Nejaký záver ?
Vie si niekto tipnúť, akú alternatívu či A alebo B si mesto vyberie ?
Podľa všetkého táto štúdia nepíše presne o tom že tá a tá alternatíva je rozhodne najlepšia, obe alternatívy posudzuje ako rovnako výhodné, avšak s tým, že tá čo počíta s obnovením trolejbusovej prevádzky má o trochu vyššiu cenu z dôvodu, že tam bude potreba kompletne opraviť trolejové vedenie, meniarne a podobne. Veľmi ma zaujíma aký bude výsledok, pri výbere alternatívy A, aké budú argumentácie, prečo sa neobnoví trolejbusová doprava, bude to ešte zaujímavé.
Busy – prvý dojem: Pozerám, že CNG náklady sú vysoké, nízka cena paliva je tiež minulosťou, z toho tam kuká útlm. Elektrovozidlá majú v tých tabuľkách typicky ekohujersky skreslenú ekologickú záťaž (nulové emisie haha) a ešte sa asi dosť neprejavila životnosť batérií, hoci správu som pozeral iba povrchne, možno som to prehliadol. Som rád, že sa dosť analýzy venovalo aj klasickým a parciálnym trolejbusom.
Ak sa na Masarykovej nakreslí nejaký pruh, bol by som od začiatku skôr skeptik, pretože z hľadiska hustoty tamojšej dopravy nevyzerá potreba urobiť tam bus pruh veľmi pravdepodobne.
Vecer je vsade menej cestujucich ale narazovo sa moze cestujucich nakopit viac, na nosnych linkach cez centrum nech jazdia klbaky do vecera. Z mojich skusenosti su klbaky luxus vecer na 17, ktore by mohli spokojne vecer prejazdovat na 23 a nebolo by potrebne "stiahnut" klbak z 36 a 72, kde vecer jazdi kratky bus.
nechcem ti nejak extra oponovat ale jazdil dom dost často na
Tahanovce večer linkou 27 a mozem ti povedat ze klbak je tam luxus. Poloprazdne autobusy..nebolo by riesinim nasadit tam vecer male vozy ale predlzit premavku aspon do 22:00?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUKYmhd