Jedna NP a už ju chceš dávať do súpravy s 359, ktorá ani nemá ako ísť do súpravy (jedine ako zdochnutý vlečný vozeň). NP "súpravy" tu už máme, treba nejaké NP električky ukázať aj na linke 2 alebo 4 napríklad, kde nie je šanca, aby sa ukázalo KT.
Mohli by sa vymeniť koľajnice aj po začínajúcu vysokú koľaj za zastávkou NO, a taktiež od Verejného cintorína po VSS, križovatku včetne prejazdu cez cestu. Tým pádom by sa to napojilo na už rekonštruovanú trať pod mostom VSS a tiež rekonštruovanú trať na moste VSS. Ak by sa ešte v budúcnosti uvažovalo o celkovej oprave trate na sídlisku Nad jazerom, linka č.3 by bola prvá ktorá by jazdila po koľajniciach ktoré sú vo vyhovujúcom stave po celej jej trase ?
A to bol Liberec so svojim vozovým parkom na tom dosť biedne... My sme električky predávali, darovali a aj tak môžeme ktorémukoľvek mestu stav ich vozov len závidieť.
hmm novostavba ...ehm neviem ci je to dobre ...radsej by som prerobil nejaku staru T3 ... je to lepsie samozrejme ... no este nie som logista na tolko ze by som vedel posudit ale z mojho hladiska by to bolo lepsie ... nejaku uplne staru T prerobit .-... no musia sa vyjadrit kompetenti ...
Podľa mojho nazoru z elektricky evč. 359 by nebolo dobre robit nejaku ciastocne nizkopodlaznu elektricku. Z 359 by bolo dobre urobit povodnu 359 v preklade pojazduschopnu teda aby uz konecne jazdila bez problemov ... akosi ju vzkriesit . Ta ked jazdila si ju este pametam za starych cias bola super ... ale praveze s tych starych T3 by bolo dobre urobit ciastocne nizkopodlazne elektricky teda varia ... no zalezi od fin. moznosti DPMK ... ale DPMK sa podla mojho nazoru malo zaoberat spametanim 359 a modernizaciou aspon ciastocnou ostatnych starsich elektriciek z dovodu bezpecnosti nielen cestujucich ale aj zamestnancov DPMK...
Ako píše tbus, po hokejovom šampionáte, presné dátumy snáď kompetentní už majú. Yogi nižšie spomína, že park pred Dargovom je oplotený, cezeň povedie cesta, resp. severné rameno zbiehajúcej sa cesty do tej nechutnej 6-prúdovky. Spolu s tou cestou by sa mala riešiť aj úprava trate. Všetko sa to robí tak, aby sa maximálne minimalizovali náklady a teda nepreloží sa ani steblo trávy naviac, než je nevyhnutné. Čiže napríklad splietka z Južnej triedy bude smiešne krátka, len toľko, aby bola výhybka pred krížením s cestou, no na to, aby sa do nej vošla súprava môžeme zabudnúť. Podobne je to s chodníkmi, ich šírka bude taká, aby vyhoveli normám takmer na spodnej hranici (čo už na tom, že je to jedno z najexponovanejších miest) a takto by sa dalo pokračovať.
A áno, všetko to hradí investor, keďže ide o vyvolané investície, ktoré sú nevyhnutné k uskutočneniu projektu toho parku.
Na Námestí osloboditeľov sa začalo s oplotením parčíka pred Dargovom.
Inak, myslím si, že tento rok bude minimálne reko trate na NO, keďže to súvisí aj so samotnou dopravou pri Auparku. A pokiaľ viem, tak iná reko tento rok ani nemala byť.
Keď je to nič, tak prečo sa to nerobí? Tie slimačie jazdy z Furče, odbočenia, či zjazd do Mlynského náhonu sú príšerné.
Na stránke nie je nič, lebo ide o tú rámcovú zmluvu na dodávku vozidiel, ktorá bola uzatvorená pred pár rokmi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.