Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Blá blá blá...

Kompetetntní z DPMK robia, čo môžu. Za to, že časovanie výluk prebieha takto debilne, nikto v DPMK nenesie žiadnu zodpovednosť. Vozový park je daný a z toho treba vychádzať. Osobne nezávidím nikomu, a myslím tým konkrétnych ľudí, ktorí riešia tieto problémy a ešte v časových stresoch a zmätkoch vyvolaných neschopnosťou realizátora prác na rekonštrukciách tratí. Všetko sa dolaďuje počas ostrej prevádzky, takže predpokladám, že tento stav v nasadení vozidiel sa ešte môže meniť.

A riešiť tu nejaké farebné zladenei PX? ? ? ?
pravdupovediac si tiez myslim ze ten pomer elektriciek jednosmernych a obojsmernych by mal byt taky aby nevznikali tie vtipne situacie ako je momentalne vidiet...dve T3 spojene zadkom pritom je vyuzitelna len jedna..mi to pripomina rusku komediu ? ale co uz je fajn ze sa DPMK nejak vynaslo riesit tento problem takymto sposobom, len aby posilnila dopravu v meste. trosku mi je sice nejasne preco na linke 6 su dane tieto tvory a na linke 9 obojsmerne vozy.nehovorim ze vsetky no videl som ist asi jednu alebo 2 deviatky s obojsmernou moznostou a chudaci sestky sa trapia s ritkacmi...ale tak to je uz jedno..ja som nie sofer hlavne, ze sa povozim z bodu A cez milion prestupov do bodu B...dajak to zvladam ?
Reply on: tbus #75870:
kde som pisal ze chcem navysovat LEN obojsmerne?myslel som tym aby mesto nekupovalo len jednosmerne ale myslelo do buducna aj na obojsmerne supravy..v tom zmysle to malo byt, teda pisal som o vyvazenom zachovanom pomere oboch druhov brik, no zjavne sa to tu stretlo s nevolou poniektorych ktori to nespravne pochopili.. ale ok, nechajme to.. ?
Reply on: hmozdinka #75856:
ak sa ma zachovat pomer obojsmernych a jednosmernych, preco potom chces navysovat pocet obojsmernych?

(cital som tvoj prispevok cely, a viackrat, nejde mi to do hlavy) ?
Reply on: hmozdinka #75867:
Aha, tak podla teba je super nakupit "len tak" zopar obojsmernych elektriciek (ktore su drahsie a maju menej miest na sedenie), ktore vlastne vobec netreba, a okrem tejto vyluky ani nebude treba, kedze v beznej vyprave staci jedna-dve obojsmerne na linku R4 (v nedelu linku 5). Tak ich budeme mat PRE ISTOTU hned niekolko ved preco nie, co ak by nahodou zasa nieco vyhrala duha a naraz odstavila vsetky uzly v centre mesta. ?
Reply on: hmozdinka #75867:
tych 15r by som poopravil na desiatky rokov,tam som sa sekol.. ? takze ked sa nevymenia alebo neodpredaju teraz tak uz asi nikdy sa ich potom mesto nezbavi..resp budu moct ist uz len rovno do srotu tak ako koncia teraz obdobne T3(kedze u nas vsetko jazdi systemom "do uplneho rozpadnutia") teraz by tie dlhe federalne obojsmerky mohli este vyhodne odpredat do rozvojovych krajin..
Reply on: Peter55 #75866:
opat si to zle pochopil, myslim ze tebe nieco pisat je uplna zbytocnost.. ? takze sa zdrzim dalsich zbytocnych reci,aj tak by si si to opat vsetko obratil na "svoju pravdu" a len by som hrach na stenu hadzal.. a k tomu zaveru.. poslednych 15 rokov sa napr nemenili kojajove rozvody lebo neboli financne prostriedky dlhe roky a zrazu sa menia prakticky v celom meste kedze mesto dostalo moznost a sancu z eurofondov..ani briky sa nemenili 15r a uz sa zacal obmienat vozovy park..a mohol by som pokracovat..a stav sa ze sa vymeni aj ostavajuci vozovy park brik v dohladnej dobe a ked sa aj nevymeni nakupi sa par obojsmernych nizkopodlaziek do zasoby hned ako sa dokoncia trate v meste.. a stare KT8D5 sa budu neskor postupne vyradovat ako budu dosluhovat, alebo sa vyhodne odpredaju..
Reply on: hmozdinka #75863:
Ty nechápeš sam seba čo píšeš. Hneď na začiatku nadávaš na JEDNOSMERNÉ LFka, že načo nám boli a sú teraz nepoužitelné. To znamená, že podľa teba sa mali kúpiť miesto nich nejaké obojsmerné vozidlá ktoré by nam neviem na čo boli zbytok ich životnosti keď tu máme KT. A k tomu tvojmu pomeru aj aj len toľko, že ten s aposledných 15 rokov nemenil a tak skoro asi meniť nebud elebo to NENI POTREBNE vzhľadom na to čo som ti napísal nižšie.
Reply on: veteran #75860:
Koncepciju? Vof Košicoch? Éééééé...Keľo je provizija za vypracovaňe koncepcii koncepcije koncepcije? ? ? ?
Reply on: veteran #75860:
Kusé ukončenie trate v Petržalke bez obratiska nebola až taká nevyhnutná podmienka Bruselu pre nákup obojsmerných električiek (alebo naopak nákup obojsmerných električiek neovplyvnilo ukončenie trate bez obratiska), až tak veľmi, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať...
Reply on: Peter55 #75862:
ja o voze, ty o koze ? myslim ze sme sa nepochopili..este raz kde tam pisem o samych obojsmernych vozoch ako si mi to Ty vo svojej reakcii vnutil a definoval? treba vo vhodnom pomere aj take aj take a v tomto sa v podstate s viacerymi zhodujeme..
Reply on: hmozdinka #75856:
Hneď v prvej vete nariekaš, že sa kupili JEDNOSMERNE Varia.
Reply on: Granite01 #75855:
To čo si napísal sa nijak nevylučuje s tým čo som napísal ja, ja som reagoval na vzniknuté skutočnosti, nie že obhajujem tento stav.
Reply on: hmozdinka #75856:
Obojsmerné vozy: hej, ale potom čakaj dotieravé otázky z Bruselu, že prečo pýtame peňeži na obratiská. V tomto smere si odporúčam pozisťovať niečo z tohto súdka z Bratislavy (nákup vozidiel vs. konečná v Petržalke).

Tu treba konečne spraviť koncepciu rozvoja koľajovej siete v meste s dôrazom na polohy/typy konečných zastávok a s tým spojenými zázemiami a polohy prípadných koľajových spojok, resp. iných manipulačných koľají. To o zastávkach inak platí aj pre autobusovú dopravu. Na základe toho zistíme, či obojsmerné a/alebo jednosmerné, v akom pomere a tak.

Ale už vidím, ako toto dopadne... V roku 2019 sa narýchlo zbúcha „súťaž“ s vopred jasným víťazom a zasa sa nakúpi nejaký absolútne najmodernejší šunt ? Aby v Bruseľi ňepovedzeľi, že ňechceme peňeži ?
Reply on: monoblok #75857:
Lepsie ako jedna pani, ktora si to vsimla az ked narazila do boku elektricky 😃 Po pamati uz nejazdia len soferi ale aj ludia v MHD 😃
Reply on: monoblok #75857:
To neva...?
Reply on: Tatranka #75850:
Sa ospravedlnujem, hned mi nenapadlo, ze su dvere na opacnej strane.?
Reply on: Peter55 #75854:
precitaj si este raz a poriadne moj prispevok, kde tam pisem o samych obojsmernych vozoch? ❓ tak mi laskavo nepodsuvaj do ust nieco co som nepovedal.. pisal som ze by to malo byt rozumne vyvazene a teda by sa mal minimalne aspon zachovat aj do buducna tento pomer obojsmernych vs.jednosmernych ked uz.. ? a kedze budeme mat nove trate takmer v celom meste a k dispozicii este budu mozno nejake eurace z EU,tak sa stavim ze sa zrealizuje aj nejaka vozova obmena dlhych obojsmernych suprav..(aj ked su novsieho vydania) a o to zvlast ked sa tu nezmyselne vyraduju a likviduju napr take urbina co su datumovo este novsej vyroby..
Reply on: Peter55 #75854:
Až na jednu maličkosť. . . nikde v civilizovanej krajine by výluka takého rozsahu nebola, keďže rekonštrukcia by sa riešila priebežne a nie ako tu, všetko a naraz.
Reply on: hmozdinka #75851:
Výluka takého rozsahu kde treba toľko obojsmerných vozidiel ako teraz tu ešte asi nebola a dlho ani nebude, takéto rekonštrukcie tratí sa robia raz za cca 30 rokov takže neviem načo by nám tu behali 30 rokov do ďalšej takejto (ak vôbec ešte nejaká takéhoto rozsahu bude) výluky samé obojsmerné vozy. Pre prípad výluky DPMK disponuje obojsmernými vozmi a naďalej aj bude, pretože KTčka ešte ani zďaleka nie sú pred koncom životnosti narozdiel od nahradzovaných T3 za ktoré sa kupovali LF2+. Ako píšem takáto situácia nastáva veľmi zriedka, ako väbec v KE takáto bola, pretože v 90 rokoch bola väčšina ak nie všetky KT zjednosmernené, takže klídek.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.