Aha a prekládku zabezpečí mechanik, ktorý každého na dielni víta slovami: čo treba, som tu sám... ?
To bude ľahšie skompletovať desiatku... čo sa vraj aj robí.
ten vtip je super a tie vystrihovačky ? ano dá sa tak povedať hľadala som ich viackrát , ale vidím , že to bolo na nesprávnom mieste neovládam tak dobre net aby som vedela dokonale na ňom surfovať . my staršia generácia už nám stačí čo potrebujeme a to je dosť. Ináč ďakujem pekne za pomoc už mám poskladané ❤ ? ? ? ❤ ❤
Hehe, súdruhovia zo Severnej Kórei sa chystajú kupovať dvadsať tétroják z Práglu (väčšinou SU, ale na zozname sú aj nejaké 40ročné vozy)...naše (by?) sa im neľúbili? ?
Váženy pan matway nie som ako ste to nazval priatelka atd,som manželka jedneho vodica v Ke a viem sa hlboko vžiť do situacie DPMK.Moj manžel chodi denodenne domov a stažuje sa na problem v DPMK.A čo ja vidim v celej problematike,len jedno že postupom času dopadnete každy jeden takto ako ten vaš kolega.
noo,Vážená cestujúca,neviem posúdiť,či ste známa,suseda,priateľka abo čo iné k vodičovi mhd,ale musím uznať,že stojíte pri ňom...sledoval som presne tú istú reportáž,a ja sa nebudem hambiť napísať,že bol na jojke,že tam bol vodič s reportérom v kabíne,no poviem to tak,ako to je,že vy v tej kabínke nesedíte,a pokiaľ to nieje Váš spolubývajúci,v akomkoľvek pohľade,neviete sa vžiť do role vodiča...vodič mal problém,ale okolnosti sa tam nepopisovali,mala to byť údajne len nevoľnosť...citujem,,Nevoľnosť u vodiča je nevyspatosť?stres?nedostatočné ohodnotenie jeho práce?nervy z prevádzky?z nátlaku nadriadených alebo cestujúcich?...vedel by som pokračovať,ibaže je to zbytočné...no musím uznať,prísevok vo mne vyvolal dojem...
all:neviem,koľko imh-aďakov sledovalo niečo o vodičoch mhd,ktoré pred malou chvíľou uviedla TV/nešpecifikovaná/,ale bol to príspevok z BA,odkiaľ bola reportáž o práci vodiča,sledovala som to,a poviem Vám,že za takú krátku reportáž si laik ani len predstaviť nevie okolnosti,povedala by som náročnosť tohto povolania,ktoré som tam zhliadla...dúfam,že vodič v tej reportáži nebude mať problém,lebo mal reportéra v kabíne,ale nedivila by som sa...povedal všetko priamo a pravdivo,no myslím,že toho bolo o mnoho viac,len takýto šot aj čosi stojí,takže všetko podstatné tam ani nemohlo byť...ale neva,chcela by som vedieť,či to aj niekto z Vás sledoval a pripísal problematiku a náročnosť tohto povolania...mne netreba odpovedať,poznám kde,čo,prečo a ako,skôr fakt Váš názor...
Z tohto príspevku súdim, že súčasný sedlový interval 10 min. po Triede SNP považujete za dostačujúci.
S týmto by som ja osobne teda nesúhlasil, lebo všetky moje praktické skúsenosti nasvedčujú tomu, že tento interval v sedle pracovných dní nestačí a sú tam kapacitné problémy. Na "de-preferovanej" trati od Amfíku po Spoločenský pavilón je utrpenie cestovať aj v prázdnej električke a už vôbec nie ako sardinka.