Ja rozumiem, že predĺženie 36 je vcelku efektívne prevádzkové riešenie. Ale principiálne sa takto Maši neadekvátne navýšila ponuka... a preto si myslím, že 32 by sa tam niekde mohla zredukovať (a prípadne aj zladiť).
K 72 ma ešte napadlo - aby ostalo aj spojenie Moskovskej s NO, keby sa z Moskovskej viedla cez Klimkovičovu na Kláštor?
A 19 by sa ukončila na Moskovskej, to jej kľukatenie na KVP som doteraz nepochopil. Ako keby bývam na Klimkovičovej, určite by mi toto prišlo lákavejšie na použitie ako dnešný stav.
to je jedno kolko kto realne čo potrebuje..prestup mal ostat ..predstav si že byvam na Maši a potrebujem prvý ranny spoj napriklad k vlaku.. od Palackeho v pohode prejdem na stanicu peši ale z NO? za mna je toto nezmysel.
Švédsko-Fínski inžinieri s pobočkami u nás, riešiaci široký záber projektov, hoci doposiaľ ako keby išlo hlavne o dopravné stavby. No tak to som zvedavý, koľko projektov dopravnej obslužnosti už majú za sebou a čo sa bude dať od toho čakať. Ale aspoň to prinesie čerstvý vietor.
Tu je otázka, že koľko ľudí tento prestup reálne potrebuje.
Pretože ak už niekto potrebuje ísť na Furču, vie ísť od Myslavy s linkou 72 a od Luníka VIII linkou 17.
Prípadne ešte od Nám. osloboditeľov linkou 71/72.
Ak by bol tento problém niekedy popoludní tak fajn, súhlasím s tebou, ale o takomto čase...
A neviem, či by bolo lepším riešením skrátiť linku 20, pretože potom by zase ľudia z Panorámy stratili spojenie s Furčou, a oni inú alternatívu nemajú.
kto tam nebýva ten bude trepat dva na tri..ak by si zrušil 32 ako sa dostanem do mesta? porad mi..a ano suhlasim s tým že 72 by sa mohla zrušit a nahradit linkami 32 a 36.
Vieš čo, 72ku by som nerušil, ale za mňa je chyba teraz látať plátať súčasné linkové vedenie ktoré je podľa mňa po 17tich rokoch zrelé na komplexnú výmenu a pokiaľ taká výmena nenastane tak zakonzervovať v stave ku 1.10. a maximálne pošteloval odchody ako napríklad nižšie spomínané linky 20 a 32 ráno
Lenže 36 sa predĺžila za minimálne náklady s tým, že sa MČ pomohlo so spojením na sever mesta.
Na linke 36 sa nepridal žiaden autobus, tú trasu do Myslavy a späť vyjazdí v čase prestávky na Moskovskej.
Už sme to tu rozoberali minule, ale na tento smer si nemal proste spoj. A nechať ich prestupovať na Grunte v súčasnej situácií... ehm.
Najlepšie by bolo, ak by v Myslave ostala iba 32 a 36 s tým, že 72 by sa zrušila. Doplnková linka do centra mesta, nosná linka k nemocnici a k severnej časti centra.
Pri ozname o zmenách od 1.10. mám zase pocit, že jediným problémom našej MHD sú najmenšie MČ. A čím viac sa im pomôže, tým viac sa budú sťažovať.
Postavme si otázku inak. Je v Maši kritický problém s kapacitou? Určite nie. Pridalo sa tam už tuším 9 spojov 36-ky. Za mňa by bolo teraz na mieste škrtnúť z Maše 9 spojov 32-ky.
Potichúčky sa tu pridávajú spoje na vzduchvoziacich linkách miesto toho, aby sa vylepšili intervaly na tých nosných. Ja s týmto absolútne nesúhlasím.
Ale tu vôbec nemusí ísť o ľudí z Maše, po ceste je 10 ďalších zastávok. Ak chceme mať atraktívnu MHD tak musia na seba spoje logicky nadväzovať, hlavne v okrajových častiach dňa, v tom sa asi zhodneme. Ja tento spoj nevyužívam, ale niekto môže. Toto spojenie tu doteraz bolo, ale niekto rozhodol, že odteraz nebude. Tak je namieste otázka, či sa to nedalo vyriešiť lepšie, čo sa zjavne dalo.
A kolko ludi bezne vyuziva spojenie Mase a Kosickej o piatej rano, aby muselo byt PRIAME? Z namestia smer furca premava kazdych 10 minut 71/72, 72 dokonca z tej istej Myslavy ako 32. Ponuka je az az...
Ku skráteniu došlo možno preto, že popoludní budú chodiť po novom po 14:00 do KNV až dva spoje navyše, čo som pozeral (niekde uberieš, inde pridáš).
A čo sa týka toho možného skrátenia L20, tam by zase mohli mať obyvatelia Panorámy problém, že by prišli o spojenie s Furčou.
Ak by to bolo opačne, tak by tvoj argument mal nejakú cenu, ale takto...
Takže 4:56 ide L20 do KNV, 4:58 ide L15 smer Exnárova a 5:01 tam príde L32, ktorá tam končí.
Nebolo by logickejšie, aby tam bola ukončená L20 a cestujúci by mohol prestúpiť na L15/L32? Keď už tam zrazu potrebujeme ukončiť jeden spoj.
Čo konkrétne? Napájacie napätie? To už nie je všade rovnaké, nájde sa 600 aj 750. To druhé je výhodnejšie (väčšie napätie znamená pri rovnakom výkone nižší prúd a teda nižšie straty vo vedení), zmena zo 600 V na 750 sa môže robiť pri modernizácii siete. Súčasný stav si viete ľahko pozrieť vyhľadávaním "trolejbusová doprava v X" a dosadzovať názvy miest. Dnes už sú tie články na úrovni, že napätie je v úvodnej tabuľke a nie je potrebné to hľadať zašité niekde v odstavcoch textu. Prípadne zadajte umelej inteligencii napríklad príkaz "napájacie napätie pre trolejbusy v českých a slovenských mestách formou tabuľky" a hneď získate tabuľku.
O 04:56 ide od Nám. osloboditeľov linka 20.
O 05:01 prichádza na Nám. osloboditeľov linka 32.
Snáď mi nechceš povedať, že obidve majú ísť až hore do Košickej Novej Vsi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus