Obratisko by som si vedel predstaviť na mieste súčasnej čerpacej stanice pri zastávke Levočská. To by sa dalo uvažovať o združených zastávkach tram&bus. Keďže sme ale na Slovensku, špeciálne v KE, tak sa treba držať pri zemi. Možno by sa niečo dalo vymyslieť na ploche, medzi ČS a električkovou zastávkou, vyrovnať to tam a zaliať asfaltom by nemalo byť nejakou extra položkou. Autobusy by schádzali po MÚK tak, ako teraz L54 a končili by pri spomínanej ČS. Obratisko a zastávka by boli na tej ploche hneď za zastávkou električiek.
po zastávke Dneperská odbočí L 19 zo Slaneckej smerom na Dneperskú a Levočskou sa okolo Spišského námestia vráti späť na Slaneckú. Pred zastávkou Levočská by sa na súčasnej zeleni popri trati dala vybudovať odstavná plocha pre bus. A ak nie, mohla by sa zastávka vybudovať na Levočskej a potom by sa vracal bus na Slaneckú až tesne pred zastávkou Bukovecká ( nešiel by mimoúrovňovou križovatkou ).
Nečerti sa hneď. Moja chyba, lebo som sa pomýlil, eMareq ma upozornil, že spoje pôjdú po Prešovskej, nie Sečovskej. Lepšie by bolo, ak by z Lingova jazdili spoje trebárs aj v dvojnásobnej kapacite ako L15 a žiadnu novú L30 by netrebalo...
Čo sa týka Dneperskej... Zápchy na vnútrosídliskovej komunikácii sú preto, lebo mnoho áut si tade skracuje cestu. Radšej pôjdú po paralelnej sídliskovej komunikácii ako po Slaneckej, kde je doprava dobre vieme aká. Navyše na Križovatke pri Dneperskej sú dve stopky - jedna na paralelnej ceste so Slaneckou, druhá pred priecestím električkovej trate. K blokovaniu trate by ale dochádzať nemalo, lebo vozidlo nesmie vstúpiť na koľajisko (priechod pre chodcov/križovatku detto) pokiaľ vodidlo nie je schopné celou svojou dĺžkou plynulo prejsť cez koľajisko (križovatku/priechod). Na Slaneckej ale nie je pripájací pruch, tak sa tam treba "zipsovať" a každý sa tlačí čo najrýchlejšie z vedľajšej cesty.
tam už pomaly ani električky nechodia takže pokojne tam môže stáť... ešte by tam mohli dať električkám značku daj prednosť v jazde ako na kruháku na Moldavskej ?