Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #86529:
Odpísal som niekomu inému, plánovala sa nechať 500 alebo 501 ale po tom odstavení v U. S. Steele musia byť v dezolátnom stave.
Reply on: S499.1023 #86528:
500 abo 501
Reply on: jayimhd #86527:
ved viac KT v Košiciach ani nie je celkovo ich počet je 19.
Reply on: jayimhd #86527:
Neplánuje sa zachovať nejakú KT ako histeričák?
Reply on: jayimhd #86527:
A keď sa vozy odstroja, tak spôsobilých ostane tak 10, keď si spomeniem na dielenské historky so sprevádzkovávaním ex-košických KT v Brne.
V štúdii uskutočniteľnosti sa uvádza, že len 17 z 19 KT8D5 je oprávnených na GO.

Predpokladám, že #536 je nespôsobilý z dôvodu kolízie. A čo ostatné?
Reply on: Yogi616 #86525:
tak sorry,mozno som to prehliadol,zameral som sa prioritne na kolajovu dopravu.Ale dakujem za upozornenie,prejdem si to cele a prestudujem.
Reply on: Corey #86524:
To ozaj? Veď si otvor aspoň tú štúdiu, o ktorej sa tu teraz bavia.
Ahojte vsetci,zaujimalo by ma,kedze mame len 1 garaz (Sacu,neratam) je v plane aj vybudovanie novej garaze,vie sa aj miesto kde by sa mohla postavit ?
Nejaký záver ?
Vie si niekto tipnúť, akú alternatívu či A alebo B si mesto vyberie ?
Podľa všetkého táto štúdia nepíše presne o tom že tá a tá alternatíva je rozhodne najlepšia, obe alternatívy posudzuje ako rovnako výhodné, avšak s tým, že tá čo počíta s obnovením trolejbusovej prevádzky má o trochu vyššiu cenu z dôvodu, že tam bude potreba kompletne opraviť trolejové vedenie, meniarne a podobne. Veľmi ma zaujíma aký bude výsledok, pri výbere alternatívy A, aké budú argumentácie, prečo sa neobnoví trolejbusová doprava, bude to ešte zaujímavé.
Reply on: Dispecer #86521:
Vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka.

Busy – prvý dojem: Pozerám, že CNG náklady sú vysoké, nízka cena paliva je tiež minulosťou, z toho tam kuká útlm. Elektrovozidlá majú v tých tabuľkách typicky ekohujersky skreslenú ekologickú záťaž (nulové emisie haha) a ešte sa asi dosť neprejavila životnosť batérií, hoci správu som pozeral iba povrchne, možno som to prehliadol. Som rád, že sa dosť analýzy venovalo aj klasickým a parciálnym trolejbusom.
Reply on: Yogi616 #86519:
To je pravda, Masarykova je v pohode, ale po novom by sa zisiel BUS pruh na Gorkeho.
Reply on: mi.v #86518:
Pred vytvorením "kruháču" pri Jumbe tam problém pre MHD bol a dosť veľký.
Reply on: Drew5 #86517:
Ak sa na Masarykovej nakreslí nejaký pruh, bol by som od začiatku skôr skeptik, pretože z hľadiska hustoty tamojšej dopravy nevyzerá potreba urobiť tam bus pruh veľmi pravdepodobne.
Reply on: Dispecer #86516:
Už som sa zľakol, že niekto vystúpil zo svojho tieňa, aby urobil niečo v prospech MHD.
Reply on: Drew5 #86515:
BUS pruhy po novom by mali byť oddeľované plnou čiarou od ostatných pruhov.
Niekto znalý. Na Masarykovej namaľovali bielu prerušovanú čiaru. Na obidve strany cesty. Azda bude buspruh?
Reply on: LUKYmhd #86513:
Vecer je vsade menej cestujucich ale narazovo sa moze cestujucich nakopit viac, na nosnych linkach cez centrum nech jazdia klbaky do vecera. Z mojich skusenosti su klbaky luxus vecer na 17, ktore by mohli spokojne vecer prejazdovat na 23 a nebolo by potrebne "stiahnut" klbak z 36 a 72, kde vecer jazdi kratky bus.
Reply on: 5 #86512:
nechcem ti nejak extra oponovat ale jazdil dom dost často na
Tahanovce večer linkou 27 a mozem ti povedat ze klbak je tam luxus. Poloprazdne autobusy..nebolo by riesinim nasadit tam vecer male vozy ale predlzit premavku aspon do 22:00?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.