Tak ako to funguje na zeleznici, tak keby to malo fungovat v uspesnych podnikoch, tak do mesiaca skrachuju. Stari opotrebovani ludia pripeceni na svojich funkcnych stolickach bez najmensieho zaujmu nieco robit, ani nespominam, ze nieco progresivne robit... Ludia na strednych a vyssich postoch bez potrebnej praxe, staci VS titul, ten vsak prepojenie s praxou nenahradi. Takze ti dole maju uplne nevhodne podmienky a naviac ich hlasom nikto nenacuva, horsie je, ze ani nerozumie. Taka je realita. A rusit trate, obmedzovat kadeco, na to mi fakt netreba ani tu vysoku skolu, to zvladne kazdy. Pripravuje sa novy predpis, zase od stola a tak, aby vyhovoval kade komu len nie opravnenym potrebam prevadzky. Tak to vidim ja.
Vševedko
Ad Re #8801:
1) Antizákaznícky tarif je regulovaný štátom takým spôsobom, že Zločinecká Spoločnosť si ho napíše, pošle na MF a tam im ho nejaký úradníček potvrdí a tým vznikne cenový výmer. Okrem toho existencia štátom regulovaného tarifu základného cestovného nijako nebráni poskytovaniu komerčných zliav.
2) Peniaze za závorára sú najviac vyplytvané peniaze v celej prevádzke dopravnej cesty. Peniaze za PZS sa vrátia za tri roky! A samozrejme, že v cena za vlkm sú zahrtnuté AJ tieto náklady. Okram toho tie ceny sú kalkulované úplne nezmyselne, chceš snáď tvrdiť, že najväčšie náklady na prevádzku dopravnej cesty sú na lokálke, kde pred 30 rokmi spravili ťažkú obnovu zvršku, sú tam R65 na SB8 a brúsi to tam päťkrát denne M152.0?
Ad Re #8800:
Rozhodne JE lepšie úplné zastavenie dopravy ako tri, ba dokonca aj päť párov vlakov. Veď železničná doprava sa vyznačuje extrémne vysokým podielom pevných nákladov, takže je potrebné tieto náklady rozpúšťať medzi čo najväčší počet vlakov. Minister dopravy je *o*ot, ktorý doprave absolútne nerozumie a vlak videl prvýkrát v živote, keď cestoval v osemnástich do civilizácie a jeho post je úplne čistokrvnou politickou trafikou za podporu SDKÚ a pána Mikloša zo strany ÚPŽaR. Ale *o*ot je z úplne iných dôvodov - a to z takých, žze nemá ani potuchy o skutočných nákladoch a efektivite.
Na záver - ZSSK+ŽSR dostávajú v prepočte na prepravný výkon a dĺýku siete neporovnateľne vyššiu dotáciu, než ČD. Napriek tomu sú ČD síce nič moc ale proti Zločineckej priamo vzorom zákaznícky orientovanej modernej spoločnosti.