepotrebuje zemnu? Takze je podla teba v poriadku, ze s elektrickou idu tri - styri abusove linky, ze s trolejbusom idu dalsie tri - styri linky? A myslis, ze terajsi pocet xy liniek odvsadial vsade sa da skoordinovat? Ani omylom.
Či to dnes bola fraška? Skôr fraška zo strany "starostov", ktorí si hája SVOJE záujmy (teda tých čo vybrechávali). Je jasné, že im súčasný stav vyhovuje. Keď budú voľby, tak môžu na svojich voloičov zapôsobiť, že im zachránili ten ich priamy spoj, ktorý im chcel ten "zlý" 1018 zrušiť. Inak prečo ste neposlali 1018 svoje návrhy, keď tu tvrdíte, že to bola fraška. Ja som tak spravil už dávnejšie. Veď možnosť bola.
Ale boli aj takí, ktorí to po vysvetlení pochopili...
Irisb - že načo linka 30? Nuž tak si to povedzme, návrh od 1018 prinášal o 100!!! % viac spojov ako návrh od špecialistu na teóriu dopravy (súčasná trasa L22). Teba ťahá do MHD čo v prvom rade? Žeby interval? Je lepšie keď Ti to pôjde 2x do hodiny (a to tam je luxus), alebo len raz? Je to dobré či zlé? Samozrejme, že musíš spraviť obetu a to na Pereši(!!!) prestúpiť (na L31 s rovnakou frekvenciou spojov), ale stále platíš za JEDEN lístok. Ideálne linkovanie tu nikdy nebude, ale predlžovanie súčasnej agónie ráznu zmenu odďaľuje na neurčito. Tak kedy keď nie teraz?
Peter55 - A ešte akou inou linkou by si chcel z tej furče ísť dolu sečovskou? Však do centra Ti ide priamy spoj i z toho trolíka by sa dalo prestúpiť na ňu / z nej, pokiaľ si mimo záberu tejto linky.
Re #27944 KVKV: 1018 dosť obšírne rozprával, takže nemám nejaké obavy. Skôr je to o nechcení pochopiť nutnosť zmeny...
no ja suhlasim s Petrom 55 aj pakistancom....ten navrh noveho LV co sa dostal ku mne, je fakt original nepodarok....napr. navhrovana L30 ma mat trasu Optima Peres Lorincik Optima....no co je toto za kravinu....doteraz to zvladali obsluhovat L22 L25 L38 a vsetko bolo ok ale zrazu to chce nejaku zvlastnu linku??? a taktychto nezmyslov je tam plno......tiez si myslim ze LV nepotrebuje zmenu, az na par liniek (51cka a podobne) jedine co potrebuje zmenu su casy!!!......ked sa toto zosuladi vsetko bude okej.....
Teraz máte všetci ružové okuliare... "joj aké fasa všetko bude", ale keď to už bude bežať budete plakať akí ste boli hlúpi, že ste za to tak krvopotne bojovali...
SOLARIS: Aj ja mozem povedat, ze sucasne mi vyhovuje. Do roboty sa dostanem bez problemov, tak niet co riesit. Ale terajsi system vyhovoval mozno pred 30 rokmi. Sucasne trendy mhd su ine.
Súhlasím. Zrušiť niektoré linky a niektoré mierne upraviť, hlavne intervaly. A ja nevidim na tom nič zle že skoro všetko ide cez NO - je to dobrý prestupný bod. Proste nosné linky by som nechal a ostatne prispôsobil.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.