Reply on: eMareq #9210:
No tak tých chybiciek krásy (niektoré sú kumulatívne, iné bohuzial nové) som v spomínanej brozúrke našiel viacej ako som stihol spísat:
Pre L9 (stará chyba) odchody o 4.11a a 4.30b majú byt správne 4.11e a 4.30f (e,f sú v poznámkach vysvetlené a,b nie).
Pre R1 odchod zo z.st. o 17.77z! (ani sa mi verit nechce, ze 17ta hodina má niekedy viac ako 60 minút :D), správne má byt 17.17z + nesedia rozstupy v ' (minútach) medzi zastávkami a to v oboch smeroch s L5 (L6 s L5 sedí).
Pre zastávku Plynárne má R1 uvedených 10' a L5 9', takisto rozstup je uvedený zle pre zastávku SOU Dopravné pre R1 je 11' a pre L5 10' (od východzej zastávky t.j. z.st.). Pre zastávku OC Optima je všetko v poriadku.
Pre "spätný chod" (-> z.st.) je to tiez poprehadzované. R1 má pre SOU Dopravné + 3' L5 4' od OC Optima. To sa opakuje az do zastávky Zimný štadión, od nej uz všetko sedí.
Pre R7 (stará chyba) je odchod z Amfiteátra 12.43a má byt 12.43z. A tiez to s rozstupmi (v ') medzi zastávkami nesedí v porovnaní s R3, R4. Od OC Optimy majú ku Spolocenskému pavilónu +3', ale R7 +4' atd. Proste ak cestujete R7 tak z OC Optimy na Amfiteáter dôjdete za 13 minút a ked pouzijete R3 ci R4 tak to bude len za 12'.
Vlastne úsek od Spolocenského pavilónu po Amfiteáter je celkovo zvláštny (asi je zakliaty


No a na extrém (ktorý sa opakuje tiez, je porovnanie L18 a L55). L18 má z OD Mier +4' na Kalinovskú, ale L55 +5' - nemusím vysvetlovat rozdiel medzi L55 a L18, pricom L55 by tento úsek trasy mala absolvovat za kratší cas, lenze to asi nieje pravda a zas zaúcinkovali "neposedné minúty", alebo vodic L55 niekde stojí (Kde? Asi v HM Tesco, ide na nákup :D). Proste ked sa chcete z OD Mier dostat na Kalinovskú pouzite L18, inác pri pouzití L55 Vám to bude trvat dlhšie...
Pre L19 je uvedená zastávka "Ovsená" pricom má byt "Orechová."
Pre L15 a L32 je zlý názov zastávky "Orechvá."
Zaujímavý je odchod R5 o 14.59 z Hotela Strojár s poznámkou V (ide do vozovne). S takým dacím som sa stretol niekedy na zaciatku 90-tych rokov, ked si DP dával tlacit CP do novín. Tam tiez spisoval Véckové spoje. Neviem ci niekto túto moznost reálne vyuzije (resp. ci neslúzi len ako informácia), alebo vydavatel predtým dokoncil R4, kde sú tieto spoje uvedené a tak v rýchlosti to umiestnil aj pre R5. Ked sa uz tak spisujú Véckové spoje, tak by sa okrem R4 (kde to opodstatnené je) a R5 patrilo spísat aj u ostatných elektrickových liniek (u ktorých to mozné je), len opät je otázne ci tieto "dovozovnacky" cestujúci aj vyuzije, nakolko nemusí bývat na Tr. SNP.
Zameral som sa ešte na toto: ci na vybraných linkách okrem L11, 30, 31, 33 a 37 sú uvedené nové zastávky Orechová a Termostav. Áno sú (L13, 15, 18, 19 (ked si odmyslím Ovsenú a urobím z nej Orechovú), 20, 25, 27, 32 u expresov len Termostav - tak ako po minulé roky)
Škoda preškoda týchto chýb, niektoré treba opät pripísat na vrub vydavatela najmä na jeho nedôslednost, pricom by stacilo ak by si nad hotovým rukopisom sadol niekto iný a všetko poriadne skontroloval, porovnal s údajmi, ktoré má.
5