Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #65704:
Strata času pre koho - pre cestujúcich ? No ak máme prestupnú tarifu a nadväzovali by spoje, neviem prečo napríklad cez víkend by to nemohlo tak fungovať? Jedná sa o tuším 2 spoje za hodinu L 20. Linka 26 tak funguje, je prípoj k R..

A ak spomínaš Poľov a Pereš, o.k, ak musí tam jazdiť bus - no prečo by nemohol končiť pri OPTIME, (al. Moldavská ), tam umožniť prestup na ED ? nieje to bližšie ako ťahať tie linky cez mesto až na Ťshanovce, či KNV, či Krásnu?

Neviem, možno sa mýlim, ale jeden čas aj tak fungovala na Pereš doprava v sedle L 30 - Pereš - OPTIMA...
Reply on: VLK #65703:
,,,, no ved práve, súbeh a súbeh - je to vec názoru ako si kto ktorý úsek ako vysvetlí...

No ale vidím že je tu viac názorov na túto tému, ako prísť k "uspore" autobusov v dnešnej dobe, ak je ich stále nedostatok - posilnením ED dopravy. Tak či tak chcelo by to porozmýšlať fakt komplexne o zmenách v linkovom vedení..

A ešte ak spomínaš rok 2008, že bola väčšia zmena liniek, ano no len v AD doprave, nepamätám kedy naposledy nastala nejaká veľká zmena v linkovom vedení ED ? Akurát vtedy ak sa rušili postupne linky 8, 5, 1 ....

Je to na dlhu diskusiu a na viaceré úvahy,, No malo by to ale zaujímať viac kompetentných v DP a nie nás .. ?
Reply on: Peter55 #65707:
Ach, mas pravdu ? Ludvikov dvor
Pardon
Reply on: 110mat110 #65706:
Rovno do Jasova ?
Reply on: tbus #65704:
Na Valcovniach vidim problem s otacanim busov ktore by museli ist az na Lorincik.
Prestup na VA USS je viac menej odveci, aj ked lepsie ako nic.
Ohladne prestupu na Peresi a Polove, dalo by sa to vyriesit dobudovanim cesty az dole na zastavku ED na peresi by sa mohla napajat pod mostom smerom na Lorincik/Malu Idu, s Polovom by to bolo trochu tahsie. A keby sa este vybudoval system elektricka caka na bus tak by to podla mna fungovat mohlo. Lenze vidim "pracu" MC ktore nie su schopne vybudovat normalne zastavky. Vid Polov-Razcestie smerom do KE.

Ja nestrkam hlavu do piesku. Rad prilozim ruku k dielu napadmi. Problem je v tom, ze viac ako par napadov poskytnut neviem a vsetko je to v rukach starostov a inych "dolezitych" ludi ktori ako keby nechapali kde treba investovat
Reply on: VLK #65702:
Prestup autobusov zo Šace by sa dal riešiť na Valcovniach, voziť všetko na VA je zbytočnosť a strata času, na Valcovniach je už dávno vybudovaný ukážkový prestupný uzol z autobusu na električku, no horšie je to s Perešom atď. , do tých častí v súčasnom stave musí jazdiť autobus.
Reply on: Rudyke902 #65701:
zas nemôžeš všetko brať úplne doslovne, inak by nemohol byť súbeh Nám. osloboditeľov - Krajský súd - SOŠ automobilová a mnoho ďalších ?
Reply on: Rudyke902 #65699:
problém súbehu rýchlodráhy je známy - ale zatiaľ neriešiteľný... neexistujú vhodné prestupné body pre Pereš, Lorinčík a Poľov - vykladať ľudí pred obcou a nechať ich prechádzať cez cestu pre motorové vozidlá... ?
rovnako si viem predstaviť ako by sa postavila Šaca k tomu, aby sa na VA USS prestupovalo do električiek... iné by bolo potiahnutie koľají do Šace...
13, 52 a 52L, rovnako ako 20 a 20L mala byť vyriešená k 1.11.2011, avšak tu sa záhadne obrátil názor starostu Krásnej a tak zo zmeny nič nebolo...
k tomu, ako sa samospráva stavia k MHD si stačí pozrieť nedávne postoje THC a Furče...
Reply on: Adamcool #65695:
S tou rýchlodráhou sa dá len súhlasiť - a takých tých súbehov je viac , aj ked kratších (napr. spoločenský pavilón - carefur - linka 34.. )
Reply on: tbus #65691:
,,, a ved práve to je na tom to zlé,,,

Reply on: Peter55 #65686:
,,hm, tak neviem či lepšie či horšie - ale napríklad ako to už bolo spomenuté tu - tá rýchlodráha - boli časy keď sa využívala viac - jazdilo na nej viac spojov aj v sedle, a to ani OPTIMA ani BAUMAX a HORNBACH a KAUFLAND ešte nestáli.. Je tam tiež súbeh a dosť značný, a vieme že dnes pre USS je kapacita omnoho menšia ako kedysi, tak práve preto by sa dala kapacita "využiť" aj na odburanie súbehu.. to je len jeden taký príklad ako ušetrit trocha busov.. No je to na veľku debatu , takže nebudeme sa tu natahovat zas, o.k?
?
Reply on: Adamcool #65697:
aj ja viem o čom hovorím a na čom všetkom sme 2 roky pracovali... ?
Reply on: 110mat110 #65696:
Ja si to nemyslím. Možno aj ja tuším správne, kde je problém ale ti musím povedať že takto sa nikde nedostaneš. Keby ľudia neboli schopní meniť veci, možno ešte stále by sme boli pred 89! Lebo keď zatlačíš na pílu, čo nebudú čakať, tak cuknú späť a možno sa budeš diviť, čo všetko sa bude hneď dať urobiť. Iba tou jedinou veľkou podmienkou je chcieť. A chcieť nie tu od počítača 5 minút ale chcieť aj pár mesiacov, spojiť sa a ísť si za tým... Viem o čom hovorím ?
Reply on: Adamcool #65695:
zbytocne to tu omielas stale dookola. My (myslim ze vsetci) vieme kde je problem a aj ako sa da riesit. Nanestastie riesenie je zatial vnedohladne.
Reply on: VLK #65693:
Ja mám iba jednu skúsenosť s EUfondami a to bolo keď sme vybavili opravu športoviska a išlo to celkom rýchlo tak preto hovorím 🙂 Celkovo máš asi pravdu, písal som že sa do toho nevyznám, hovorím iba môj laický názor. S tými návrhmi.... nevadí 😃

Čo sa týka reorganizácie liniek - ZAKÁZAL by som súbeh autobusov s rýchlodráhou s tým, že by boli vytvorené prestupné uzly (ale nechce sa mi to všetko sem vypisovať ako si to predstavujem 🙂 Jednoducho DPMK má obrovské rezervy v tom, že ZBYTOČNE plytvá a nebol by problém to zmeniť 🙂

Samozrejme treba ZRUŠIŤ súbehy liniek. Totálna volovina linka 52, 52L, 13 a električková dráha na Jazere - PLYTVANIE!!! a to nie len také že pol kilometra....
Reply on: VLK #65693:
Reorganizácia po košicky: zrušiť zlé linky, posilniť dobré linky, ale NA MOJU LINKU NEŠAHAŤ! ?
Reply on: Adamcool #65690:
plus neviem čo vy Košičania máte stále s tou reorganizáciou liniek ❓ to vás to toľko baví ❓ na jednej strane stále chcete reorganizovať, lebo to nie je dobré, na druhej strane nechcete meniť linky, lebo to nie je až také zlé... hovorím z vlastnej bohatej skúsenosti...
Reply on: Adamcool #65690:
nechápem to posielanie návrhov... dopravní odborníci sú tu na to, aby to vedeli naprojektovať... a zámery sú jasné, problémy dopravy v Košiciach sú stále tie isté a omieľajú sa dookola...

zapojenie mestských častí? výsmech.... vieme, ako sa stavajú k DPMK - ako k dojnej krave... ani len o prístrešky a zastávky sa postarať nevedia...

a naviac, táto problematika je veľmi rozsiahla, o čom nemáš ani tušenia... nie je to také jednoduché, ako si myslíš... skús si pozrieť nejaké realizované projekty, či už u nás alebo v zahraničí... kedy sa začalo s prípravnou fázou, kedy sa urobil projekt a kedy bola prevedená realizácia... aby sa ti trocha rozšírili obzory...

plus, ak sa DPMK vyrovná s OutClaimom, tiež to bude rtvať, kým sa to dá všetko doporiadku aj papierovo...
Reply on: Adamcool #65690:
k tomu druhému odseku, ber v úvahu aj to, že cca 9km úsek tej siete je trať do US Steel , kde sa v sedle premáva jedna - dve električky za hodinu, čiže síce je trať, ale popri nej jazdí viac autobusov ako električiek

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.