Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Iv #67975:
to som nevedel, ale tak 20-ka platí stále ? a na 16 a 22 som zabudol, a poznámku, že novoplany jazdia prakticky len na delených službách
Reply on: 381+383 #67966:
Rekonštrukcia Staničného námestia bez obratiska? To ako budú prepojené trate ŽSR a DPMK? Tipujem, že nijako, prípadne zasa nejakým supermegaukrajinskorumunskokošickým zlepšovákom... Komenského - NMMM len oblúky? To ako oblúky v obratisku alebo na trati? Jedno odbočenie? To, že zastávky sú rozmiestnené v takých vzdialenostiach v akých boli, keď tá trať viedla v podstate cez pustatinu a polia stále nikomu nevadí ako vidím.

Tú Kuzmányho a SNP si tiež viem živo predstaviť. Vymení sa akurát tak zvršok (počas najmenej dvojmesačnej výluky na každé dva kilometre a lá Južná trieda), stožiare trakčného vedenia sa možno natrú a všetci budú šťastní - politici v novinách, majitelia stavebných firiem v nových X5-kách. Rozdelenie rekonštrukcie Námestia Okupantov podľa toho, cez ktorú výhybku bude čo jazdiť - fakt geniálne. Keď už sa musí šetriť na tom, že na južnej strane sa nebude rátať s IDS a použijú sa lacnejšie výhybky, tak to treba dohnať do extrému a robiť to pre istotu na dvakrát. Veď skoro celá Južná trieda je s IDS kompatibilná, prečo by mal byť aj tento 50-metrový úsek, ktorý by ju spojil zo zvyškom siete?

Welcome to Slovakistan.
Reply on: tbus #67974:
5502 je už dispozičný....čiže tá 52, 20 a 33 neplatí...
Reply on: OBUS #67972:
pravidelne jazdia dva, jeden na 52, 20 alebo 33, a druhy najcastejsie na 18, 20, 21, 29, alebo 51
dnes bol jeden na 16tke
Jazdia este niekde okrem KE v pravidelnej prevadzke Novoplany? Na akých linkach ich možno vidiet najcastejsie? ?
Reply on: Kona #67970:
Ale tá cena! ?
Reply on: Tatranka #67969:
Už vidím tie rumunské napodobnené Astry, čo si vyjednal. Fakt šrot nadovšetko ? ?
Reply on: stn35 #67965:
Pred chvíľou som dojednal kontrakt na 41 kusov...http://www.astra-passengers.ro/index.php?link=produse&pid=15#!prettyPhoto[galeria]/0/
Jednu mi dali grátis a ešte sme aj tak ušetrili 10 tisíc Evri,ktoré sa použijú na nákup nových odpadkových košov s LED podsvietením na zastávky MHD v Starom meste ?
Reply on: stn35 #67965:
Snívaj ďalej... ?
Reply on: 381+383 #67966:
čiže VSS križovatke sa najbližsie roky oprava neujde?
Reply on: stn35 #67965:
V rámci obdobia do roku 2015 sa budú rekonštruovať:
- projekt IDS - Nám. MMM - Kuzmányho - Nám. osloboditeľov (len severná časť križovatky) - Staničné námestie (mimo obratiska),
- projekt MED - Havlíčkova - Nám.MMM (oblúky plus ľavé odbočenie); Čsl. armády - Amfiteáter - Trieda SNP - kruháč - Moldavská - Krajský súd; križovatka Nám. osloboditeľov južná strana.
..ale podme spat k hlavnemu a dlhorocnemu problemu a tym je IDS v Kosiciach..jeho realizacia z eurofondov- OP Doprava ,ktorym sucastou bude aj vymena kolajnic po trase Stanicne namestie-Dom umenia-Hlavna Posta-NMM, dalej trasy el c.9 teda Amfik- Trieda SNP -Zelezniky-Jazero +Juzna trieda + v 2.faze dobudovanie trasy z NMM na smer Tahanovce a Furca(popri Hypertescu) toto by mala byt a musi byt priorita pre mesto pred samotnym nakupom nizkopodlaznych elektriciek(prip by sa to malo robit sucasne) ,pricom stale verim ze nakoniec zvitazi zdravy rozum a mesto sa dohodne so Skodou Plzen(resp tender na nakup vyhraje Skoda Plzen) a ze nam ako mestu na zakazku spravia nieco na styl for city T15(Riga) alebo T26(Miskolc) samozrejme v takej cenovej hladine aby to vyslo na tych 40 suprav(resp voznov-presne detaily neviem) ako je napisane v podmienkach obnovy vozoveho parku..vsetko je si myslim vecou dohody na zakazke medzi samotnym mestom a zavodom(v tomto pripade Skoda Plzen a.s.)
Reply on: Jack37 #67960:
1. 12. 2004
Reply on: tbus #67954:
V beznej praxi to tak funguje a je to dobry biznis, neviem ci s kreditkami ale napr. kupis si nejaky profi program za €1000 s rocnou licenciou a este platis po pende alebo kile za zplaty - ano platis zato aby ti fungoval program, ktory nefunguje alebo je nespolahlivy koli chybam vyrobcu.

Ine to nebude ani co sa tyka mobilov, pocitacov, aut a dalsich technologii. Kupis tu vec za drahu palku a este platis a stracas dalsi cas s tym zeby to aspon nejak islo. A to uz ani nehovorim ze ako zakaznikov vydieraju firmy ktore vyrabaju stroje a mechanizmy pre priemysel.
Takže sa teoreticky mohol už vtedy použiť čip Mifare DESFire, keďže sa vyrábal od roku 2002. Oba síce už sú prelomené, ale bezpečnosť mohla byť oveľa vyššia, prelomenie DESFire trvá podstatne dlhšie 😛
Reply on: Jack37 #67960:
Používať sa začali cca okolo 2004-2005 ?
Reply on: TA #67959:
Kedy sa začali používať BČK v KE?
Reply on: monoblok #67946:
smutné na tom je to, že súčasné nedostatočne bezpečné karty sa vydávali aj po tom, čo sa navonok prejavilo ich jednoduché prelomenie. Teda už v čase, keď sa predávali, DPMK vedel, že nie sú bezpečné a predával ich naďalej s tým, že budú platiť minimálne 5 rokov.
Reply on: Kona #67952:
Bez urážky, ale práve prečo iba na R? Na iných linkách by neboli potrebné (napr. L9)? To, že sú rýchlodrážneho charakteru neznamená, že musia jazdiť iba po rýchlodráhe.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.