Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #9993:
Btw autor tým nechcel tvrdiť, že Plzeň nedajbože rozpredala KTčka...
Citujem komentár k fotke: "Fotografie vlevo ukazuje nejen vytrhanou vnitřní kolej smyčky Bory, ale také soupravu PX nasazenou z důvodu rekonstrukce Košutecké smyčky a nedostatečnému počtu provozních vozů KT8D5."
(pozn. majú ich 12)

A ešte starší komentár k čipovým kartám v Plzni:
http://tramvaje.plzenskamhd.net/cipovky.htm
...a kebyže rozpredáme všetky KTčka, možno skončíme aj takto:
http://tramvaje.plzenskamhd.net/bulvar9/217-218-PX-2p.jpg
?
Reply on: Nodes #9987:
...a v neposlednom rade kulturou a sposobom zivota obyvatelov Kosic....
Diggi: za ten update máš moju pochvalu a respect
? ? ? ? ?
Reply on: Sarko #9973:
Vies, ze ma napadlo aj prezentacne fotenie, prip. skusobne jazdy? Prave kvoli bielym ceduliam v predu aj na boku, nalestenej kasni...Len som si myslel, ze cisla vozov sa striekali az po dodavke do KE, takze som tipoval na nejaku prezentaciu novych vozov niekde v KE.
Ak by bol voz na skusobnej jazde asi by uz mal na tych tabuliach nieco popisane...
Reply on: Papyr #9985:
Zeby som potom cestoval v inej Plzni? Pretoze nebolo ziadne reko interieru, a na pocudovanie som si nemusel citat navod, ako sa tam oznacuju CL, pretoze mi vystacili skusenosti z Kosic-teda tie iste mechanicke oznacovace...(po citackach boli len pozostatky na drzadlach)
A pochybujem,ze by stihli taku obrovsku zmenu za 2 mesiace-t.j. od mojej poslednej navstevy.
Astry? Nie je vsetko zlato, co sa blysti...V KE by asi velku slavu nemali. Vychadzam aj z toho, ze elektrickove siete su diametralne odlisne-z toho vychadza aj hlucnost...
Reply on: mišo h. #9986:
Bratislava je na tom 3krat lepsie ako Kosice
Reply on: mišo h. #9986:
Ma to viacero pricin. Neodborne, presnejsie amatarske vednie podniku, nepristupnost novym, inde uz overenym myslienkam, rozkradanie financii, vztah k praci...
prečo je to u nás horšie ako kdekoľvek inde ? teda osobne si myslím, že v Bratislave je mhd odporná, ale to je kvôli tomu, že tam je doprava vo všeobecnosti úplne zle riešená
Reply on: Balky #9966:
Vcelku suhlas, az na to, ze Kosice nemaju 21Tr a Astry ako Plzen, nemaju skoro vsetky T3 po reko interieru ako Plzen a tiez ze v Kosiciach je jazda elektrickou podstatne hlucnejsia, pomalsia a drncavejsia, ako v Plzni. Takisto sa Plzen od Kosic lisi tym, ze v Plzni su nainstalovane okrem madarskych stikatiek jednorazovych CL tiez citacky kariet s dotykovym displejom, na ktorom si pred prilozenim karty mozes zvolit, ci chces odpocitat cestovne za 15, 30, 60 alebo 180 minut. O rozdieloch medzi CP kosickych a plzenskych elektriciek radsej pomlcim.
All: Ďakujem všetkým za opis fotky, ja som myslel že to je smerom na Terasu od amfiteátra. ?
>>> Ak by si niekto chcel pridat do zbierky kupony na MHD 1991-2005 (ziacke, normal, KIDS-SAD; skoro bez prerusenia sledu), nech mi napise na miroslav.vrlik::mailbox::sk. ("::" nahradte @ a .) Plati do pondelka, potom ich vyhodim... ☠
Reply on: Balky #9966:
Nuž, Plzeň si okrem legendárnej prezývky "Przeň" už dávnejšie vyslúžila aj prívlastok "české Košice". Podrobnosti nebudem rozoberať, ale zdá sa, že isté paralely medzi týmito mestami sú.
Ad TA : jednokoľajné, časť trate na Aničku je stále pod asfaltom na Kostolianskej ceste, pri zimnom štadióne, bolo to vidieť pri oprave cesty. Možno trať pokračuje aj ďalej. Donedávna existovala aj odbočná koľaj na Aničku, niekoľko metrov koľají "vychádzalo" spod asfaltu cesty. Teleso trate na Aničke je zarastené krovím, sú tam zbytky po trakčných stĺpoch.
Reply on: SHORTY #9969:
e #9969 čau "ŠORTY" ☺
Reply on: Balky #9967:
otázka : koľkokoľajné trate viedli do Čermeľa a na Aničku?
Reply on: Furčan #9964:
škoda, tie koľajnice tam mohli ostať, možnože v dnešnej dobe by tam v lete premávalo niečo také ako po Hlavnej

Adam Tatranský

Ad foto vozna T3 ev.c. 251, r.v. 1963:
vozen je foteny na skusobnej jazde v Prahe Motole, tato fotka je aj v knihe Kosicke kolaje. Nie je to samozrejme v Kosiciach. Fotku mam od Roberta Maru, co by autora knihy o T3kach.
Reply on: Furčan #9965:
Ak by to malo byť v KE, tak snáď len Južná Trieda a ten kopec vpravo by mohol byť Triton. Ale neviem, ako to v tom čase tam mohlo vyzerať. Ale bude to Praha. Sĺp osvetlenia má základňu svetlú a potom je tmavý.
Reply on: Sarko #9974:
A ešte trocha histórie tohto vozidla:
-séria T3/II, prvá dodaná séria do KE
-rok výroby 1963
-výr. č. 153176
-v roku 1971 prvé prečíslovanie na 290/II
-v roku 1977 druhé prečíslovanie na 254/II
-vyradená v roku 1989 pod #254/II
-v rokoch 1977 až 1989 premávala v súprave 254/II+262/II
(4. až 7. odstavec - info od Dezsa V.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.