V taký čas treba pozerať na podvozky, kde sú medzi nápravami brzdiče. Ťahaný/tlačený voz ich má odbrzdené a sú odchýlené smerom hore. Ak je tma alebo väčšia diaľka, treba pozerať na zberače, ktorý iskrí, ten je na hnacom vozidle. Alebo ešte jedno poznávacie znamenie, pri tlačení vodič nemá rozhľad pred vozidlo, ide pomalšie a cez vysielačku sa dohovára s vodičom z tlačeného vozidla. Vždy treba postupne a rýchlo pozrieť na tieto 3 veci a vždy správne odhadneš situáciu.
No v tej 337 to dosť hádže a divné zvuky to má, ale spravená je celkompekne na pomery DP. Najlepšie je že vodič sedí na sedačke ešte zabalenej v igelite ?
Novinky:
-dnes opäť sólo 361 na LR1,
-dnes v premávke aj sólo 414 zo súpravy 361+414 pravdepodobne na L4,
-dnes v premávke aj 337! Kurz L7,
-a nakoniec čerešnička na torte - vodič z 508 bol informovaný, aby si vypratal vozidlo, že by príprava na prevoz do Krnova? Každopádne, dnes ešte na L9, preventívne by som odporúčal nafotiť, kto má ruky, nohy a foťák
cBCK: je to vcelku dobra masinka, len este je potrebne vychitat uzivatelske chyby a male nedostatky
skoda ze ma nenapadlo vcera fotit, mal som vedla seba polozenych 8 kuskov DELL revizorskych citaciek, len bohuzial moj iPaq nema blesk,boli dost biedne svetelne podmienky...
ak sa to spravne nastavi a naucia sa, bude pohoda...
Tak som sa pohrabal aj v histórii dispečerského fóra a prvý deň prevádzky #512 bol dňa 13.9.2004, i keď iba jedno kolo, pretože sa kazili dvere, dobíjanie a dokonca sa začalo dymieť z 3. podvozka... Následne bola 512 vymenená súpravu T3 #419+420 a neskôr zasiahla do prevádzky až 17.9.2004.
zdroj www.kosice.sk
Návrh rozpočtu mesta Košice na rok 2005
Predkladá: JUDr. Zdenko TREBUĽA – primátor mesta Košice
Spracovalo: Finančné oddelenie, referát rozpočtu a financovania
(vynatok)
Mestská verejná doprava
Východiskovou základňou pre stanovenie výšky bežného transferu z rozpočtu mesta v roku 2005 je poskytnutá dotácia v roku 2004 a fiškálna decentralizácia, ktorou sa mení systém financovania mestskej verejnej dopravy, t.j. dotácie už nebudú poskytované zo štátneho rozpočtu, ale priamo z rozpočtu obce. V roku 2004 bola zo ŠR SR poskytnutá dotácia na bežné výdavky vo výške 211 990 tis. Sk a z vlastných prostriedkov mesta dotácia vo výške 58 000 tis. Sk, spolu 269 990 tis. Sk.
Požiadavka DPMK a.s. na rok 2005 je vo výške 439 580 tis. Sk pri nulovom hospodárskom výsledku. Táto požiadavka vychádza zo súčasne platnej cestovnej tarify bez zvýšenia cestovného a zo zvýšenia výkonov v počte vozokilometrov oproti roku 2004. Podotýkame, že požiadavka nového vedenia DPMK a.s. je vyššia oproti požiadavke predchádzajúceho vedenia, čo nesvedčí o snahe realizovať racionalizačné opatrenia, ako bolo prezentované novým predstavenstvom.
Na základe uvedených skutočností navrhujeme z rozpočtu vyčleniť sumu 302 000 tis. Sk. Strata spoločnosti by sa dala znížiť zvýšením cestovnej tarify, zabezpečením výkonov MVD na úrovni roka 2004 a racionalizačnými opatreniami v podniku.
Vidíš, to mi nenapadlo, pozrel som do histórie a pozerám, že 13.11.2004 som uviedol, že 530 je na SP. Tiež si myslím, že by ju po vykonaní SP nedávali rekonštruovať.
Omni_817
alebo je to:
420 tahana 525
???
no teraz vazne neviem