No ten komunistický názov "Družstevná pri Hornáde" existuje doteraz! V minulosti sa do tejto novovytvorenej obce pridružili Malá Vieska, Tepličany a Kostoľany nad Hornádom. Len v nedávnej minulosti sa Kostoľany nad Hornádom odčlenili a osamostatnili. Keďže železničná stanica Družstevná pri Hornáde (nie Družstevná nad Hornádom, pozn. pre Furcan&Ikarus) leží v katastri Kostolian, tak sa automaticky tiež premenovala. Družstevná pri Hornáde je aj po odčlenení stále väčšia ako Kostoľany, ktoré od Malej Viesky a Tepličian (tu sídlil "centrálny" obecný úrad), ktoré delí nielen železničná trať, ale aj rieka Hornád.
Take som vam neprezradil? Tak prepacte! Sranda je ze ked sa mi kolega na druhom konci linky prihlasi "Kostolany ...", vzdy sa zlaknem ze kam som sa to dovolal Vyfasovali ste k Cestovnemu poriadku aj zmeny? U nas sa najviac tykaju vlakov 8731 z Presova - pripoj na 222 pre Papyra a novy (neviem cislo) Os Presov - Kysak pripoj na R 612 pre Vladimira
No konecne ja len nerozumiem, preco to zacalo vadit Kostolancanom az teraz a ze komunisticky nazov "Druzstevna" vydrzal az do GVD 2004 To by clovek ocakaval od GVD 1990/91, alebo tak nejako
Piťulko, my nové diskusné fórum nepotrebujeme. Nevymyslel si nič nové, len kopíruješ to, čo tu už dávno bolo. ? Tie na iMHD a MD nám bohato postačujú. ?
Včera dostal SOLARIS 3521 na L30 poruchu. Smerom od Blšáku sa vliekol krokom. Až keď prišie ku mne bližšie uvidel som, že mu spadlo perovanie. Tak sa vliekol až po Palackého. Nervózni vodiči za ním trúbili. Na Palackého "vyhodil" ľudí zavolal zálohu a odvliekol sa na Hornádsku z výstražními. Zanedlho prifrčalala záloha 3526 no v opačnom smere(na NO). Išiel sa otočiť ako L18 na na NO a asi za 5-6 minút bol v zastávke. Ale už 3521-tka prišla z 5 minútovým meškaním a záloha ďalších 5 min. Na Palackého otvoril dvere ani nenechal nastúpiť ľudí a odfrčal ku COLNICI. Na Orechovej 2 cestujúci vystúpili a tak som v 3526 ostal iba ja. Cez Prešovskú doslova preletel a zastavil iba na zast. Letecká akadémia(taký zažitok som ešte zo Solarisom nezažil). Do kopca vyšiel ani nie za pol minúty. Keď došiel na Exnárovu iba sa otočil a na Blšák išiel IBA!!! z 2 minútovým meškaním!!! Asi za hodinu sa vrátila na L30 opravená 3521-tka a odkrútila si svoju službu až do konca.
5244-ka jazdí stále keď je na linke 28 s cieľom ŽELEZNIČNÁ STANICA cez Výšnú Hutku. Asi je to tým, že má najstaršie BUSE.
5203 včera aj dnes na L14 s tým istým vodičom. Dúfám, že bude ešte na L55!!!, lebo je to jeden z najlepších autobusov linky 55.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SOLARIS MANIAK
5244-ka jazdí stále keď je na linke 28 s cieľom ŽELEZNIČNÁ STANICA cez Výšnú Hutku. Asi je to tým, že má najstaršie BUSE.
5203 včera aj dnes na L14 s tým istým vodičom. Dúfám, že bude ešte na L55!!!, lebo je to jeden z najlepších autobusov linky 55.