Ake len aby bolo? Na každej zastavke to bude na 90% rovnake, tu ide o to, že nenapchaš napr. na Dome umenia kde chodi 19 liniek do tej vitriny všetky CP plus všetko okolo, takže sa niečo menej dôležite vynecha. A su na to schemy, takže to nebude ako doteraz, že prišiel robotnik a nahadzal si to tam jak sa mu chcelo.
úplne spokojný stav nebude nikdy, ale môže tu byť stav, ktorý sa bude pozdávať všetkým. Ide aj o to, čo si kto predstavuje pod spokojnosťou. Niektorí si myslia, že im bude chodiť MHD až k bráne každých 5 minút. Takým, samozrejme, nebude nikdy vyhovené. Ale bežným cestujúcim, ktorým nerobí problém prejsť 200 - 300 m k zastávke, počkať si 5 - 10 minút na spoj, sa vyhovieť dá. Len netreba zabudnúť na 1 zásadný košický problém: prestupy odrádzajú.
Ja si myslím, že najlepšie by bolo, keby si každý, kto využíva MHD, vytvoril svoj CP s linkami, kde najčastejšie cestuje. Bolo by tu síce X liniek (okolo 100 000), ale všetci by boli spokojní ... ?
Len kto by to zaplatil ?
Tieto debaty tu na fóre sú jalové. Vždy, keď sa niečo zmení v CP, hneď je tu tisíc návrhov, ako by to bolo lepšie, všetci sú odborníci na MHD. Ja stále hovorím: nikdy nebudú všetci spokojní ... ?
samozrejme ze L18 by bola koordinovana iba s L15, s trolejbusmi by to neslo, ale co sa tyka subehu tak to sa da povedat aj o L17, ktora navyse sa s trolejbusmi dalej dvakrat stretne!
hej, len mi to nedalo, keď vidím, ako naraz by boli nie veľmi koordinovateľné L 15 a L 18 Sečovskou v smere na NO s L 18, L 71 a L 72 prichádzajúcimi z Mieru - pri uvedených intervaloch
aha,cize mimo spicky na NO kazdych 20minut, a do oblasti watsonova, amfik.. sa ani neda dostat.. nehovoriac o tom ze ten moj navrh aj usetri spoje, namiesto L17 bude behat L18. a L50 a L55 vobec nebude treba